Ik ben er van de zomer geweest, top vakantie!! echt geweldig!
Playa del Carmen is/zijn leuker te zijn dan Cancun omdat Cancun heel erg Amerikaans is, het gros van de hotels ligt daar op een lang eiland voor de kust en dus buiten de stad.
Wij hadden een heel goed hotel in Playa del Carmen aan de 5th avenue (DE hoofdstraat van playa del carmen). Wij hadden een lekkere kamer (hotel appartement, je had dus ook een 'keukentje', geen gebruik gemaakt, want we hadden half pension).
Heel leuk plaatsje, super mooie witte stranden, over het algemeen aardige mensen. Leuke excursies gedaan, echt iets om niet meer te vergeten.
Over hotels, het ligt er aan wat je wilt. Wij hadden een heel goed hotel met half pension. Opzich was het avond eten dan steeds redelijk hetzelfde, was btw niet in buffetvorm, maar je kunt goedkoop nog ergens anders eten ook.
Uiteraard waren er aan de 5th avenue nog veel meer hotels, maar daar heb ik dus geen info over

Wil je All-In dan kom je meer in PlayaCar terrecht, de hotelzone en dan zou je wel eens een roteind kunnen moeten lopen om in het centrum te zijn.
Je kunt me voor meer info ff pmen