Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Door Windows Memory Diagnostic op een diskette te installeren en deze te draaien.
(weet zo ff niet, of je ook via de installatiecd van windows 2000 ook je geheugen kan controleren. Desnoods een iso van ultimate bootcd downloaden en deze branden als image (zie handleiding van je cdbrandprogramma), waar je met verschillende software je hardware kan testen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je mobo
Je hebt dus een VIA KT880 northbridge en een VIA VT8237 southbridge. Je kunt proberen om een floppy vol te gooien met de ide drivers van VIA en dan dus op F6 te rammen en die drivers te specificeren. Ik betwijfel of dat werkt want zo te zien heeft je mobo geen raid controller. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben op dit moment nog met memtest 2.0 bezig, dus daar weet ik nog niets vanaf. |
![]() |
|
Ik ben gisteren dus begonnen met memtest 2.0, maar die scan is nu nog steeds niet klaar. Dit geeft' ie aan:
MEMTEST - PC memory test, Version 2.0, aug 01, 2002. All Rights Reserved Copyright 1997-2002 Alexander Grigoriev, alegr@earthlink.nl To terminate test and restart the computer, press Ctrl+Alt+Del or RESET button, or turn power off then on Memory to test: 00000000 to 40000000 (1024 megabytes) Pass 150, Pattern: (hier staan allemaal hexadecimale getallen die steeds veranderen). Dus die hexadecimale getallen veranderen steeds, maar het nummer wat achter pass staat verandert ook steeds als er een bepaald aantal hexadecimale getallen is geweest. Hoelang blijft dit nog doorgaan voordat alles gescand is, want het is al meer dan een dag aan het scannen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik kan niet in de veilige modus komen, want windows is niet eens geinstalleerd. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik heb SP4 geïnstalleerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.astra32.com/ |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
- De pc blijft vaak hangen. Bijvoorbeeld als ik wat programma's open heb staan en ik minimaliseer er eentje, kan ik ongeveer 10 seconden niets met de pc doen omdat hij dan blijft hangen. Hoe kan ik dit stoppen zodat hij wel weer vlot loopt? - Ik heb thunderbird geïnstalleerd en daarmee haal ik mijn mail op, maar ik geen mail versturen. Ik kan wel de mail ophalen van mail.endofallhope.nl, maar via thunderbird kan ik geen mail versturen dan. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn host is pcextreme.nl. - Vaak als ik de pc afsluit of opnieuw opstart, krijg ik een bsod met deze melding: Stop: 0x0000007f (0x00000000, 0x00000000, 0x00000000) unexpected_kernel_mode_trap Wat is dit en wat veroorzaakt dit en hoe kan ik het weer goed maken? - En de laatste, als ik de pc afsluit zonder de bsod, dan komt er te staan dat ik de pc af kan sluiten, maar bij de vorige installatie sloot die wel uit zichzelf af, hoe kan ik dit weer terug zetten? Alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12) Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen. Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten. Dat is de enige fout die ik via apparaatbeheer te zien krijg. Kan dit iets met die bsods te maken hebben? En weet je ook antwoorden op mijn andere vragen? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |