Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2006, 15:18
sjakkie
sjakkie is offline
hey
Ik zit ergens mee, misschien dat iemand mij kan helpen!
Een paar weken geleden is het uitgegaan met mijn vriend. Hierna ben ik gestopt met de pil, 1 x was ik hem vergeten maar na 12 uur wel ingenomen, daarna hebben we in 2 weken tijd toch nog een paar keer (onveilige) seks gehad ( ik kon er niks aan doen, was zo lekker ) Kan ik nu zwanger zijn? Ik ben al naar de dokter geweest, dat was nadat ik de pil was vergeten die zei dat het een kleine kans was, maar daarna hebben we het toch nog een paar keer gedaan terwijl ik dus gestopt ben...
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
dank je
Advertentie
Oud 12-11-2006, 15:20
__
__ is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1498428
Oud 12-11-2006, 15:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat ben jij dom.
Oud 12-11-2006, 15:22
Danny
Danny is offline
=> Ja, snel even zwangerschapstestje halen..
Oud 12-11-2006, 15:27
Nonaj
Nonaj is offline
Ja natuurlijk kan je zwanger zijn, aangezien je helemaal geen voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt is daar een redelijke kans op. Er zit namelijk wel een groot verschil tussen de pil vergeten en HELEMAAL niet aan de pil zijn.

En dit hoort ten eerste niet op Liefde & Relatie en ten tweede zou het op Lichaam en Gezondheid in het Grote Piltopic moeten.
Oud 12-11-2006, 15:30
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
sjakkie schreef op 12-11-2006 @ 16:18 :
hey
Ik zit ergens mee, misschien dat iemand mij kan helpen!
Een paar weken geleden is het uitgegaan met mijn vriend. Hierna ben ik gestopt met de pil, 1 x was ik hem vergeten maar na 12 uur wel ingenomen, daarna hebben we in 2 weken tijd toch nog een paar keer (onveilige) seks gehad ( ik kon er niks aan doen, was zo lekker ) Kan ik nu zwanger zijn? Ik ben al naar de dokter geweest, dat was nadat ik de pil was vergeten die zei dat het een kleine kans was, maar daarna hebben we het toch nog een paar keer gedaan terwijl ik dus gestopt ben...
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
dank je
Enkele weken geleden is het dus uitgegaan, toen ben je gestopt met het innemen van de pil. In de twee weken die daarop volgden, hebben jullie nog een aantal maal onveilige seks gehad. Ja, dan is het mogelijk dat je zwanger bent geraakt. Dat had je niet zelf kunnen bedenken, liefst nog vóórdat je met hem het bed indook ?

Je vraag hoort hier niet thuis. Er zal vast wel al melding van zijn gemaakt op M&M. Als je meer wilt weten, post je vragen dan in het piltopic op L&G (zie: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1451737 ).
Oud 12-11-2006, 15:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Laat ik het zo stellen: je hebt verdomd veel mazzel als je niét zwanger blijkt te zijn... Echt, seks zonder enige vorm van voorbehoedsmiddel en je dan nog afvragen of er een kans is dat je zwanger bent geraakt? Heb je nooit biologie gehad ofzo?

En verder, dit topic hoort hier idd niet...
Oud 12-11-2006, 15:40
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 12-11-2006 @ 16:30 :
Er zal vast wel al melding van zijn gemaakt op M&M.
Nee, toch niet, maar nu wel .
Oud 12-11-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2006 @ 16:40 :
Laat ik het zo stellen: je hebt verdomd veel mazzel als je niét zwanger blijkt te zijn... Echt, seks zonder enige vorm van voorbehoedsmiddel en je dan nog afvragen of er een kans is dat je zwanger bent geraakt? Heb je nooit biologie gehad ofzo?

En verder, dit topic hoort hier idd niet...
Oud 12-11-2006, 16:57
Verwijderd
En wat de rest zegt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten