Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2006, 20:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
maak jij "gewaagde" topics of weblogverhaaltjes op het internet? flame je graag? beperk je dit gedrag dan ook tot het internet, of ben je in het dagelijks leven ook degene die bij elke opmerking een weerwoord bedenkt en lekker overal tegenaan schopt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2006, 20:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben af en toe een beetje impulsief en laatst had ik een eenzijdig akkefietje met een maastrichtse kenau met cameltoe en toen zei ik, terwijl ik opstond ' ik wil niet bij een fashion-nono zitten' ook al vind ik fashion-nono een bespottelijk kutwoord maar ik kon mezelf niet bedwingen en toen kreeg ik op mijn flikker van botulismf. maar ze had een cameltoe. en ik spotte het al op vijf meter afstand en toen kwam ze bij me aan het terrastafeltje zitten HAALLOOOO dat doe je dus niet want dat is onbeschoft. met d'r drie kinderen.
Oud 01-11-2006, 20:49
botulismf
botulismf is offline
Ik ben op het forum best netjes maar wil me zo nu en dan eens laten gaan. Twee keer (drie keer?) kreeg ik hiervoor een afkoelban, één keer was dat terecht.

In het echt ben ik niet bepaald rebels en wijs ik mensen - zie boven - wel eens op hun gedrag.
Oud 01-11-2006, 20:53
Amon Din
Amon Din is offline
In het echt hou ik van een (vervelend) grapje op z'n tijd. (lees: ieder uur.)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 20:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 01-11-2006 @ 21:45 :
bladiebla

normaal ben ik overigens wel redelijk beschaafd en ik kwets meer mensen onbedoel door te eerlijk te zijn dan uit het expres bot zijn.

OHJA dit topic ging over rebels zijn. Nou ik doe af en toe dingen die mijn ouders vast niet leuk vinden maar ik ben geen klein crimineeltje. het meest rebelse wat ik ooit gedaan heb is op schoolreisje in tsjechie van een stel vreemden drugs kopen maar ehhhh als dat alles is vind ik mezelf best een brave borst.
Oud 01-11-2006, 21:50
Verwijderd
Ik ben op internet zo braaf dat ik op een ander forum zelfs moderator ben en mensen wel eens attendeer op dat hun flamegedrag niet gewenst is.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 21:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik spijbel als ik betere dingen te doen heb dan de les te volgen
Oud 01-11-2006, 22:36
Gadje
Gadje is offline
ik ben heel rustig, ooit nog eens fb geweest dus dat was wel het toppunt. Ik heb geen raar gedrag op het internet, in het echt ook niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 22:46
zeehond23
zeehond23 is offline
3 maal raden
Oud 01-11-2006, 23:05
Luna
Luna is offline
ik word door mn baas rebels genoemd maar ben het hier (whats new?) niet mee eens.
ik ben eigenlijk heel braaf
Oud 02-11-2006, 12:19
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 01-11-2006 @ 21:49 :
Ik ben op het forum best netjes maar wil me zo nu en dan eens laten gaan. Twee keer (drie keer?) kreeg ik hiervoor een afkoelban, één keer was dat terecht.
2

Bwa, heb altijd wel een beetje de rebel uitgehangen, stiekem roken op school, schoppen tegen het uniform en bepaalde leraren. Ontsnappen van internaat en nachtfeestjes met alcohol geven. In de hogeschool heb ik danig geprofiteerd van het feit dat er geen controle meer was op aanwezigheid.

Nu ben ik wat beschaafder en braver, sta elke dag om half 9 op om te gaan werken en probeer aardig te blijven op het forum ^^. Katten doe ik onder een uc.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 13:22
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben rustiger op het forum dan in het echt. Gelukkig maar
Oud 02-11-2006, 13:24
innogen
innogen is offline
Citaat:
Gadje schreef op 01-11-2006 @ 23:36 :
Ik heb geen raar gedrag op het internet, in het echt ook niet.
Oud 02-11-2006, 16:07
Broeder
Broeder is offline
De scheidslijn tussen rebels en retarded is doorgaans nogal miniem.
Oud 02-11-2006, 19:48
Verwijderd
irl kom ik heel rustig en verlegen over maar soms zou ik gewoon het liefst iedereen in elkaar willen rammen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Broeder schreef op 02-11-2006 @ 17:07 :
De scheidslijn tussen rebels en retarded is doorgaans nogal miniem.
ik heb daar een prachtig voorbeeld van in mijn klas zitten
Oud 02-11-2006, 19:50
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 01-11-2006 @ 21:45 :
ik ben af en toe een beetje impulsief en laatst had ik een eenzijdig akkefietje met een maastrichtse kenau met cameltoe en toen zei ik, terwijl ik opstond ' ik wil niet bij een fashion-nono zitten' ook al vind ik fashion-nono een bespottelijk kutwoord maar ik kon mezelf niet bedwingen en toen kreeg ik op mijn flikker van botulismf. maar ze had een cameltoe. en ik spotte het al op vijf meter afstand en toen kwam ze bij me aan het terrastafeltje zitten HAALLOOOO dat doe je dus niet want dat is onbeschoft. met d'r drie kinderen.
Dat is niet rebels, dat is precies wat iedereen van je verwacht.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja maar rebellie is imo heel voorspelbaar. bovendien valt het maken van dat soort opmerkingen niet onder rebels doen, want dat is gewoon katten.

Laatst gewijzigd op 02-11-2006 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:07
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 02-11-2006 @ 20:54 :
ja maar rebellie is imo heel voorspelbaar. bovendien valt het maken van dat soort opmerkingen niet onder rebels doen, want dat is gewoon katten.
Ergo mijn opmerking.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik snap je punt niet.
Oud 02-11-2006, 20:39
Hourglass
Hourglass is offline
Ik heb te veel gedaan wat god verboden heeft maar nu ben ik een nette beschaafde burger geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:56
Lotte
Lotte is offline
Oh mijn god, ik schrijf rebelse verhaaltjes op de weblog van mijn vriendengroepje Verder vind ik me in het echt ook heel rebels omdat ik dada-snorretjes op de poster van Mark Foggo in Bad Taste heb getekent omdat ik blijkbaar bijzonder genoeg niet echt weg van hem ben. Mijn vrienden overigens wel hoor.

Ik zal maar niet van het Ik ben een nassibal-incident vertellen...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 21:05
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Lotte schreef op 02-11-2006 @ 21:56 :

Ik zal maar niet van het Ik ben een nassibal-incident vertellen...
Hou dat maar voor je idd.

Ik ben niet rebels, want daar ben ik een veel te grote schijterd voor. Het schijnt zelfs dat ik snoezig ben
Oud 02-11-2006, 22:34
June bug
June bug is offline
Ik heb af en toe mijn buien, maar doorgaans ben ik erg braaf, sociaal en meegaand.
Oud 03-11-2006, 00:06
Carn
Carn is offline
the most evil thing I've ever done is een raampje ingooien van een leegstaand kraakpand
Oud 03-11-2006, 00:47
Verwijderd
een leegstaand kraakpand..kan dat?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 08:08
Verwijderd
ik vind het stiekem leuk om mensen op de kast te jagen en irritant te doen.
en ik haat de mensheid en dan vooral de onderste lagen...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 03-11-2006 @ 01:06 :
the most evil thing I've ever done is een raampje ingooien van een leegstaand kraakpand
Nooit een raam ingegooid bij de Willem 2 fabriek (toen ze het al aan het slopenw aren)?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 10:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 03-11-2006 @ 01:47 :
een leegstaand kraakpand..kan dat?
weet ik veel wat het was. het was leeg, het stond en volgens mij woonde er een halve zwerver.
Oud 03-11-2006, 10:23
ZerO
ZerO is offline
Over verlaten gebouwen gesproken
Ik heb op mijn zestiende samen met 2 vriendinnen overnacht in de Zeelandhalle ( is een fabriek geweest geloof ik met enorme ruimtes) en dat was best eng want het was vochtig en er liepen muizen rond en alles kraakte en omg achteraf gezien vraag ik me echt af waarom ?

dat is denk het meest rebelse wat ik tot nu toe in mijn leven heb gedaan ook omdat ik tegen mijn ouders had gelogen dat we bij iemand bleven logeren maar dat ging niet door en we wilden per see uit en toen dachten we OOOH dit is toch niemands huis
Oud 03-11-2006, 11:04
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik scheld in het verkeer en als ik iets irritant vind (bijvoorbeeld mensen die voordringen) dan ga ik daar hardop over roddelen zodat ze het duidelijk verstaan. Dus dat is wel leuk. . Verder heb ik vroeger niks extreem rebels uitgehaald, wel veel gespijbeld en dingen gedaan zonder toestemming van mijn ouders.
Oud 03-11-2006, 11:08
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 03-11-2006 @ 12:04 :
Ik scheld in het verkeer en als ik iets irritant vind (bijvoorbeeld mensen die voordringen) dan ga ik daar hardop over roddelen zodat ze het duidelijk verstaan.
herkenbaar ! en ik zucht dan ook erg opvallend
Oud 03-11-2006, 11:12
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Ik scheld in het verkeer en als ik iets irritant vind (bijvoorbeeld mensen die voordringen) dan ga ik daar hardop over roddelen zodat ze het duidelijk verstaan. Dus dat is wel leuk. .
<3
Oud 03-11-2006, 12:10
teenager
teenager is offline
vroeger ben ik wel rebels geweest ja! altijd rotgeintjes uithalen, fietsen in de gracht flikkeren, dronken worden met een vriendje en toen waren we pas 10, geld jatten...pfft. nu ben ik helemaal niet rebels, ook niet op internet, al ben ik wel een typ van kont-tegen-de-crib
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 12:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-11-2006 @ 11:23 :
Over verlaten gebouwen gesproken
Ik heb op mijn zestiende samen met 2 vriendinnen overnacht in de Zeelandhalle ( is een fabriek geweest geloof ik met enorme ruimtes) en dat was best eng want het was vochtig en er liepen muizen rond en alles kraakte en omg achteraf gezien vraag ik me echt af waarom ?

dat is denk het meest rebelse wat ik tot nu toe in mijn leven heb gedaan ook omdat ik tegen mijn ouders had gelogen dat we bij iemand bleven logeren maar dat ging niet door en we wilden per see uit en toen dachten we OOOH dit is toch niemands huis
dat er nooit een stuk plafond op een bergen op zoomse tiener is neergekomen in die zeelandhallen, je kan er met je pet niet bij. dat pand stond/staat al jaaaaren op instorten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 12:26
Mephisto
Mephisto is offline
ik loop aan één stuk door te vloeken schelden en te kankeren op vanalles en nogwat.
Oud 03-11-2006, 12:46
Verwijderd
toen ik laatst op het vliegveld wat van een voordringende vader zei, schold hij me uit
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 12:56
REIE
REIE is offline
Citaat:
als ik iets irritant vind (bijvoorbeeld mensen die voordringen) dan ga ik daar hardop over roddelen zodat ze het duidelijk verstaan.
Da's echt zielig. Zeg dan die mensen recht in hun gezicht wat ze verkeert doen, in plaats van verongelijkt je mening kenbaar te maken aan je gesprekspartner. Ben jij ook zo iemand die in de trein eindeloos afkeurend gaat staren naar iemand die z'n mp3-speler te luid heeft staan of gebied je zo iemand het apparaat zachter te zetten, wetende dat de overige reizigers je kordate optreden als hoeder van het fatsoen onmerkbaar zullen waarderen?
Oud 03-11-2006, 13:06
Verwijderd
Ik was vroeger rebels, op de middelbare school vooral. Maar dat mocht, puberaal rebels zijn we allemaal wel geweest, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 13:12
Escapism
Escapism is offline
ik word echt een beetje moe van de standard manier waarop beginposts op lifestyle worden geformuleerd.
Oud 03-11-2006, 13:32
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik ben nooit rebels.

WAT EEN KUTTOPIC!!!!1!
Oud 03-11-2006, 13:56
botulismf
botulismf is offline
Ik heb trouwens wel een 'rebelse' periode gehad waarin ik met wat vrienden op allerlei plaatsen in ging breken. Zo zijn we een aantal keer over de muur van een openbaar zwembad geklommen en hebben we binnen zitten blowen en verstoppertje gespeeld.

Ook ben ik over de boog van de loopbrug in Maastricht geklautert toen die nog niet geopend was, ben ik in de parkeergarage onder het Vrijthof geweest toen ze die nog aan het herbouwen waren, ben ik in een leegstaand deel van een fabriek/kraakpand geklommen via een mast van zo'n 15 meter hoog en ben ik in een betaalde speeltuin gesneakt om trampoline te springen.
Oud 03-11-2006, 14:09
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 03-11-2006 @ 14:56 :

Ook ben ik over de boog van de loopbrug in Maastricht geklautert toen die nog niet geopend was
Lijkt me FUCKING eng man.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 14:11
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 03-11-2006 @ 15:09 :
heb ik ook wel eens gedaan over de waal!
pwnt!
Oud 03-11-2006, 14:17
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Het was wel glad want hartje winter. Maar ik vond het niet echt eng, die boog is nog best breed, ook boven.
Oud 03-11-2006, 14:23
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
REIE schreef op 03-11-2006 @ 13:56 :
Da's echt zielig. Zeg dan die mensen recht in hun gezicht wat ze verkeert doen, in plaats van verongelijkt je mening kenbaar te maken aan je gesprekspartner. Ben jij ook zo iemand die in de trein eindeloos afkeurend gaat staren naar iemand die z'n mp3-speler te luid heeft staan of gebied je zo iemand het apparaat zachter te zetten, wetende dat de overige reizigers je kordate optreden als hoeder van het fatsoen onmerkbaar zullen waarderen?
Dat is helemaal niet zielig. Misschien voer jij graag gesprekken met zwakzinnigen, ik niet. Misantropie noemen ze dat. Ik vraag nooit mensen om hun muziek zachter te zetten en ik ga ook niet staren. En asjeblieft, stop met het pimpen van je woordenschat. Het is lachwekkend.
Oud 03-11-2006, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 03-11-2006 @ 14:12 :
ik word echt een beetje moe van de standard manier waarop beginposts op lifestyle worden geformuleerd.
Hoe moet 't dan Basje? Doe 'ns voor .

OT: Rebels? Eh nee, mij te conformerend.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 15:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
hij dreigt weleens het nog eens te doen en dan trek ik altijd een heel ' wie moet dan je begrafenis betalen '- achtig gezicht.

oh ik ben weleens beticht van het schenden van graven en erop dansen en dat soort ongein, toen ik met een paar neefjes en nchtjes een graf ging bezoeken. een vrouw had de politie gebeld. ik was toen zes en ik vond het maar raar dat ik vanaf die dag kon zeggen dat ik ' met de politie in aanraking ben geweest' want ergens was dat wel een beetje zo.
Oud 03-11-2006, 15:21
REIE
REIE is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 03-11-2006 @ 15:23 :
Dat is helemaal niet zielig. Misschien voer jij graag gesprekken met zwakzinnigen, ik niet. Misantropie noemen ze dat. Ik vraag nooit mensen om hun muziek zachter te zetten en ik ga ook niet staren. En asjeblieft, stop met het pimpen van je woordenschat. Het is lachwekkend.
Bedoel je niet filantropie? Ik krijg de indruk dat wij elkaar dingen verwijten die we niet doen.
In de trein heb je in de spits vaak veel mensen die op de balkons blijven hangen in plaats van even uitstappen of door te lopen om het in- en uitstappen te versoepelen. Doorgaans zijn er dan mensen die er chagrijnig en klagend door heen gaan banjeren, in plaats van anderen even te zeggen: "Als u even uitstapt, dan kunnen de mensen achter mij en ik er makkelijk uit." Effectiever en prettiger dan zinloos je ergernissen te spuien.
Oud 03-11-2006, 15:31
Verwijderd
filatelie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten