Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2006, 16:16
radijsje
radijsje is offline
Ik heb vind ik zelf een beetje een raar probleem. Ik vroeg me af of jullie het herkennen.

Tijdens tentamens ben je zenuwachtig.. je kent het wel. Doordat je zenuwachtig bent begint je buik te rommelen. Dit heb ik dus altijd. En neit een klein beetje. HEEL erg beschamend . Hierdoor kan je je dan echt neit meer concentreren.

Herkenbaar? Of neit...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 16:20
Myuki
Myuki is offline
herken ik niet...

maar joh, maak je maar gewoon druk om je tentamen zelf. Die buik redt zichzelf wel.
Oud 19-11-2006, 17:02
Gothic
Gothic is offline
dan eet je gewoon een boterham of 4
Oud 19-11-2006, 17:07
Verwijderd
Struggels
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 17:50
luchtballon
luchtballon is offline
Mijn buik rommelt regelamtig tijdens tentamens en ik ben eiigenlijk nooit zenuwachtig. Mijn buik rommelt gewoon vaak. Ik kan me er niet druk over maken.
Oud 19-11-2006, 18:21
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-11-2006 @ 18:07 :
Struggels
Nou ja heb jij nooit troubels dan
Oud 20-11-2006, 10:00
Corossi
Corossi is offline
Citaat:
radijsje schreef op 19-11-2006 @ 17:16 :
Ik heb vind ik zelf een beetje een raar probleem. Ik vroeg me af of jullie het herkennen.

Tijdens tentamens ben je zenuwachtig.. je kent het wel. Doordat je zenuwachtig bent begint je buik te rommelen. Dit heb ik dus altijd. En neit een klein beetje. HEEL erg beschamend . Hierdoor kan je je dan echt neit meer concentreren.

Herkenbaar? Of neit...
Jah wel herkenbaar, maar dat komt omdat ik dan honger heb Niet speciaal omdat ik echt zenuwachtig ben (of onbewust misschien ook wel...)

Wat boterhammen naar binnen werken voordat je aan je tentamen begint, kan helpen (bij mij wel iig, alleen dat doe ik zowat nooit omdat ik voor het tentamen geen honger heb ).

En jah.. beschamend... Ik hoor zoveel buiken om me heen rommelen tijdens een tentamen Dus dan denk ik, ik ben niet de enigste dus lekker boeiend (hoewel het wel irritant kan zijn)

Maar als je het bij jouw echt te erg is waardoor je het beschamend vindt... probeer dan dus gewoon wat te eten voordat je aan het tentamen begint
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 11:03
Konijn
Konijn is offline
Ik heb dat ook heel erg, en eten van te voren helpt dus niet.
Wat bij mij het beste helpt, zijn kleine slokjes heel koud water (dat houdt het tegen op een of andere manier), en gewoon twee boterhammen naast je neerleggen en verspreid over het hele tentamen opeten.
Oud 20-11-2006, 11:16
Verwijderd
Ik heb dat eigenlijk altijd tijdens colleges en tentamens. Altijd wanneer ik liever heb dat mijn buik stil blijft, gaat hij rommelen. En als hij mag knorren, dan doet hij het niet
Maar goed, ik dwing mezelf altijd om voor een tentamen even twee liga's te eten, dat helpt al. En een flesje water helpt ook, als je een knor voelt aankomen, een grote slok water nemen. Maar goed, ik heb gemerkt dat veel mensen het hebben en het niemand iets kan schelen. Als mensen naar je gaan kijken, zeg je gewoon dat je ook niet weet wat er aan de hand is/ dat je honger hebt/ wat dan ook.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten