heyy ik heb hulp nodig het gaat echt niet goed. Een paar dagen geleden stortte na een maand van nogal snelle afgang mijn wereldje definitief en elkaar en toen verloor ik het helemaal dus ik belde mijn beste vriend op om nog een keer zijn stem te horen en hem te bedanken en toen heb ik geprobeerd mijn polsen door te snijden alleen die verdomde scalpel was bot geworden dus dat had meer tijd nodig maar toen belde die vriend natuurlijk weer terug en gingen we praten en heb ik het uiteindelijk toch niet gedaan alleen hierna ging alles alleen maar nog veel kutter en steeds sneller enzow. Je hoort altijd van die mensen van goh wat ben ik blij dat ik nog leef maar daar kan ik echt niet inkomen. in eerste instantie hebben die vriend en ik na school een hele tijd erover gepraat alleen ik kwam er niet uit hoe het uit te leggen en alles goed weer te geven, ik wist zelf niet eens meer wie ik was en wat ik was en waarom, etc net als de maand daarvoor alleen dan erger.
nou ja de dag ging voorbij de dag daarna was heel erg moeilijk in de omgang zeg maar we leken alles een beetje dood te zwijgen alleen ik ben zoals ik altijd doe helemaal weer aan het malen geslagen en alles doordenken en alles weer steeds kutter maken alleen na die poging werd lijkt alles vertienvoudigd-verkut te zijn. dingen die nu meespelen zijn van Jezus ik kán mezelf vermoorden en pijn doen en ik sla mezelf ook constant hard in elkaar enzo omdat dat de pijn wegneemt en ik heb de wereld om mij heen verloren door mij zelf zo te verliezen en stel dat ik nu al dood was (ik zou tegelijkertijd met Claus zijn begraven) dan was de wereld van veel mensen ingestort en alles was zo godverdomd verneukt geweest voor de hele leefomgeving. en wat mijzelf betrefd het is zo enorm zwak en ik ben zo'n klootzak etc. nou ja toen werd het zaterdag, die vriend zouden 'smiddags samen met nog 2 mensen een kadotje kopen voor iemand alleen we hadden ietsje eerder afgesproken omdat ik iets wou kopen voor zijn moeder die er ook bij betrokken was geraakt. ook had ik 5 uur gewerkt aan een tekening die ik hem wou geven als gebaar en belofte (een hand uit de cirkel met op de pols een kruis) alleen toen kwam hij aanlopen met een van de vriendinnen, kon hij niets aan doen want ze was afgezet alleen ik voelde alles weer op me afkomen, concentrerende op die tekening, alsof ik uit mijn wereld getrokken werd en alles in perspectief met de echte wereld zag ik voelde me zo ranzig dus zonder dat ze het merkten heb ik toen die tekening weggegooid en verder praktisch niets meer gezegd (ik was ook redelijk aangeschoten by then), alleen toen die vriendin naar huis ging wou ik alsnog een kadotje kopen maar die vriend van me had zich zo aan me lopen irriteren dat ie zoiets had van go to hell en toen ben ik maar naar huis gegaan, weer de hele middag lopen tobben en drinken, toen 's avonds naar het feest (van dat kadotje) geweest en me helemaal verneukt lopen gedragen, had mezelf echt niet meer in de hand. maarja das op zich niet echt een probleem want dat is normaal.
nou ja vandaag natuurlijk alleen maar steeds erger lopen tobben wordt helemaal gék van alles en van mezelf dus ik wou een beetje stoom afblazen gewoon ff praten dus ik belde hem op en toen zei ie van nee liever niet omdat ie het gewoon heel erg irritant begint te vinden.
what the fúck moet ik nu verder doen mensen ik weet me echt geen raad meer, nou ja hoe dan ook stoomafblazen voelt ook wel lekker........ pff
Martijn
|