Ok, hier gaat het dan!(Opgelet het kan ingewikkeld worden)
Een vriendin doet al een tijdje moeilijk ten opzichte van mij en al onze vrienden!
Nu is het zo dat ze de laatsten tijd precies ruzie zoekt met iedereen. Ze is nu samen met een ex-vriend van mij, maar ik praat nog met hem enzo. Het is nu niet dat we in ruzie uit elkaar zijn gegaan. Maar ik moet toegeven dat ik me soms ongemakkelijk voel bij het feit dat hij in de buurt is,maar heb me erover gezet. Zij wist dit. En een paar dagen geleden heeft ze mijn beste vriendin zo goed als verbode mij mee uit te vragen omdat zij haar vriend meenam.
En als ik meega mag haar vriend niet mee.
+ mijn beste vriendin mocht eerst ook al niet zeggen dat ze samen was met m'n ex-vriend. (gelukkig heeft ze dit allemaal genegeerd omdat ze vond dat hier iets raar was)
Dit op zich vind ik dus al heeeeeel raar.
Nu vanavond kwamen 2 vrienden en die beste vriendin naar mij thuis.
En één van hen was op MSN. En begon over wat ze dit weekend gedaan had. Hij zei dat hij met mij en m'n beste vriendin weggegaan was. En zij begon erover dat mijn beste vriendin een leugenaar was en een omroepster(dat ze niets kon zwijgen --> ok m'n vriendin is een flapuit, maar om te zeggen dat ze ECHT NIE kan zwijgen... is STERK overdreven.)en ook nog een roddelaarster. Maar wij stonden er ook bij en lazen dit.
Ze vroeg ook hoe het zat tussen mij en die andere gast. Of we nu een koppel waren of niet... precies of zij heeft er dan zaken mee als ik niets mag weten van haar liefdesleven.(mor kom)
Dus die vriend typte dat we idd een koppel waren als sinds een fuif 2 weke gelede(just a joke! is niets van waar!) Meteen nadat ze dit gelezen had,heeft ze een bericht gestuurd nor mijn beste vriendin 'wa is da tusse L. en P.??? Is da een koppel ofwa???' (ze heeft er uit woede nie op teruggestuurd.)
Plus ze typte nor die vriend op MSN, dak wel een hete bij was..
OK bij dit kan ik echt niet volgen...
En zo heeft ze een hele avond door bezig geweest tegen hem over mij, m'n beste vriendin, en dan m'n zogenaamde 'lief'.
Voor mij is het ech finito. Ze heeft me zo nog eens iets gelapt...
ze kan voor mij nu echt den boom in.
Sorry dit moest me ffkes van't hart...
Sluukes, sloppel...
Lieve,xxx