Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nederland zit toch vol
![]() Op dit moment zie ik mezelf nog geen kinderen opvoeden...en ik zie het later ook nog niet gebeuren maarja er kan nog zoveel veranderen misschien besluit ik later wel kinderen te nemen,(te adopteren in dat geval,zoals ik er nu tegen aan kijk).. Maar mocht ik kinderen nemen,dan is dat mijn besluit...een besluit waar ik achter wil staan en een besluit dat ik maak voor mezelf en niet voor de rest van de wereldbevolking. Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 18:48. |
![]() |
|
i ga mijn vrouw geen kinderen laten baren voor de economie
![]() ik wil sowiezo gewoon kinderen klaar.. wel irritant die vergrijsing.. die oudjes zijn op een uitzondering daargelaten zoooooooo chaggerijnig... allenmaal verbitterde oude zuurpruimen....
|
Het is ook hypocriet. Ze willen dat men eerder kinderen krijgt, maar je krijgt nouwelijks kinderbijslag, en als zo´n ind gaat studeren kost het je als ouder ook fortuinen, omdat de stufi bealchelijk laag is. Zelfs al zou ik jong kinderen willen, dat zou ik het niet doen omdat ik niet wil dat mijn kinderen in armoede opgroeien. Ben zelf met mijn moeder alleen opgegroeid, en we hadden soms niet eens geld voor kaas, of sinaasappelsap. Godzijdank kan mijn moeder goed naaien, anders had ik niet eens fatsoenlijke kleding gehad.
Dus, mensjes bij de overheid, ga of ouders meer betalen, of vergeet het even lekker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help! Invloed van de demografische factoren chimene | 2 | 20-03-2011 15:15 | |
De Kantine |
Wat vind je stom/vervelend/ambetant/weerzinwekkend? Verwijderd | 500 | 15-08-2009 19:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spanje laat duizenden illegalen toe. Verwijderd | 65 | 08-02-2005 22:03 | |
Dé reacties op het Regeerakkoord... en wat vinden wij er van? Anne | 114 | 02-06-2003 07:06 | |
Kapitalistische oorlog tegen bevolking begonnen niceman1984 | 1 | 24-05-2003 12:56 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Vergrijzing Klaaske | 2 | 03-10-2001 21:16 |