Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2006, 17:17
Josephine_
Josephine_ is offline
Hoi,

Ik heb nu zo'n 5 jaar met mijn vriend. We hebben alleen een best groot probleem, sinds een maand of 7 wil hij geen sex meer met me . In het begin had ik zoiets van nou dat gaat wel weer over, maar nu zo'n 7 maanden later moet ik nog altijd beginnen met de sex.

En soms duurt het wel 3 weken voordat we sex hebben, en het is niet alleen sex.. hij raakt me ook bijna nooit meer aan.

Misschien wel handig om te weten dat we 100 km van elkaar vandaan wonen dus we zien elkaar alleen in het weekend.

Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet, uit maken wil ik niet maar ik vind sex toch wel belangrijk in een relatie.
Hebben jullie tips of ervaring hier mee? Dan zou ik dat graag willen weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2006, 17:29
- KTFE
- KTFE is offline
Heb je hem al gevraagd waarom hij geen seks meer wil?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:29
Amma
Amma is offline
Heb je er al eens met je vriend over gepraat en hem verteld hoe je je voelt?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:30
Amma
Amma is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 07-11-2006 @ 18:29 :
Heb je hem al gevraagd waarom hij geen seks meer wil?
haha was jij me even voor
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:33
Josephine_
Josephine_ is offline
Ja, ik heb het hem al heel vaak gezegt.

Als ik hem vraag hoe het komt, zegt ie de ene keer dat hij heel vaak moe is omdat hij nogal lange dagen maakt ( hij heeft eigen bedrijf). en soms zegt ie dat het komt omdat hij onzeker is..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:36
- KTFE
- KTFE is offline
Onzeker over wat?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:40
Josephine_
Josephine_ is offline
Uhh dat hij er niks van bakt.
Ik heb een keer in een boze bui gezegt dat hij er niks van kon heb daarna gelijk tegen hem gezegt dat ik er niks van meende, maja stom stom stom..

Maar ik denk niet dat het daardoor komt. ik denk zelf dat hij er gewoon geen behoefte aan heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:42
Crimson
Crimson is offline
aan seks kan je geen behoefte hebben, maar snap niet dat je je vriendin niet meer wilt aanraken... volgens mij is er iets goed mis in je relatie. vraag me dan af wat je doet int weekend dat jullie bij elkaar zijn... niet knuffelen iig?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:50
Anika
Onzeker over seks in een relatie van vijf jaar?! Klinkt een beetje ongeloofwaardig, ik denk eerder dat dat een smoes is.

Misschien kun je eens proberen om jullie seksleven weer nieuw leven in te blazen door wat andere dingen uit te proberen?
Maargoed, eigenlijk is het belangrijker om er eens echt goed met elkaar over te praten zodat je écht weet wat hem dwars zit en zodat hij weet dat jij het heel erg vervelend vindt.

Oja, kan hij ook niet soms zin maken voor jou? Een keer in de drie weken seks hebben is natuurlijk niet zo veel, en als jij je al die tijd aan hem aan moet passen door geen seks te hebben kan hij zich toch ook wel eens aan jou aanpassen door gewoon wel seks te hebben als hij in eerste instantie geen zin heeft?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 17:54
Josephine_
Josephine_ is offline
Njah hij raakt me wel aan, maar tis niet meer zoals 2 jaar geleden..

Ja ik vind dat je gelijk hebt Anika ik pas me ook aan hem aan en ik snap gewoon niet dat ie het dan niet voor mij doet.

Ik ga vanavond nog 1 keer goed met hem praten en als hij dan zegt dat hij er voor wil gaan, dan wil ik dat ook want ik wil hem voor geen goud kwijt.

Maar niemand heeft er ervaring mee zo te zien?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 18:13
Chimera
Chimera is offline
Nouja, ik heb wel eens gehad dat ik geen zin in seks meer had met een vriendin, maar dat was ook een aflopende zaak.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 18:38
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Josephine_ schreef op 07-11-2006 @ 18:54 :

Maar niemand heeft er ervaring mee zo te zien?
Niet op een scholierenforum denk ik, maar er zijn zat andere fora waar er hele bakken met topics over gaan met ook hele handige tips.
Oud 07-11-2006, 18:43
Crimson
Crimson is offline
ja viva forum en vrouwonline forum, hahahaha

maar ik denk ook dat dit een aflopende zaak is..
maar voor de rest doet ie nog wel moeite voor je? bijv. dat reizen?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 19:01
Josephine_
Josephine_ is offline
Denk niet dat dit een aflopende zaak is, we hebben wel ergere dingen meegemaakt.

Maar iniedergeval allemaal bedankt. Ik ga vanavond goed met hem praten we komen er vast wel uit.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 19:01
Flip!
Flip! is offline
Bij mij komt het door de pil, maar dat zal de oorzaak van jullie probleem niet zijn iig..

Nutteloze informatie

Tijd voor een goed openhartig gesprek. Je geeft een relatie van 5 jaar natuurlijk niet zonder slag of stoot op, en als je er zo mee zit, dan vraag je toch gewoon of je een keer kan praten? Vertel hem wat jouw gevoelens zijn, een vraag of hij de zijne wil vertellen. Als je het op een fatsoenlijke manier brent, is hij volgens mij echt wel willig genoeg om te antwoorden.

Zoniet, dan heeft ie wellicht een ander.
Oud 07-11-2006, 19:37
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-11-2006 @ 18:42 :
aan seks kan je geen behoefte hebben.
Ik heb toch wel zo nu en dan behoefte aan seks, hoor.
Oud 07-11-2006, 19:50
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
botulismf schreef op 07-11-2006 @ 20:37 :
Ik heb toch wel zo nu en dan behoefte aan seks, hoor.
Ja, kan me ook slecht voorstellen dat die dude dat niet heeft, maar goed..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 19:57
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
sex is toch 1 van 3 levensbehoeften? Naast een dak boven je hoofd en eten en drinken? <-- ja, dat word als 1 gezien!
Oud 07-11-2006, 19:59
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-11-2006 @ 19:43 :
ja viva forum en vrouwonline forum, hahahaha

Gewoon Fok! hoor.
Oud 07-11-2006, 20:01
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 07-11-2006 @ 20:57 :
sex is toch 1 van 3 levensbehoeften? Naast een dak boven je hoofd en eten en drinken? <-- ja, dat word als 1 gezien!
geloof je dat nou echt zelf ?
Oud 07-11-2006, 20:05
Verwijderd
Het kan best zo zijn. Op een gegeven moment heeft iemand gewoon minder of geen zin meer in sex omdat diegene zich (onbewust) zo zeker over de relatie voelt dat sex niet meer nodig is om de relatie in stand te houden.
Dit gebeurt eigenlijk vooral bij vrouwen, maar bij mannen zou het vast ook wel moeten kunnen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 10:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-11-2006 @ 21:01 :
geloof je dat nou echt zelf ?
Volgens Maslow wel.
Oud 08-11-2006, 11:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 07-11-2006 @ 19:57 :
Er zijn best aseksuele mensen, mensen die dus nooit behoefte hebben aan seks. Dan gaat deze theorie niet op (maar er zijn ook mensen zonder een dak boven hun hoofd)
Ik denk dat seks in deze context beter vervangen kan worden door affectie.
Oud 08-11-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 07-11-2006 @ 20:57 :
ligt eraan hoe je het bekijkt, de eerste behoeften zijn dingen die je nodig hebt om in leven te blijven (eten, drinken, zuurstof, onderdak), de tweede behoeften zijn dingen die je nodig hebt om je voort te planten (liefde, seks) en derde behoeften zijn dingen die je nodig hebt om qua persoonlijkheid te groeien (werk, school, hobby's, vrienden), over het algemeen worden alleen de eerste behoeften ook wel 'levensbehoeften' genoemd.

Maargoed, als iemand van in de 20 *opeens* geen zin in seks meer heeft, dan heeft dat een reden. Misschien is hij neerslachtig of depressief, twijfelt hij over jullie relatie, gaat hij vreemd, is hij inderdaad diep gekwetst door wat je tijdens die ruzie zei, zelfs al 'bedoelde je het niet zo', of is er een hormonale oorzaak.

Laatst gewijzigd op 08-11-2006 om 11:47.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 12:25
juno
juno is offline
De woorden : "je kan er niks van" hebben hem denk ik dodelijk onzeker gemaakt. Dat je daarna zei dat je het niet meende gelooft hij echt niet. Anders zou je het immers niet gezegd hebben.

Praten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2006, 13:01
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat je hem onzeker hebt gemaakt en dat hij ook een beetje de kont tegen de krib gooit. Als hij er toch niets van kan, dan laat maar helemaal zitten, zoiets.

Praten, praten en nog eens praten. Of iemand zoeken die er wel wat van kan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 13:13
Scatterheart
Scatterheart is offline
Nou ja, dat vind ik wel erg typisch. Ik zeg ook wel eens in een ruzie iets gemeens tegen mijn vriend en hij ook heus wel tegen mij. Maar om dat nou nog maanden te gaan onthouden en daarom geen initatief tot seks of zo te nemen...
Oud 08-11-2006, 13:30
thomaske
thomaske is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 08-11-2006 @ 14:13 :
Nou ja, dat vind ik wel erg typisch. Ik zeg ook wel eens in een ruzie iets gemeens tegen mijn vriend en hij ook heus wel tegen mij. Maar om dat nou nog maanden te gaan onthouden en daarom geen initatief tot seks of zo te nemen...
Het is niet zo dat hij het opzettelijk "onthoudt", hij zou het allicht ook liever vergeten...maar zoiets spookt in je hoofd.

Zoiets tegen je partner zeggen na 5 jaar kan héél kwetsend zijn, vooral voor een man.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 13:36
Verwijderd
Ik heb ooit in precies dezelfde situatie gezeten... Ipv 5 jaar hadden wij bijna 3 jaar iets. Hij wilde niet meer, net als jouw vriend en na uren en uren tegen hem aan mekkeren en EISEN dat hij vertelde wat zijn probleem was vertelde hij dat hij op jongens viel... En nu is hij een gelukkige homo
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 14:12
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Misschien heeft ie geen zin meer in seks met jou, omdat hij dat al doet met een andere meid.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 14:24
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
thomaske schreef op 08-11-2006 @ 14:30 :
Het is niet zo dat hij het opzettelijk "onthoudt", hij zou het allicht ook liever vergeten...maar zoiets spookt in je hoofd.

Zoiets tegen je partner zeggen na 5 jaar kan héél kwetsend zijn, vooral voor een man.
Voor een vrouw kan het net zo goed pijnlijk zijn, maar het is ook aan jezelf om je daar over heen te zetten. Als ik alles had moeten onthouden wat mensen ooit in een ruzie tegen mij hadden gezegd.....
Oud 08-11-2006, 15:32
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb ooit bij n ex ook na 3 jaar ofzo geen zin meer in sex gehad. En dat kwam gewoon omdat ik hem niet meer aantrekkelijk vond, niet lang daarna heb ik het uitgemaakt.
Oud 08-11-2006, 15:43
madelief21
madelief21 is offline
Nou misschien moet je wat minder praten en gewoon wat meer spanning in je relatie gooien... spreek met hem af en kom niet opdagen.... en doe dan iets wat hij niet verwacht... klim door zijn raam zijn slaapkamer binnen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 16:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 07-11-2006 @ 21:05 :
Het kan best zo zijn. Op een gegeven moment heeft iemand gewoon minder of geen zin meer in sex omdat diegene zich (onbewust) zo zeker over de relatie voelt dat sex niet meer nodig is om de relatie in stand te houden.
Dit gebeurt eigenlijk vooral bij vrouwen, maar bij mannen zou het vast ook wel moeten kunnen.
Ik heb toch echt wel andere redenen om seks te hebben dan het 'in stand houden van mijn relatie'. Dus daar geloof ik niet zo in eigenlijk.

En ik denk dat die jongen zeker een flinke knauw heeft gekregen van het feit dat jij (ts) hem toeschreeuwde dat hij er niks van kon, ookal was dat tijdens een ruzie. Ik meen ook niet altijd alles in die mate als waarin het in een ruzie overkomt, maar in alle dingen die ik zeg, zit wel degelijk een stuk waarheid. Waarom zou je de dingen ineens niet meer menen, puur omdat het tijdens een ruzie wordt gezegd? Ik zou zelf ook behoorlijk onzeker worden van zo'n uitspraak, zeker als ik over het algemeen al wat onzeker zou zijn. En in combinatie met het feit dat hij wellicht druk is met andere dingen in zijn hoofd, kan ik me best voorstellen dat hij geen initiatief meer wil nemen en er sowieso even geen behoefte meer aan heeft. Oke, 7 maanden is wat lang, maar wij zullen dan ook nooit kunnen zeggen waar het aan ligt. Het enige wat dus werkt, is praten.
Oud 08-11-2006, 18:10
thomaske
thomaske is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 08-11-2006 @ 16:32 :
Ik heb ooit bij n ex ook na 3 jaar ofzo geen zin meer in sex gehad. En dat kwam gewoon omdat ik hem niet meer aantrekkelijk vond, niet lang daarna heb ik het uitgemaakt.
je vond hem 3 jaar aantrekkelijk en plots niet meer? Had hij zijn uiterlijk veranderd dan ofzo?

Volgens mij is je partner niet meer aantrekkelijk vinden gewoon een gevolg van het feit dat je niet meer van hem houdt, niet omgekeerd.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 18:12
Anika
Citaat:
thomaske schreef op 08-11-2006 @ 19:10 :
je vond hem 3 jaar aantrekkelijk en plots niet meer? Had hij zijn uiterlijk veranderd dan ofzo?

Volgens mij is je partner niet meer aantrekkelijk vinden gewoon een gevolg van het feit dat je niet meer van hem houdt, niet omgekeerd.
Dat zegt ze toch ook niet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 18:14
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Josephine_ schreef op 07-11-2006 @ 18:17 :
We hebben alleen een best groot probleem
Hij heeft geen probleem, jij hebt een probleem.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 08-11-2006 @ 15:24 :
Voor een vrouw kan het net zo goed pijnlijk zijn, maar het is ook aan jezelf om je daar over heen te zetten. Als ik alles had moeten onthouden wat mensen ooit in een ruzie tegen mij hadden gezegd.....
Dat klopt, heb je helemaal gelijk in, maar het zou goed kunnen dat hij daar iets meer moeite mee heeft. Ik zou er ook neit zo snel mee zitten, maar als hij er bijvoorbeeld al over twijfelde en als hij een onzeker type is...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 18:31
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-11-2006 @ 19:16 :
Dat klopt, heb je helemaal gelijk in, maar het zou goed kunnen dat hij daar iets meer moeite mee heeft. Ik zou er ook neit zo snel mee zitten, maar als hij er bijvoorbeeld al over twijfelde en als hij een onzeker type is...
Ja, en aangezien er zoveel kerels zijn die er inderdaad maar weinig van bakken, kan hij daar best eens gelijk in hebben.

En goed oke, als je elkaar elke dag ziet dan kan er best eens een poosje geen seks zijn (nou ja, penetratie of zo hoeft niet elke dag), maar ik neem dat je als je elkaar toch al niet zo heel vaak ziet (100km.) juist dan wel zin hebt als je elkaar ziet. Hoe dan ook: beetje vreemd verhaal.
Oud 08-11-2006, 20:10
Magican
Magican is offline
Het kan zijn dat jij minder knap bent dan dat hij dacht/dat je was 7 maanden geleden.
Of dat masturberen toch leuker is.
Of dat een andere meid/vrouw toch leuker is.
Oud 08-11-2006, 20:26
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-11-2006 @ 21:10 :
Het kan zijn dat jij minder knap bent dan dat hij dacht/dat je
Right!

Heb je niet onlangs een been verloren ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 10:16
elledc
elledc is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-11-2006 @ 17:06 :
Ik heb toch echt wel andere redenen om seks te hebben dan het 'in stand houden van mijn relatie'. Dus daar geloof ik niet zo in eigenlijk.

En ik denk dat die jongen zeker een flinke knauw heeft gekregen van het feit dat jij (ts) hem toeschreeuwde dat hij er niks van kon, ookal was dat tijdens een ruzie. Ik meen ook niet altijd alles in die mate als waarin het in een ruzie overkomt, maar in alle dingen die ik zeg, zit wel degelijk een stuk waarheid. Waarom zou je de dingen ineens niet meer menen, puur omdat het tijdens een ruzie wordt gezegd? Ik zou zelf ook behoorlijk onzeker worden van zo'n uitspraak, zeker als ik over het algemeen al wat onzeker zou zijn. En in combinatie met het feit dat hij wellicht druk is met andere dingen in zijn hoofd, kan ik me best voorstellen dat hij geen initiatief meer wil nemen en er sowieso even geen behoefte meer aan heeft. Oke, 7 maanden is wat lang, maar wij zullen dan ook nooit kunnen zeggen waar het aan ligt. Het enige wat dus werkt, is praten.
Helemaal mee eens.
Ik zou me ook niet bepaald gelukkig voelen als m'n vriend me zou vertellen dat ik er niks van bak.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 10:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-11-2006 @ 11:39 :
Volgens Maslow wel.
Maslov had er meer dan drie, lieverd
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 10:26
elledc
elledc is offline
Ik heb nou 4 jr met m'n vriend. Het is niet meer zo spannend en passioneel als in het begin. Maar nu is die vertrouwdheid en zekerheid er wel tussen ons, meer dan ooit tevoren. Ik ben ook van mening dat je moet werken aan een relatie, het is cliché maar de waarheid: liefde is een werkwoord.
Jullie zullen dus wel degelijk iets moeten doen als je niet wil dat de kaars volledig dooft. En zorg er ook voor dat hetgeen wat jullie doen geen gewoonte wordt, want dan wordt het erg saai.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
thomaske schreef op 08-11-2006 @ 14:30 :
Of je kunt je er gewoon niet zo veel van aantrekken? Daarbij, als iemand een dergelijke opmerking maakt, zou ik er gewoon een terugmaken. Om daar dan enorm onzeker over te raken...

Citaat:
elledc schreef op 09-11-2006 @ 11:26 :
Ik heb nou 4 jr met m'n vriend. Het is niet meer zo spannend en passioneel als in het begin. Maar nu is die vertrouwdheid en zekerheid er wel tussen ons, meer dan ooit tevoren. Ik ben ook van mening dat je moet werken aan een relatie, het is cliché maar de waarheid: liefde is een werkwoord.
Jullie zullen dus wel degelijk iets moeten doen als je niet wil dat de kaars volledig dooft. En zorg er ook voor dat hetgeen wat jullie doen geen gewoonte wordt, want dan wordt het erg saai.
Hoeveel cliche's kun je in 1 post kwijt, jezus...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 13:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-11-2006 @ 11:24 :
Maslov had er meer dan drie, lieverd
Dus? Dat sluit niet uit dat hij sex toch de eerste levensbehoefte rekende.
Oud 09-11-2006, 22:26
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
thomaske schreef op 08-11-2006 @ 19:10 :
Iemand kan fysiek hetzelfde blijven, maar de perceptie die je van hem/haar hebt kan na verloop van tijd veranderen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 14:05
Crimson
Crimson is offline
Idd Kadavar, ik vind mijn ex nu ook ontzettend onaantrekkelijk, terwijl ik dat toen eh.. minder vond.

EN HET IS WEEKEND! Heb je het hem al gevraagd? ;p
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten