Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mensen zeggen wel dat je zo iemand moet afschrijven maar dat is veel te gemakkelijk. Jullie hebben klaarblijkelijk erg leuke dingen meegemaakt samen want jullie zijn beste vriendinnen.. Zij kan nu ook niet in een keer weer normaal tegen je doen omdat ze dan toegeeft dat haar hele optreden nergens op sloeg. Ik geef jou in principe gelijk, je vriendins optreden is onredelijk en ook wat dom, maar dat doet eigenlijk niet terzake. Als je je vriendschap wilt herstellen dan zal je over de brug moeten komen en zij ook. Je moet beslissen of dit gemekker om niks belangrijker is dan je vriendschap. Daarom stel ik voor dat je zoiets zegt van... he, je bent soms een stom wijf, maar ik wil je niet kwijt, dus laten we deze onzin achter ons laten en weer lief doen voor elkaar.. Als zij hier op ingaat kan je later vaak in een veel normalere sfeer over je conflict praten. Als ze er niet op ingaat moet je wel opzoek naar een nieuwe beste vriendin. Maar mijn punt is: het gaat er in ruzies tussen hele goede vrienden of vriendinnen vaak geeneens om wie nou gelijk heeft, maar om heel andere dingen. Soms moet je boven het onderwerp kunnen uitstijgen..en kijken wat je wil. Wil je dat het goedkomt of wil je net zolang doordrammen tot ze jou gelijk geeft. Ik kan je wel voorspellen dat dat niet gaat gebeuren. Nu ga jij ook niet toegeven dat je fout zit, wat zij wil horen. Kortom, als je haar als vriendin wil houden is de enige mogelijkheid denk ik om te zeggen: he, dit was kut.. maar laten we ermee kappen en weer beetje normaal tegen elkaar doen. Komt ze dan niet over de brug..fuck her. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Pulp fiction ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Liefde & Relatie |
verlief op beste vriendin iemandrandom | 11 | 27-02-2012 15:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaan jullie nu met je ex om? yapo | 266 | 02-10-2005 14:10 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriend, tevens ex van beste vriendin stuivertje | 42 | 17-11-2004 23:35 | |
Liefde & Relatie |
mn beste vriendin & ik kaarinetjuh | 11 | 23-11-2003 13:09 | |
Liefde & Relatie |
dat noemt zich dan een vriendin lieve | 17 | 10-06-2003 14:25 |