Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2006, 03:16
Verwijderd
Het zit zo.

Als je eenmaal ingelogt op scholieren.com dan worden je inloggegevens bewaard, zodat je de volgende keer niet hoeft in te loggen. Wanneer een andere user op dezelfde pc inlogt, moet 'ie eerst bovenin het venster uitloggen, waarna er cookies worden gewist en er opnieuw ingelogd kan worden. Deze user blijft dan ingelogd tot er weer iemand aankomt die diegene uitlogt, met zijn eigen account inlogt, etc.

Dat heeft jarenlang gewerkt, maar for some reason eh ja nu niet.

Een tijdje terug heeft iemand op deze pc ingelogd onder zijn eigen account. Maar in plaats van dat ik gewoon kon uitloggen en vanaf dat moment weer in mijn eigen account zat bij het betreden van het forum, zit ik nu elke keer in diegene z'n account.

Uitloggen en onder mijn eigen naam inloggen werkt wel gewoon, dan blijf ik ook gewoon ingelogd, maar kennelijk blijven die andere inloggegevens wel gewoon bewaard want als ik de browser opnieuw opstart dan zit ik weer in het verkeerde account.

Alle cookies wissen heb ik al geprobeerd, instellen dat er 0 kb beschikbaar is in het cachegeheugen voor het opslaan van eh whatever ook. Tevens ligt het niet aan de browser, want er hebben wel meer mensen gepost vanaf hun eigen account op deze pc, waarna het opnieuw (blijvend) inloggen met mijn naam gewoon mogelijk was.

Op zich kan ik wel een nieuwe account aanmaken in firefox en die voortaan gebruiken, maar dan zou ik alle bookmarks moeten overzetten en dat is moeite. Ik zou ook gewoon elke keer dat ik hier kom kunnen uitloggen & weer inloggen, zoals ik reeds enkele maanden doe, maar ik vind dit vrij onhandig. Daarbij vergeet ik dikwijls dat ik nog moet uitloggen, dus wanneer ik ergens iets wil posten zie ik na 't posten pas dat het niet onder mijn naam is, waarna ik dat bericht moet verwijderen, uitloggen, inloggen, en het bericht opnieuw posten.

Het is allemaal niet van levensbelang, maar ik zou 't toch gaaf vinden als hier wat aan te doen valt. :] Wat mij dus op de vraag brengt, weet iemand hier waar dat aan zou kunnen liggen en hoe 't verholpen kan worden?
Advertentie
Oud 02-11-2006, 13:32
Not for Sale
Not for Sale is offline
Tools > Clear Private Data geprobeerd?

En Tools > Options, tab privacy, tab passwords, view saved passwords gekeken?

Laatst gewijzigd op 02-11-2006 om 13:34.
Oud 03-11-2006, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 02-11-2006 @ 14:32 :
Tools > Clear Private Data geprobeerd?

En Tools > Options, tab privacy, tab passwords, view saved passwords gekeken?
Nu wel. (a)

Maar het helpt niet, bij 't opstarten van de browser ben ik alsnog ingelogd op andermans account.

Hoe vaag, alle nuttige dingen kun je wissen maar iets als dit - ho maar
Oud 03-11-2006, 15:51
Verwijderd
Ik kan niet eens meer uitloggen sinds kort
Als ik op uitloggen klik geeft ie dat schermpje dat je uitgelogd bent maar vervolgens ben ik weer gewoon ingelogd
Oud 03-11-2006, 16:27
Not for Sale
Not for Sale is offline
Gekheid.
Ik had echt gedacht dat het aan saved passwords lag. Hmm.

Weet je toevallig wanneer het begonnen is? Sinds de nieuwe Firefox, of sinds er weer eens met de forumsoftware is gekloot?
Oud 03-11-2006, 19:20
Nona
Nona is offline
Dat fixen we woensdag dan wel, denk ik.
Oud 03-11-2006, 21:01
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-11-2006 @ 20:20 :
Geruststellend
Oud 04-11-2006, 10:45
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Hecatomb schreef op 03-11-2006 @ 16:51 :
Ik kan niet eens meer uitloggen sinds kort
Als ik op uitloggen klik geeft ie dat schermpje dat je uitgelogd bent maar vervolgens ben ik weer gewoon ingelogd
Bij firefox? Dan moet je je cookies verwijderen.
Oud 05-11-2006, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 04-11-2006 @ 11:45 :
Bij firefox? Dan moet je je cookies verwijderen.
ja dat heb ik natuurlijk als eerste gedaan, maar hij blijft het doen
\en alleen bij dit forum, niet bij andere
Oud 05-11-2006, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 03-11-2006 @ 17:27 :
Gekheid.
Ik had echt gedacht dat het aan saved passwords lag. Hmm.

Weet je toevallig wanneer het begonnen is? Sinds de nieuwe Firefox, of sinds er weer eens met de forumsoftware is gekloot?
Ja, dat leek mij ook wel een heel goede mogelijke oorzaak, maar nee. Zou 't iets te maken kunnen hebben met dat s.com mijn startpagina is?

Wanneer het begonnen is, eh, voor zo ver ik weet kwam het een beetje uit de lucht vallen. Voor de nieuwe firefox in elk geval. Ik weet niet wanneer er geklooi was met forumsoftware dus daar kan ik dan niks over zeggen.
Oud 05-11-2006, 20:09
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-11-2006 @ 20:20 :
dat grapje is nu onderhand wel gemaakt he.
Oud 05-11-2006, 21:13
Verwijderd
Je zou misschien eerst bookmarks.html en misschien meer uit je profielenmap kunnen halen:

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\

En dan een nieuw profiel aanmaken, en bepaalde bestanden weer terugzetten.
Oud 05-11-2006, 21:17
Verwijderd
Of je kijkt daar eerst of je cookies.txt kunt wissen, mocht er toch nog een cookie in staan van S.com.
Oud 05-11-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
12Trix schreef op 05-11-2006 @ 22:13 :
Je zou misschien eerst bookmarks.html en misschien meer uit je profielenmap kunnen halen:

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\

En dan een nieuw profiel aanmaken, en bepaalde bestanden weer terugzetten.
Hehe, ik had dit nog niet gelezen maar dit is wat ik net heb gedaan inderdaad Topic mag wat mij betreft dicht, probleem opgelost.
Oud 08-11-2006, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 05-11-2006 @ 22:37 :
Hehe, ik had dit nog niet gelezen maar dit is wat ik net heb gedaan inderdaad Topic mag wat mij betreft dicht, probleem opgelost.
w00t
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten