Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 23:48
lieve
lieve is offline
Ok, hier gaat het dan!(Opgelet het kan ingewikkeld worden)
Een vriendin doet al een tijdje moeilijk ten opzichte van mij en al onze vrienden!
Nu is het zo dat ze de laatsten tijd precies ruzie zoekt met iedereen. Ze is nu samen met een ex-vriend van mij, maar ik praat nog met hem enzo. Het is nu niet dat we in ruzie uit elkaar zijn gegaan. Maar ik moet toegeven dat ik me soms ongemakkelijk voel bij het feit dat hij in de buurt is,maar heb me erover gezet. Zij wist dit. En een paar dagen geleden heeft ze mijn beste vriendin zo goed als verbode mij mee uit te vragen omdat zij haar vriend meenam.
En als ik meega mag haar vriend niet mee.
+ mijn beste vriendin mocht eerst ook al niet zeggen dat ze samen was met m'n ex-vriend. (gelukkig heeft ze dit allemaal genegeerd omdat ze vond dat hier iets raar was)
Dit op zich vind ik dus al heeeeeel raar.
Nu vanavond kwamen 2 vrienden en die beste vriendin naar mij thuis.
En één van hen was op MSN. En begon over wat ze dit weekend gedaan had. Hij zei dat hij met mij en m'n beste vriendin weggegaan was. En zij begon erover dat mijn beste vriendin een leugenaar was en een omroepster(dat ze niets kon zwijgen --> ok m'n vriendin is een flapuit, maar om te zeggen dat ze ECHT NIE kan zwijgen... is STERK overdreven.)en ook nog een roddelaarster. Maar wij stonden er ook bij en lazen dit.
Ze vroeg ook hoe het zat tussen mij en die andere gast. Of we nu een koppel waren of niet... precies of zij heeft er dan zaken mee als ik niets mag weten van haar liefdesleven.(mor kom)
Dus die vriend typte dat we idd een koppel waren als sinds een fuif 2 weke gelede(just a joke! is niets van waar!) Meteen nadat ze dit gelezen had,heeft ze een bericht gestuurd nor mijn beste vriendin 'wa is da tusse L. en P.??? Is da een koppel ofwa???' (ze heeft er uit woede nie op teruggestuurd.)
Plus ze typte nor die vriend op MSN, dak wel een hete bij was..
OK bij dit kan ik echt niet volgen...
En zo heeft ze een hele avond door bezig geweest tegen hem over mij, m'n beste vriendin, en dan m'n zogenaamde 'lief'.

Voor mij is het ech finito. Ze heeft me zo nog eens iets gelapt...
ze kan voor mij nu echt den boom in.
Sorry dit moest me ffkes van't hart...
Sluukes, sloppel...
Lieve,xxx
Oud 09-06-2003, 08:23
Qamra
Qamra is offline
Ik snap er geen sikkepit van?
Oud 09-06-2003, 08:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-06-2003 @ 09:23:
Ik snap er geen sikkepit van?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:16
Marcade
Marcade is offline
Het eerste stuk snapte ik nog wel, maar ik was nog niet op de helft toen ik ook de draad kwijt raakte.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 10:15
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-06-2003 @ 10:16:
Het eerste stuk snapte ik nog wel, maar ik was nog niet op de helft toen ik ook de draad kwijt raakte.
Same here. (om precies te zijn: vanaf het MSN-gedeelte raakte ik het al kwijt..)
Oud 09-06-2003, 10:21
ieneminie
ieneminie is offline
vaag
Oud 09-06-2003, 10:25
Verwijderd
1. Dit is een Nederlands forum. Je hoort ABN te typen met interpunctie en normale zinsbouw, anders is het niet makkelijk te lezen en dat is vervelend.

2. Ik snap er de ballen van, maar het lijkt me het beste als je alle mensen waarvan je je afvraagt waarom ze zich je vriendin noemen, gewoon links laat liggen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 10:47
Verwijderd
Ik snap het probleem niet zo...maar dat zal wel aan mij liggen...

Ga niet meer met haar om als je vindt dat ze raar doet ed, je hebt toch nog andere vrienden? Laat haar idd lekker links liggen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:02
Verwijderd
ik snap dr geen drol van, maar ik denk dat je wel gelijk heb...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:43
Unexplained
Unexplained is offline
Oud 09-06-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 09-06-2003 @ 11:15:
Same here. (om precies te zijn: vanaf het MSN-gedeelte raakte ik het al kwijt..)
geef de personages eens namen enzo, dat volgt gemakkelijker.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:57
Otis
Otis is offline
JESUS! uit welk gat kom jij waar ze zo praten?

ontopic: negeer dat meisje dan gewoon , maak ruzie ofzo maar maak haar duidelijk dat jullie geen vrienden meer zijn..?
Is toch niet zo moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:58
lieve
lieve is offline
Ja sorry hoor iedereen,
maar als ik het een beetje moeilijk heb over iets. Dan ga ik niet meteen beginnen letten op INTERPUNCTIE, en AN.
Maar als je er dan toch niets van verstaat, mogen ze dit bericht meteen sluiten hoor.
Ik typte het hier toch alleen maar neer, om m'n hart te luchten!

Greetz Lieve,xxx
Oud 09-06-2003, 16:01
Verwijderd
Samenvatting:

lieve heeft een vriendin die nu samen met lieve's ex is. Die vriendin schermt haar vriend af van lieve, probeert contact tussen hen 2 te vermijden. Op zich niet zo vreemd.

Maar dan: het MSN-gesprek. Een andere vriend van lieve deed alsof lieve en hij een koppel waren tegenover die vriendin en toen deed zij raar. Ze zei tegen hem dat ze hem lekker vindt etc alleen maar omdat hij zich uitgaf als vriend van lieve. Ook noemde ze de beste vriendin van lieve een leugenaar, waarschijnlijk om te herroepen dat zij* die vriendin had verboden lieve uit te nodigen als ze uitgingen (om haar vriend die de ex van lieve is weg te houden van lieve).

Voor het overgrote deel zou ik zeggen dat ze vooral onzeker is dat ze haar vriend kwijt raakt en er niet tegen kan dat lieve ooit de vriendin van haar vriend was. Dat ze zo tegen die vriend deed (dat hete bij enzo), is een steek richting lieve. Ze vindt hem niet eens werkelijk leuk vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:01
Verwijderd
Omfg. Na 3 keer lezen duizelt t me nog steeds voor me ogen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:26
Orpa
Orpa is offline
Ehm, het zou prettig zijn als lieve haar toetsenbord nakeek op een toets met een . erop?
Oud 10-06-2003, 14:16
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz ik denk niet dat Lieve iets heeft aan al die reacties van ''ik snap er niks van'' (ik snap het ook niet helemaal, maar goed, kon er wel iets uit op maken)

@Lieve; Laat die so-called vriendin lekker voor wat het is, volgens mij kan ze het niet hebben dat haar vriend ooit met jou gegaan is en wil ze hem nu expres zo veel mogelijk bij jou uit de buurt houden.
Erg lullig dat ze achter je rug om zo over je praat (hoewel roddelen iets is wat alle mensen wel doen).
zeker als ze zoiets al vaker heeft gedaan dan zou ik ook niet echt meer op haar zitten te wachten.
Oud 10-06-2003, 14:25
Verwijderd
Ik ben het met PardonMe eens... Mja, laat d'r gewoon voor wat het is, als ze zich later anders gaat gedragen komt ze vast wel naar je toe.. en anders? Jammer, er zijn vast nog wel meer mensen met wie je goed op kan schieten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten