Citaat:
sayang-steelo schreef:
gaaf!
alleen echt onwijs jammer van die ogen.. dat meisje, die ogen.. dara had je veel mee kunnen doen..maja.. ik zie dit soort tek. liever als een inspiratiebron.. dat meisje dat je tekent, is mooi en je probeert een idee voor je zelf uit haar te halen/./ niet na te bootsen.. maja wie ben iik?
|
Jah, die ogen, van dichtbij zien ze er beter uit dan van op afstand. Maar ik vond vooral het meisje erg moeilijk om te tekenen. Ze heeft een hele speciale vorm van gezicht. Die ogen, de mond, de neus en zo. Erg moeilijk.
Citaat:
Fullmoon schreef:
vraagje: hoe lang heb je hierover gedaan? want zo te zien best lang. je moet proberen om meer te schetsen; grove lijnen zetten en ik vlakken werken. misschien is het makkelijker om lijnen met potlood te zetten en dat uit te werken met houtskool of inkt of krijt of van die koolstofstifjes. dat scheelt enorm veel werk. hij lijkt trouwens wel best goed. veel plezier.
|
Bwah, de tijd viel nogal mee eigenlijk. Ik heb eerst een vage schets gemaakt en dan schaduwen toegevoegd met een donkerdere potlood. Er zijn zowieso wel een aantal uurtjes ingekropen,maar k weet niet hoeveel precies.
Iig bedankt voor de reacties iedereen, ik kan bv nog es proberen om het haar wat minder krassiger te maken zo.