Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het gaat zo mis..
Ik tril de hele tijd, ben misselijk, heb geen eetlust etc. Ik heb gister dus wel uitgehuild bij mn vriend en met hem kan ik er altijd over praten maar toch.. Ik merk dak me probeer af te sluiten voor hem, ik moet mezelf voortdurend inprenten dat hij me niet in de steek zal laten, me geen pijn zal doen, maar gewoon bij me blijft. Hij kan het nog zo vaak zeggen maar een sterke angst blijft.. Het voelt zo sterk alsof ik mn thuisplaats kwijt ben, mn veilige plek. Mn ouders hebben me door zoveel moeilijke tijden heen gesleurd, ik kon altijd hier terugkeren, op terugvallen. En nu voel ik me rot, en wil ik terugkeren en terugvallen, alleen is daar waarnaar ik wil terugkeren de oorzaak van mijn pijn.. Ik voel me als het ware dus verdwaald, ik heb totaal geen macht over de situatie, maar het doet zoveel met me, wat moet ik doen met al die gevoelens? Waar moet ik ze laten? Ik probeer er veel over te praten met mn ouders, maar het kost moeite.. Ik merk dat ik me dus net als jij Gothic, wil afsluiten.. Maar dat wil ik niet toelaten, want wat zal dat nu voor me oplossen.. Ik ben wel ook ongesteld nu, waarin ik bijna altijd in een dipje raak en als ik dat al ben instort.. dus hopelijk heeft dat ook een groot aandeel in mn gevoel en zal met mn ongesteldheid een deel van dit gevoel ook weer weg gaan.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is aan jou... sterkte
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waarom word er eigenlijk zo moeilijk gedaan over ''mode''? Crocodi1e | 20 | 15-01-2013 13:39 | |
Liefde & Relatie |
Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk? JonathanJohnson | 20 | 19-01-2010 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Is t nou echt zo moeilijk om te zeggen wat je voor iemand voelt? Palmboompje | 28 | 05-03-2004 17:50 | |
Psychologie |
Af en toe is het zo moeilijk mezelf te respecteren Eend | 7 | 28-12-2002 13:37 | |
De Kantine |
waarom doen mensen zo moeilijk over hun leeftijd? icegirl.com | 53 | 15-10-2002 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Zo moeilijk is het leven.. Genesis | 7 | 07-12-2001 12:41 |