Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2006, 10:09
vosje16
vosje16 is offline
Hallo,

Ik heb het na 2 jaar uitgemaakt met mijn vriend omdat hij mij geen aandacht meer schonk (omdat hij blijkbaar al 3 maanden van plan was om het met mij uit te maken, maar dit niet op een normale manier durfde, maar goed )

De dag zelf voelde ik mij super verdrietig en heb ik veel geweend (was vorige week dinsdag) maar sindsdien voel ik mij "leeg". Ik heb de indruk dat ik al mijn gevoelens geblokkeerd heb ofzo. Ik kan aan mijn vriend denken zonder maar iets te voelen (dus 'k mis hem ook niet). Ik kan ook de hele avond alleen zitten en nix doen zonder mij alleen te voelen.

Voor dat ik het met mijn vriend uitmaakte was ik ook al een tijdje verliefd op een andere jongen. 2 dagen voor ik het uitmaakte met mijn vriend had ik nog ongelofelijk veel zin gehad om hem te kussen (maar niet gedaan), maar nu is dat gevoel als ik bij hem ben ook weg (geblokkeerd).

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Hoe ik mijn gevoelens moet deblokkeren? Of moet dit in de loop van de tijd vanzelf weer goed komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2006, 10:13
I C U
I C U is offline
Ik denk dat dit vanzelf wel weer terugkomt. Misschien is dit een soort onbewuste reactie om jezelf te beschermen en komen die gevoelens langzamerhand vrij. Tot die tijd: hou jezelf bezig met vriendinnen, ga sporten, vermaak jezelf. En praten schijnt trouwens ook te helpen.
Oud 08-11-2006, 10:41
WolterB
WolterB is offline
Dit zal waarschijnlijk vanzelf weer terugkomen. Dat je je nu leeg voelt is volgens mij niet meer dan normaal. Je hebt onbewust en bewust best veel te verwerken in je hoofd en dan is er minder ruimte voor bepaalde gevoelens.

Geef het de tijd, probeer niets te forceren en ga langzaam je leven weer terug opakken, leuke dingen doen met vrienden en wie weet komt het gevoel bij die ene jongen weer terug
Oud 08-11-2006, 10:53
Verwijderd
Tijd, wonden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 10:56
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-11-2006 @ 11:53 :
Tijd, wonden.
Helen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 12:47
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Bloem schreef op 08-11-2006 @ 11:56 :
Helen?
Allemaal.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 13:02
Verwijderd
Zie boven, plus: gaan zuipen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-11-2006 @ 11:53 :
Tijd, wonden.
,drugs
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 14:49
Amon Din
Amon Din is offline
Word.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:03
Optima
Optima is offline
ooooh heel natuurlijk emotioneel beschermingsmechanisme. Had ik ook toen een relatie van bijna 3 jaar ten einde kwam. Ik was weer vrijgezel, en had geen zin me te verliezen in een andere man. Na wat gescharrel heb ik iemand gevonden waarbij ik mijn gevoelens weer durfde te uiten....

gewoon wachten dus
Oud 08-11-2006, 15:27
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik heb het bij mijn exvriend ook gehad, we waren 2,5 jaar samen en tegen het einde waren we het allebei een beetje beu. Ik was wel nieuwsgierig die laatste maanden of er niet iemand beter bij me zou passen en had ook wel een andere jongen op het oog (niet dat ik verliefd op hem was). Ik stond er ook heel erg achter om het uit te maken en het was echt een weloverwogen keuze zeg maar. Alleen vanaf het moment dat het uit was, ookal wist ik zo goed dat het de goede keuze was, heb ik een maand of 3 niks van andere jongen willen weten. De jongen die ik eerst interessant vond moest opeens niet te dicht in mijn buurt komen... Maar goed, dat duurde dus een maand of 3 en ging bij mij over toen ik wist dat mijn exvriend ook interesse begon te krijgen in een nieuw meisje. Pas vanaf toen dacht ik er aan om met iemand nieuw te beginnen...
Toen had die jongen die ik dus eerst interessant vond al een vriendin. Niet dat dat nu uitmaakt, maar als je diep vanbinnen toch graag wilt dat het iets wordt met hem, blijf hem dan zeker aandacht geven en op een vriendschappelijke manier met hem omgaan. Leg hem het wat uit als hij zelf iets zou ondernemen bij je. Het is logisch dat je na 2 jaar relatie nog niet DIRECT toe bent aan iets nieuws vast. Dus zoals de rest zei: geniet van je vrijheid
Oud 08-11-2006, 17:09
Chimera
Chimera is offline
Jemig wat een gezemel, het lijkt me best logisch dat je niet bijzonder emotioneel bent als je het uitmaakt omdat je 't echt zat bent. Kennelijk kreeg ze geen aandacht meer, valt er weinig te missen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:08
Magican
Magican is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-11-2006 @ 14:17 :
,drugs
, sex, drank
Oud 08-11-2006, 21:29
Azaelia
Azaelia is offline
Daar zit ik momenteel. Gister is het uitgegaan. Mijn tranen waren vanochtend op. Gewoon het wat tijd geven. Het komt allemaal wel weer terug. Ik vind het momenteel wel fijn dat ik nergens nog extra emotioneel van word. Het zal allemaal weer beter gaan, echt gewoon wat tijd geven.
Oud 08-11-2006, 21:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, dat is liefde. Komt denk ik gewoon door je liefdesverdriet. De eerste dagen / weken na een lange relatie zijn altijd zwaar. Die gevoelens komen wel weer terug.
Reageren

Regels voor berichten