Ik ben 18 j (bijna 19) , een redelijke knappe , gespierde jongen (mager maar wel sterkste van de klas + meest sportieve van heel mijn jaar) alhoewel ik lullige lange benen heb waar ik me iedere dag voor geneer.
Ik ben 2j blijven zitten, en zit momenteel nog altijd in het 5de middelbaar
Ik was heel vroeger altijd de populairste jongen van de school, (althans zo voelde ik me) (ik spreek dan over de periode voor mijn 14e verjaardag) ik zat toen nog in het 2e aso,,
hoewel ik altijd stout was enzo : s, (extreem tegendradig maar wel populair)
en ik was echt superknap en grappig en ik had echt veel succes bij de meisjes en was een van de slimste / creatiefste van de klas) (weten dat ik toen slimmer was als mensen die nu in latijns zitten enz tot op vandaag nu ik 18 ben , wat nu niet meer het geval is natuurlijk bij gebrek aan studeren enz)
nu, daar begint dan de ellende,,
Ik had een c-attest gekregen , en ik was op dat moment al mijn jaar aan het dubbelen (ik studeerde voor geen kloten)
nu besloot ik om naar beroeps richting hotelschool te gaan (beslissing ouders)
Maar daar was dan het einde van mijn populair leventje aangebroken. (dit bewijst dat zelf de populairste jongens het niet halen van de slimme en wijze mensen die in de lagere school het meest gepest werden (waar ik enorm veel respect voor gekregen heb trouwens)
Nu ik kwam daar toe in die nieuwe school, en ik moest een kostuum aandoen enzo (vond ik marginaal btw)
En ik voelde me populair zoals alle sociale-slimme mensen hun voelen en lui, en ongemotiveerd enzo, en dikke nekkerig.
Dus ik besloot om aandacht te zoeken bij een jongen (waar ik dan keihard door gepest zal worden de komende 3 jaar) en ik dacht van , ja ik ben cool enzo, hij gaat me tof vinden enal blablabla, en dat was dan ook een grote blunder om hem aan te spreken want al direct had hij aanmerkingen op mijn kostuum/ ongekamde haren, amateuristische geknoopte das, en de komende 6maand krijg ik de naam , boer jan voorgeschoteld,,