Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat in het verleden gebeurd is, is gebeurd. Ze bieden nu hun excuses aan en willen weer een vriendschap. De vraag aan jou is of je die vriendschap wilt. Zijn het mensen waar jij zelf goed mee kon opschieten (gedeelde vriendengroep) of waren het vrienden van je ex waarmee je af en toe wel eens omging? Als het leuke mensen zijn: waarom niet? ![]()
|
Het is niet hun schuld dat je ex leugens over je verteld heeft. Ik weet niet hoe ernstig het is maar ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedacht hebben wanneer een vriend van me wat over zijn vriendin vertelt. Kennelijk vonden ze je leuker dan je dacht want ze komen wel bij je terug.
Voor de rest sluit ik me aan bij Kitten '85.
|
Verwijderd
|
Je kan altijd weer contact met ze opnemen om te kijken of het leuk is.
Wie weet hou je er wat leuke contacten op na.. Sowieso vind ik het hele begrip 'vriend' overrated. Je hoeft niet meteen boezemvrienden te zijn om leuke dingen met mensen te ondernemen. Kennissen waarmee je lol kunt hebben als je je verveelt, voegen ook iets toe aan je leven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gevoel van onmacht methrowrocks | 15 | 03-07-2012 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
What to do desperadoz | 19 | 17-09-2008 12:02 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 20:42 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |