Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat seks in deze context beter vervangen kan worden door affectie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, als iemand van in de 20 *opeens* geen zin in seks meer heeft, dan heeft dat een reden. Misschien is hij neerslachtig of depressief, twijfelt hij over jullie relatie, gaat hij vreemd, is hij inderdaad diep gekwetst door wat je tijdens die ruzie zei, zelfs al 'bedoelde je het niet zo', of is er een hormonale oorzaak. Laatst gewijzigd op 08-11-2006 om 11:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoiets tegen je partner zeggen na 5 jaar kan héél kwetsend zijn, vooral voor een man. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik denk dat die jongen zeker een flinke knauw heeft gekregen van het feit dat jij (ts) hem toeschreeuwde dat hij er niks van kon, ookal was dat tijdens een ruzie. Ik meen ook niet altijd alles in die mate als waarin het in een ruzie overkomt, maar in alle dingen die ik zeg, zit wel degelijk een stuk waarheid. Waarom zou je de dingen ineens niet meer menen, puur omdat het tijdens een ruzie wordt gezegd? Ik zou zelf ook behoorlijk onzeker worden van zo'n uitspraak, zeker als ik over het algemeen al wat onzeker zou zijn. En in combinatie met het feit dat hij wellicht druk is met andere dingen in zijn hoofd, kan ik me best voorstellen dat hij geen initiatief meer wil nemen en er sowieso even geen behoefte meer aan heeft. Oke, 7 maanden is wat lang, maar wij zullen dan ook nooit kunnen zeggen waar het aan ligt. Het enige wat dus werkt, is praten.
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij is je partner niet meer aantrekkelijk vinden gewoon een gevolg van het feit dat je niet meer van hem houdt, niet omgekeerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En goed oke, als je elkaar elke dag ziet dan kan er best eens een poosje geen seks zijn (nou ja, penetratie of zo hoeft niet elke dag), maar ik neem dat je als je elkaar toch al niet zo heel vaak ziet (100km.) juist dan wel zin hebt als je elkaar ziet. Hoe dan ook: beetje vreemd verhaal.
||
Citaat:
Heb je niet onlangs een been verloren ofzo? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou me ook niet bepaald gelukkig voelen als m'n vriend me zou vertellen dat ik er niks van bak. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Na 5 jaar weer contact met oude vrienden Prue Halliwell | 10 | 28-09-2008 07:24 | |
Liefde & Relatie |
''Jong'' + vaste relatie Verwijderd | 51 | 18-02-2005 16:42 | |
Liefde & Relatie |
als vrienden rondom je het uitmaken? igfy | 17 | 18-12-2002 02:46 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wil je met iemand voor altijd door gaan? Eerst wat voorgaande relaties! Dr_Love | 4 | 24-05-2002 15:44 |