Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Marc: vriendelijk verzoek: laat dit tot dat de meeting geweest is de laatste topic over de meeting zijn. Wil je ipv de poll iets anders, dan vraag je dat ff aan een fb, die verandert dat dan wel. Dit is nu al de zoveelste topic, plus dat het zo niet werkt (in 'losse' topics), dat heb je al eerder ervaren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu moet gewoon duidelijk zijn wat het wordt; als niet dan kunnen we hem net zo goed aflasten *wil weten wie die 8 mensen zijn en geen meeting met 2 anderen houden* Merkt dat meetings regelen op psychologie altijd zo'n zooitje is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kom niet. Blijkt nu ook dat ik met mijn moeder bij iemand op bezoek ga en ik weet ook nog niet of ik mee ga, maar ik blij sowieso ook liever thuis nu. Misschien een volgende keer? ![]() Anne
|
Verwijderd
|
*beredeneert*
8 mensjes Utrecht: ******** Femke Anneee L!M Gothic Internationalist en Iotje? ??? Oftewel; er komt dus geen hond meer ![]() @Mef: Als je er zin in hebt, kunnen we 1-op-1 meeten morgen. Kan bijvoorbeeld in R'dam of Breda? Is dichterbij voor jou ![]() Een andere mogelijkheid is dat je de 20ste (zaterdag) naar Rotterdam komt, dan is er een meeting van de Kantine; ben ik ook aanwezig ![]() Zie meeting manager |
![]() |
||
Citaat:
..en ik mis je ![]() (bovendien ben ik nieuwsgierig naar Femke ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Anyway, wat gaat er morgen gebeuren? ![]()
||
Citaat:
maar k wil op zich best meeten. Kantine meeting niet zoveel zin in, daar zit ik nooit. Als je hier nog ergens rondhangt ![]() ![]() anders mail k wel ff over een andere datum ofzo
Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 21:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel nu, het kan in principe gewoon morgen ![]() ![]() Morgen 14:00 op Rotterdam CS? ![]() ![]() En anders volgende week? [edit] *heeft mailtje gestuurd* Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 22:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |