Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 22:58
Mono-racer
Mono-racer is offline
Ehm, graag jullie meningen...

Van de zomer leuke meid tegengekomen, ook mee naar bed geweest. Eind van de zomervakantie (waren beide daartussen veel weg) nogmaals afgesproken: naar Walibi geweest, gezellig gehad, gezoend, filmpje bij mij thuis gekeken (niets gebeurd behalve zoenen) en toen ze in de trein stapte nog 12 keer 'één laatste kus'...

Deze week weer naar haar toe geweest, toen we op elkaar afliepen wel een zoen op de mond, maar niet iets van tongzoen, o.i.d. Daarna met de fiets naar de stad geweest, ik erachter hangen met m'n rolstoel, me vasthoudend aan de bagagedrager. Na een tijdje steekt zij haar hand uit, zo van: 'Pak m'n hand maar.'. Zo gezegd zo gedaan, en i.p.v. de bagagedrager hield ik haar hand vast. Na een tijdje ik fietsen, zij in mijn rolstoel en ook hand vasthouden e.d.. Halverwege ook nog zoen op de mond, maar meer niet. In de stad beetje rondgestruind, koffie gedronken, gepooled, boodschapjes gedaan, op dakterras van de V&D gezeten. Allemaal heel gezellig, gezellig gepraat e.d.. Toen weer naar het station, weer zoen op de mond. Paar seconde later nóg een zoen op de mond en toen de trein weer in.

Kan iemand me vertellen hoe ik dit moet begrijpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2006, 23:16
Nonaj
Nonaj is offline
Vraag het haar? Het komt iig wel over alsof ze wel interesse in je heeft, maar dat ik dat zeg is natuurlijk geen garantie voor jou dat het echt wat wordt. Zij is de enige die daar iets zinnigs over kan zeggen. Kan ook net zo goed zijn dat ze alleen maar af en toe wat leuks wil doen en een beetje wil zoenen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 23:23
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 26-10-2006 @ 00:16 :
Vraag het haar? Het komt iig wel over alsof ze wel interesse in je heeft, maar dat ik dat zeg is natuurlijk geen garantie voor jou dat het echt wat wordt. Zij is de enige die daar iets zinnigs over kan zeggen. Kan ook net zo goed zijn dat ze alleen maar af en toe wat leuks wil doen en een beetje wil zoenen.
Mja, wat ik zeg: het voelt een beetje 'aflopend' (sex - tongzoenen - zoenen). Maar bijvoorbeeld dat ze haar hand uitstak tijdens het fietsen (klinkt misschien flauw), weet niet, dat had iets speciaals voor mijn gevoel...

Maar waren genoeg momenten dat ik dacht: 'nu komt het' (om het zoenen even flauw te benoemen), en gebeurde er gewoon niets...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 00:10
Verwijderd
He, niet verkeerd opvatten, maar - eerst ging zij fietsen en jij ging, al haar hand vasthoudend, er achteraan met je rolstoel.. en daarna andersom? Hoezo zit je in een rolstoel als je gewoon kan fietsen?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 10:31
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 26-10-2006 @ 01:10 :
He, niet verkeerd opvatten, maar - eerst ging zij fietsen en jij ging, al haar hand vasthoudend, er achteraan met je rolstoel.. en daarna andersom? Hoezo zit je in een rolstoel als je gewoon kan fietsen?
Hehe, ik snap dat je het raar vindt klinken.

Ik heb 'klompvoeten', houdt in dat ik minder spieren in m'n onderbenen heb en dat de botten in m'n voeten anders staan dan normaal. Daardoor kán ik wel lopen en staan, maar niet te lang (5-10 minuutjes).
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 10:45
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 26-10-2006 @ 11:33 :
Mjah, het klinkt vast heel laf, maar ik ben gewoon 'bang' voor een 'nee' als antwoord...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 11:02
Mariposa
Mariposa is offline
Misschien vond ze het achteraf te snel gaan; seks hebben, zoenen enz. Als ze nu inziet dat het serieus is doet ze het wat rustiger aan...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 11:23
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Mariposa schreef op 26-10-2006 @ 12:02 :
Misschien vond ze het achteraf te snel gaan; seks hebben, zoenen enz. Als ze nu inziet dat het serieus is doet ze het wat rustiger aan...
Mja, kan het ook zijn. Maar weet je, in Walibi hartstikke gezellig gehad, getongd, weet ik veel wat. gewoon 'als een stelletje'. Dat gevoel had ik toen ik bij haar was niet echt...

Maar dan dus die dingen als 'zoen op de mond' (doe je dat zomaar?), hand vasthouden, etc....
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Mono-racer schreef op 26-10-2006 @ 12:23 :
Mja, kan het ook zijn. Maar weet je, in Walibi hartstikke gezellig gehad, getongd, weet ik veel wat. gewoon 'als een stelletje'. Dat gevoel had ik toen ik bij haar was niet echt...

Maar dan dus die dingen als 'zoen op de mond' (doe je dat zomaar?), hand vasthouden, etc....
Ja dat vind ik toch wel stelletje-achtig klinken... maar ik zou ook gewoon es vragen. Of gewoon zeggen dat je haar leuk vindt, dat lokt meestal ook wel een reactie uit.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 13:29
smvs
smvs is offline
Citaat:
Vraag het haar? [...]
Nee! Kom op, zeg je dit dan zit je compleet op het verkeerde niveau. Een zelfverzekerde jongen vraagt zoiets niet, het moet gewoon blijken. Door het te vragen maak je nog minder kans. Buiten dat is er ook geen enkel antwoord waar je wat aan hebt. Ze kan globaal een aantal dingen zeggen: 1. ik vind je heel aardig maar niet leuk (je bent dood) 2. ik zit in de knoop met mijn gevoelens en moet er even over nadenken (je bent dood, vooral als je dat heel serieus neemt en jezelf idd afhankelijk laat zijn van haar nukken) / vaag vergezocht verhaal dat ze niks wil omdat ze jou niet wil kwetsen (vrouwen zijn inventief in het bedenken van bullshit verhalen waarin ze de zaak omdraaien) 3. ze zegt inderdaad dat ze je leuk vindt, alleen het punt is dat je puur aan deze woorden niks hebt, het moet blijken uit haar acties. Daarom kan je maar beter gewoon initiatief nemen en zelf haar maar alvast grijpen en maar zien of ze al dan niet terughoudend is. Je hebt er in je situatie simpelweg niks mee te verliezen. Als ze wel terughoudend is zit je namelijk met optie 1 en 2 en dan was je toch al af, is ze niet terughoudend dan zit je met optie 3 en daar dan gelijk de bevestiging van. Wees een man!

Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 14:13
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
smvs schreef op 26-10-2006 @ 14:29 :
Nee! Kom op, zeg je dit dan zit je compleet op het verkeerde niveau. Een zelfverzekerde jongen vraagt zoiets niet, het moet gewoon blijken. Door het te vragen maak je nog minder kans. Buiten dat is er ook geen enkel antwoord waar je wat aan hebt. Ze kan globaal een aantal dingen zeggen: 1. ik vind je heel aardig maar niet leuk (je bent dood) 2. ik zit in de knoop met mijn gevoelens en moet er even over nadenken (je bent dood, vooral als je dat heel serieus neemt en jezelf idd afhankelijk laat zijn van haar nukken) / vaag vergezocht verhaal dat ze niks wil omdat ze jou niet wil kwetsen (vrouwen zijn inventief in het bedenken van bullshit verhalen waarin ze de zaak omdraaien) 3. ze zegt inderdaad dat ze je leuk vindt, alleen het punt is dat je puur aan deze woorden niks hebt, het moet blijken uit haar acties. Daarom kan je maar beter gewoon initiatief nemen en zelf haar maar alvast grijpen en maar zien of ze al dan niet terughoudend is. Je hebt er in je situatie simpelweg niks mee te verliezen. Als ze wel terughoudend is zit je namelijk met optie 1 en 2 en dan was je toch al af, is ze niet terughoudend dan zit je met optie 3 en daar dan gelijk de bevestiging van. Wees een man!
Mja, wat betreft dat 'wees een man!', al eerder gezegd: ben gewoon 'bang' voor een 'nee' als antwoord...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 14:49
smvs
smvs is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 26-10-2006 @ 15:13 :
Mja, wat betreft dat 'wees een man!', al eerder gezegd: ben gewoon 'bang' voor een 'nee' als antwoord...
Ik zeg ook juist dat je niks moet vragen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 14:58
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
smvs schreef op 26-10-2006 @ 15:49 :
Ik zeg ook juist dat je niks moet vragen.
Wat bedoel je dan precies met 'haar zelf maar alvast grijpen'?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:04
smvs
smvs is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 26-10-2006 @ 15:58 :
Wat bedoel je dan precies met 'haar zelf maar alvast grijpen'?
Gewoon haar vol op de bek pakken, alsof het iets heel vanzelfsprekends is. Je merkt vanzelf wel of ze niet zo'n zin heeft. Is dat inderdaad niet zo dan hadden 1000 gesprekken of ze je al dan niet leuk vond ook niet geholpen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:09
Bloem
Bloem is offline
Wat een ontactische manier van benaderen. Misschien zit zij wel met hetzelfde dilemma als TO en lucht een duidelijk gesprekje veel meer op.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:12
smvs
smvs is offline
Citaat:
Bloem schreef op 26-10-2006 @ 16:09 :
Wat een ontactische manier van benaderen. Misschien zit zij wel met hetzelfde dilemma als TO en lucht een duidelijk gesprekje veel meer op.
Ja misschien vind ik het wel fijn om me in mijn reet te laten neuken door mijn vriendin met een voorbinddildo, wat tegenwoordig totally hip is, maar zo kan je wel blijven speculeren hč.

Ik denk simpelweg niet dat het het moment is om tactisch te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:17
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
smvs schreef op 26-10-2006 @ 16:04 :
Gewoon haar vol op de bek pakken, alsof het iets heel vanzelfsprekends is. Je merkt vanzelf wel of ze niet zo'n zin heeft. Is dat inderdaad niet zo dan hadden 1000 gesprekken of ze je al dan niet leuk vond ook niet geholpen.
Is misschien inderdaad leuk om te doen, maar als ze het er niet mee eens is, kun je het verknallen / verknal je het in één keer...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:23
smvs
smvs is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 26-10-2006 @ 16:17 :
Is misschien inderdaad leuk om te doen, maar als ze het er niet mee eens is, kun je het verknallen / verknal je het in één keer...
Klopt, dat snap ik ook wel, maar mijn punt is nou juist dat als ze het niet wil het sowieso allemaal niet erg kansrijk was, wat je anders ook gedaan mocht hebben.

Ik wil wel enige nuance aanbrengen, oke dan pak je haar niet vol maar pak je haar gewoon stevig vast ofzo en kijk je hoe ze daar op reageert, ik blijf er echter bij dat je in geen geval moet vragen of ze je leuk vind. Dit moet je vanzelfsprekend vinden, je bent gewoon hartstikke leuk. Misschien vind je het niet vanzelfsprekend, maar dat moet je niet laten blijken, het moet gewoon uitgangspunt zijn. Ze zit echt niet te wachten op een jongen die de beslissing bij haar legt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:25
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
smvs schreef op 26-10-2006 @ 16:12 :
Ja misschien vind ik het wel fijn om me in mijn reet te laten neuken door mijn vriendin met een voorbinddildo, wat tegenwoordig totally hip is, maar zo kan je wel blijven speculeren hč.

Ik denk simpelweg niet dat het het moment is om tactisch te doen.
Je hoeft me niet te voorzien van enge visioenen om je punt duidelijk te maken, hoor.

Ik denk simpelweg niet dat het het moment is om lomp te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:32
Mono-racer
Mono-racer is offline
Kijk, ik wil gewoon niets forceren, ik snap je punt, maar toch. Ik wil haar als het geen liefde is, wel als goede vriendin blijven zien, daarom...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:35
smvs
smvs is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 26-10-2006 @ 16:32 :
Kijk, ik wil gewoon niets forceren, ik snap je punt, maar toch. Ik wil haar als het geen liefde is, wel als goede vriendin blijven zien, daarom...
Dat is dus juist de verkeerde instelling. Je moet risico durven nemen, anders word je inderdaad vrienden. Daar zit niemand op te wachten. Je wil eigenlijk veel meer maar je bent alleen vrienden, nou hoera ben je dan blij. Durf daar gewoon voor te passen!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:49
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
smvs schreef op 26-10-2006 @ 16:35 :
Dat is dus juist de verkeerde instelling. Je moet risico durven nemen, anders word je inderdaad vrienden. Daar zit niemand op te wachten. Je wil eigenlijk veel meer maar je bent alleen vrienden, nou hoera ben je dan blij. Durf daar gewoon voor te passen!
En zomaar voor haar deur staan?

Hmm, was wel 'grappig', toen we in de stad waren zei ze: 'Grappig dat je hier nu bent.' Ik zeg er lachend achteraan: 'Hehe, positief of negatief?'
'Naja, gewoon, grappig.'

Hmm...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 16:32
Bloem
Bloem is offline
Ik zou haar niet uit het niks ineens zoenen, maar je zou er wel wat meer op aan kunnen sturen. Of je zegt dat je haar wel heel erg leuk vindt, en wat zij van jou vindt, oid.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 16:38
Verwijderd
Ik zou het haar gewoon vragen. Niemand kan je meer duidelijkheid geven dan zij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2006, 16:39
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Bloem schreef op 26-10-2006 @ 17:32 :
Ik zou haar niet uit het niks ineens zoenen, maar je zou er wel wat meer op aan kunnen sturen. Of je zegt dat je haar wel heel erg leuk vindt, en wat zij van jou vindt, oid.
Mja, het rare is dus:

Tijdens het poolen liepen we een paar keer dus vlak langs elkaar heen, en dat waren gewoon echt van die situaties dat je denkt: 'Nu komt ie'. Nou, niet dus...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 17:16
Anika
Citaat:
Mono-racer schreef op 26-10-2006 @ 17:39 :
Mja, het rare is dus:

Tijdens het poolen liepen we een paar keer dus vlak langs elkaar heen, en dat waren gewoon echt van die situaties dat je denkt: 'Nu komt ie'. Nou, niet dus...
Misschien denkt zij wel precies hetzelfde en als geen van jullie beiden actie onderneemt gaat er geen verandering in komen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 17:20
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Anika schreef op 26-10-2006 @ 18:16 :
Misschien denkt zij wel precies hetzelfde en als geen van jullie beiden actie onderneemt gaat er geen verandering in komen.
Hehe, klopt. Maar toch, ik bedoel, vaak genoeg dat het bijna gebeurde en dat het eigenlijk (voor mijn gevoel) alleen nog maar van haar kant hoefde te komen...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 20:04
Azaelia
Azaelia is offline
Ik zou toch echt met haar gaan praten. Ik kan wel gaan gissen dat ze het of te snel vindt gaan, of dat ze je rolstoel toch een hindernisje vindt voor een langdurige relatie, of dat ze wacht op volledige spontaniteit... de waarheid is: ik heb geen idee. Vraag het haar. Gewoon een 'wat is er?' geeft meestal al wat duidelijkheid. Zo weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Succes.
Oud 26-10-2006, 20:08
Verwijderd
Je hoeft de intensiteit van jullie 'verstandhouding' toch niet per se te 'meten' aan de hand van wat er tussen de lakens gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 20:21
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-10-2006 @ 21:08 :
Je hoeft de intensiteit van jullie 'verstandhouding' toch niet per se te 'meten' aan de hand van wat er tussen de lakens gebeurt?
Nee, maar het is wel fijn om te weten of je überhaupt iets hebt. Ik bedoel, toen ik deze week bij haar was, dat was echt niet zoals van de zomer en in Walibi...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 21:04
Mono-racer
Mono-racer is offline
fuck it, liefde is gewoon KLOTE

Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 21:09
Verwijderd
Ze vindt je toch niet leuk en belde net om dat te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Mono-racer schreef op 26-10-2006 @ 21:21 :
Nee, maar het is wel fijn om te weten of je überhaupt iets hebt. Ik bedoel, toen ik deze week bij haar was, dat was echt niet zoals van de zomer en in Walibi...
Je benadrukt het fysieke allemaal zo en je hebt het heel weinig over sfeer, ik begrijp dat niet helemaal.

Liefde is... tongzoenen in de kroeg.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 26-10-2006 @ 22:59 :
Liefde is... tongzoenen in de kroeg.
Ik wist niet dat jij zo'n bon-vivant was
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 22:24
Al Murphy
Al Murphy is offline
Het lijkt me eerder: als er echt iets tussen jullie zou gebeuren, dan was het al wel gebeurd. Ofwel is ze erg teruggetrokken en gesloten qua gevoelens, en kan je je daar nog 50 jaar aan gaan ergeren, ofwel denkt zij gewoon anders over jou dan jij over haar.

En de intensiteit van een relatie hoeft echt niet evenredig te zijn met het aantal al dan niet spontane of geforceerde tongzoenen.
Oud 27-10-2006, 14:20
madelief21
madelief21 is offline
He,

Wat zal ik zeggen. Het is iniedergeval een verwarrende situatie. Je moet proberen niet om bevestiging te vragen zeker niet in het begin als je elkaar nog niet zo goed kent, en het klinkt gek maar als man zijnde moet je dat nog minder doen vrouwen ( over het algemeen dan ) irriteren zich daar aan. Je moet niet het initatief te veel bij haar gaan leggen. Je moet zorgen dat je zelf ook nog een beetje de touwtjes kan vasthouden.
Zeg wat vaker nee, en jij kan toch ook net zo vaag als haar gaan doen of niet? Geef een ander gewoon wat ze jou geven. Wellicht gaat ze dan zelf naar verduidelijking vragen.

Succes
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 15:19
smvs
smvs is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 27-10-2006 @ 15:20 :
He,

Wat zal ik zeggen. Het is iniedergeval een verwarrende situatie. Je moet proberen niet om bevestiging te vragen zeker niet in het begin als je elkaar nog niet zo goed kent, en het klinkt gek maar als man zijnde moet je dat nog minder doen vrouwen ( over het algemeen dan ) irriteren zich daar aan. Je moet niet het initatief te veel bij haar gaan leggen. Je moet zorgen dat je zelf ook nog een beetje de touwtjes kan vasthouden.
Zeg wat vaker nee, en jij kan toch ook net zo vaag als haar gaan doen of niet? Geef een ander gewoon wat ze jou geven. Wellicht gaat ze dan zelf naar verduidelijking vragen.

Succes
Offtopic: Wij lijken het in de basis wel eens te zijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 16:56
madelief21
madelief21 is offline
Offtopic: Wij lijken het in de basis wel eens te zijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit

;-) ;-)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 13:39
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp ging ze de tweede keer geen initiatief tot seks nemen, maar jij ook niet, en nam ze de derde keer geen intiatief tot zoenen, maar jij ook niet, en nu denk jij dat zij niet meer wil zoenen.
En zij denkt natuurlijk dat jíj niet meer wil zoenen, omdat jij dus ook geen initiatief neemt.
'tuurlijk wil je haar nergens toe dwingen, maar er zit een groot gebied tussen 'iemand niet dwingen' en 'volledig passief zijn'. Als jij een gegrond vermoed hebt dat ze jou leuk vindt, en dat heb je, kun je heus wel zelf proberen haar te zoenen. Het zou toch wat zijn als ze dat allemaal in haar eentje zou moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 16:50
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-10-2006 @ 14:39 :
Dus als ik het goed begrijp ging ze de tweede keer geen initiatief tot seks nemen, maar jij ook niet, en nam ze de derde keer geen intiatief tot zoenen, maar jij ook niet, en nu denk jij dat zij niet meer wil zoenen.
En zij denkt natuurlijk dat jíj niet meer wil zoenen, omdat jij dus ook geen initiatief neemt.
'tuurlijk wil je haar nergens toe dwingen, maar er zit een groot gebied tussen 'iemand niet dwingen' en 'volledig passief zijn'. Als jij een gegrond vermoed hebt dat ze jou leuk vindt, en dat heb je, kun je heus wel zelf proberen haar te zoenen. Het zou toch wat zijn als ze dat allemaal in haar eentje zou moeten doen.
Naja, er waren gewoon een aantal situaties afgelopen keer dat ik dacht 'nu komt ie' en dan gebeurde er dus niets. En tja, ehm, mja, misschien had het meer van mijn kant moeten komen, ik weet het niet. Ik ben inderdaad misschien wat te 'makkelijk'...

En moet inderdaad misschien wat meer 'de touwtjes in handen nemen', ben alleen bang dat het nu te laat is...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 17:02
Verwijderd
Standaardtip: gewoon over praten.

En ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 17:04
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-10-2006 @ 18:02 :
Standaardtip: gewoon over praten.

En ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
mja, precies...

Wat ik zeg: ik wil best meer de touwtjes in handen nemen, ben alleen bang dat ik het afgelopen keer dus al een beetje verknald heb, door 'te makkelijk' te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 14:26
pomme
pomme is offline
Citaat:
smvs schreef op 26-10-2006 @ 14:29 :
ik snap niet waarom iedereen zo gek doet over deze reactie. Ik vind dit precies wat de TS moet doen eigenlijk.. Als ze totaal niet reageert op zijn aanrakingen is het duidelijk dat ze hem niet ziet zitten, ze zal hem dan toch wel afwijzen of wat verduidelijken. Als ze gewoon bang is, is het net goed dat de TS de stap zet.
ehh
wees een man?!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 14:55
Amon Din
Amon Din is offline
Vergeet wat die rare gast zegt, gewoon je bek opentrekken, als je op school een vraag hebt vraag je het toch ook?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:40
madelief21
madelief21 is offline
Kijk misschien is ze zelf ook een béétje bang hoor dat kan toch? Daarnaast kan je altijd bang worden als je eenmaal iemand veroverd hebt. Misschien leg jij het er te dik bovenop en is het zo voelbaar dat iemand ze het niet prettig vindt.... ik weet het niet hoor. Waarom zou je jezelf verlagen om nog met haar om te gaan?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:46
Amon Din
Amon Din is offline
Waarschijnlijk denkt ze hetzelfde idd. Misschien moet je zelf maar eens het ijs gaan breken.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 26-10-2006 @ 23:13 :
Ik wist niet dat jij zo'n bon-vivant was
Ironie.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 14:00
elledc
elledc is offline
En, hoe is het intussen?