Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar probeer geduldig te zijn, niet te veel op haar huid te zitten. Geef haar de ruimte, maar probeer er wel steeds voor haar te zijn... Misschien dat het nog kan groeien maar verwacht er niets van. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ze vind zelf dat ze mij het niet aan kan doen, dat ik haar dan niet zo mogen aanraken
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou proberen om het meisje de ruimte te geven, maar tevens ervoor te zorgen dat zij zich ervan bewust is dat jij der voor haar bent (en ook zal blijven zijn)... Haar probleem komt natuurlijk voort uit een traumatische ervaring, maar heeft niet iedereen uiteindelijk behoefte aan liefde en aanraking.. (door haar 'alleen' achter te laten blijft ze met dit probleem zitten..) Het zal waarschijnlijk een lange moeilijke weg zijn, maar als je echt van haar houdt, dan zou ik ervoor vechten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En dat ze behoefte heeft aan liefde en aanraking: het zou heel goed kunnen dat het jaren van werk kost voordat ze de negatieve associatie van seks los kan laten. Het is erg kort door de bocht om te stellen dat iedereen behoefte heeft aan aanraking; bij sterke negatieve associaties kan dat wel eens helemaal het geval niet zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt er zeker voor haar zijn zonder een relatie te hebben. Ik heb ook nergens geschreven dat hij een relatie met haar moet aangaan op dit moment. Feit is nu eenmaal wel dat hij een relatie met haar wil. En dus lijkt het mij dat hij wel moet aangeven dat hij er zelf in ieder geval voor open staat. Een relatie heeft buiten het fysieke gedeelte overigens ook wel andere dingen waarop hij verschilt van een vriendschap (je communiceert toch wel op een ander niveau). Ik vind het niet kort door de bocht om te stellen dat iedereen behoefte heeft aan genegenheid en aanraking, het is wel zo dat negatieve associaties deze behoefte kunnen onderdrukken of hem overheersen. hoe je het ook went of keert sex blijft een van de levensbehoeften en dus verlangt iedereen hier ergens van binnen naar... En dat het misschien jaren van werk kost om dat meisje van haar trauma af te krijgen dat ben ik met je eens. Maar iedereen moet voor zich bepalen of hij daar open voor staat, als iedereen in deze voor zichzelf (of voor zijn lusten) kiest, dan komt dat meisje nooit van deze problemen af.. Ik ben overigens ook van mening dat ze professionele hulp moet krijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben van mening dat als iemand redenen geeft voor iets welke een stap of zelfs enkele stappen verwijderd zijn van hun zelf, dit op zijn minst de schijn wekt dat dit niet de werkelijke reden is. Iemands gedachten gaan simpelweg niet zo ver dat diegene zich druk maakt over of ze dat jou wil aandoen. Het is gewoon een smoesje, de werkelijke reden is gewoon gebrek aan interesse in jou / gevoelens voor jou. Meisjes zijn sowieso een ster in bullshitredenen verzinnen, die meestal in deze vorm gegoten worden, namelijk dat ze jouw gevoelens niet willen kwetsen oid. Sla dit forum er maar op na, of fok R&P ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan niet geloven dat meisjes hier over liegen. Incest/verkrachting hoe je het ook wilt noemen is het vernederendste wat een vrouw in haarleven kan meemaken! Ik zou er tenminste niet over liegen en daarm ga ik ervan uit dat geen enkel meisje dat doet! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En over aanraking, tuurlijk zijn die er geweest, maar ik weet ook dat ze meerdere malen een schrik reactie gaf als ik haar aanraakte, dit weet ze alleen goed te verbergen, Er zijn maar enkele mensen die haar verhaal kennen, voor de buitenwereld heeft ze zich keihard gemaakt, op en top toneel spel dus.. en dat weet ik 100% zeker..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het kan natuurlijk zo zijn dat zij niets met jou wil puur omdat die gevoelens er niet zijn, maar daarover heb ik zo mijn twijfels omdat ze 'haar verhaal' waarschijnlijk niet zomaar zou vertellen als het geen doel had (In dit geval; Jou uitleggen waarom het niet verstandig is iets met haar te beginnen). In feite hoeven jullie het niet meer over die gebeurtenis te hebben, maar misschien als je haar laat weten dat je altijd voor haar klaar zult staan, het vanzelf wel weer een keer ter sprake komt, omdat ze dan het idee heeft dat je haar niet 'lastig' vind. Een relatie waarin nauwelijks lichamelijk contact plaatsvind, is in mijn optiek geen relatie maar gewoon een goede vriendschap, en dat is een tijd leuk... Maar als 1 van beide toch echt meer wil (in dit geval jij) breekt het op den duur toch wel op. Het enige wat je kunt doen is dus accepteren dat jullie er een mooie vriendschap aan overhouden OF dat het veel tijd, moeite en energie gaat kosten om haar over haar trauma's heen te helpen. Ik weet mede uit eigen ervaring dat het laatste niet geheel onmogelijk is, de vraag is: Wil zij dat jij haar daarmee helpt? Succes, PM-en staat vrij.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe ga je om met verlies of iets vervelends? Quibi | 20 | 16-06-2011 00:17 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie dit ook en hoe ga je er mee om? mira_love | 45 | 14-03-2007 19:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe herken je een player? Help! supervis | 39 | 16-02-2007 12:06 | |
Liefde & Relatie |
hoe ga je er mee om? Zeenimf | 3 | 10-02-2007 15:19 | |
Psychologie |
Hoe ga je er mee om? MissN0urri | 35 | 13-07-2005 00:50 | |
Psychologie |
Hoe ga je met trauma's om? Zxc | 13 | 24-02-2002 21:04 |