Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 17:55
Marlieske
Marlieske is offline
Hellup!
Ik heb een klein vraagje. Mijn kat bijt de hele tijd in de nek van ons andere kat! Waarom doet ie dat. Het is een mannetje en onze andere kat (waarschijnlijk het zusje van hem) is een vrouwtje.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik vind het nogal eng.
Groetjes, Marlies!
Oud 01-04-2002, 18:24
Kat
Kat is offline
Probeert ie ook door te bijten? als er geen bloed uitkomt valt het volgens mij wel mee...toch?? jonge katjes worden door de moeder ook altijd in hun nekvel vastgepakt. en misschien heeft het beest wel jeuk ofzo, dan is het helemaal niet gemeen bedoeld. als ze elkaar pijn doen moet je idd wel even gaan uitkijken. maar t kan ook gewoon spelen zijn. denk ik. de een in de keuken, de ander in de kamer dan maar.
heb je ze al lang? als ze al een hele poos samen in 1 huis leven zullen ze elkaar niet verwonden denk ik, maar als je ze pas bij elkaar heb gezet kunnen ze wel eens flinke ruzie hebben, om wie de baas is bijvoorbeeld.
Oud 03-04-2002, 16:17
Verwijderd
zo laat hij zien dat ie haar lief vindt

of misschien is het vrouwtje wel krols, dan doen ze dat ook altijd. zou uitkijken, misschien zit je binnenkort met kittens
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 00:11
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Tja, dat doet de kater nou eenmaal als ie een wippie maakt, het vrouwtje beethouden in de nek... 'k zou maar uitkijken
Oud 04-04-2002, 11:04
Verwijderd
hehehe

"mijn kat speelt paardje met de poes, heeft ie dat geleert van mijn broertje? die gaat ook altijd op mijn vader's rug zitten."
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:01
~*~Angel~*~
~*~Angel~*~ is offline
Ik denk dat het onder andere zal zijn om te kijken wie de baas is, en idd, kittens zijn ook een optie, het kan echter ook gewoon spelen zijn, dat doen ze ook zo vaak! als ze miauwen, betekent dat niet dat ze pijn hebben, je moet ze gewoon laten, en het mannetje castreren...
Reageren

Regels voor berichten