Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2006, 21:56
Bruut
Bruut is offline
Hoi mensen,

In januari heb ik het voornemen om heerlijk een weekje of 2 te gaan verblijven in Mexico!

Weet iemand goede hotels of echte aanraders om te gaan doen wanneer ik er ben?

En is Playa del Carmen een betere plek dan Cancun? Ik heb gehoord dat playa del carmen nog wel een beetje die mexicaanse sfeer uitademd en dat cancun HEEL erg toeristisch is.. (nou zal playa del carmen dat ook wel zijn maar iets minder dan cancun?)

Hoop iets te horen van jullie.
Oud 12-11-2006, 14:45
nivava
nivava is offline
je hebt niet zoveel aan mijn reactie..
maar wilde even zeggen dat ik er ook aan zit te denken om met nog 2 vrienden een week in mexico te verblijven..

onze voorkeur gaat ook naar playa del carmen..volgens de reisgidsen meer uitgaan e.d.
Oud 15-11-2006, 17:09
DomoBig
DomoBig is offline
Mijn vriend heeft een half jaar in Mexico gewoond, en het klopt ja.. Cancun heeft een hoger toeristenpercentage dan Playa del Carmen!.. maar beide zijn erg toeristisch... Wel mooi overigens..
Oud 22-11-2006, 17:57
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Ik ben er van de zomer geweest, top vakantie!! echt geweldig!

Playa del Carmen is/zijn leuker te zijn dan Cancun omdat Cancun heel erg Amerikaans is, het gros van de hotels ligt daar op een lang eiland voor de kust en dus buiten de stad.

Wij hadden een heel goed hotel in Playa del Carmen aan de 5th avenue (DE hoofdstraat van playa del carmen). Wij hadden een lekkere kamer (hotel appartement, je had dus ook een 'keukentje', geen gebruik gemaakt, want we hadden half pension).

Heel leuk plaatsje, super mooie witte stranden, over het algemeen aardige mensen. Leuke excursies gedaan, echt iets om niet meer te vergeten.

Over hotels, het ligt er aan wat je wilt. Wij hadden een heel goed hotel met half pension. Opzich was het avond eten dan steeds redelijk hetzelfde, was btw niet in buffetvorm, maar je kunt goedkoop nog ergens anders eten ook.
Uiteraard waren er aan de 5th avenue nog veel meer hotels, maar daar heb ik dus geen info over
Wil je All-In dan kom je meer in PlayaCar terrecht, de hotelzone en dan zou je wel eens een roteind kunnen moeten lopen om in het centrum te zijn.

Je kunt me voor meer info ff pmen

Regels voor berichten