Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2006, 20:41
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Wat is het algemene idee hierover. Sexueel aantrekkelijk ? Zo ja, zouden jullie concreet misschien kunnen zijn m.b.t. jezelf.
Thnx,

Laatst gewijzigd op 16-11-2006 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 20:48
Verwijderd
En nu de definitie van een 'vrouwelijke man'?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 20:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
niet aantrekkelijk.
Oud 16-11-2006, 21:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb geen idee wat jouw definitie van een vrouwelijke man is. Zoals ik deze in mijn hoofd heb: Nee, weinig aantrekkelijk.
Oud 16-11-2006, 21:36
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 16-11-2006 @ 21:48 :
niet aantrekkelijk.
Idd. Ik vind zelf heel mannelijke mannen juist aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 21:36
Verwijderd
Bedoel je dan echt verwijft, of gewoon metroseksueel?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 21:37
Anika
Mijn mening: totaal niet aantrekkelijk.
Maargoed, er zijn vast vrouwen die vrouwelijke mannen wel aantrekkelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 21:42
Nona
Nona is offline
Met van die typische Will&Grace-Jack-homotrekjes: nee bedankt.
Babyface: vond ik als twaalfjarige leuk, nu eigenlijk niet meer.
Metro: van mij mag het, als het maar op de juiste manier is.

Een man hoeft niet zo mannelijk mogelijk te zijn met een baard van drie dagen, een voorliefde voor voetbal en een diëet van bier en kant en klaar maaltijden. Een man mag best iets zorgzaams hebben, een eigenschap die meer aan vrouwen toegeschreven wordt. Graag zelfs. En een man mag aandacht besteden aan zijn uiterlijk, wat ook als vrouwelijk gezien wordt. Maar echt vrouwelijk hoeft van mij niet.
Oud 16-11-2006, 22:01
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 16-11-2006 @ 21:48 :
niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-11-2006 @ 22:42 :

Een man hoeft niet zo mannelijk mogelijk te zijn met een baard van drie dagen, een voorliefde voor voetbal en een diëet van bier en kant en klaar maaltijden. Een man mag best iets zorgzaams hebben, een eigenschap die meer aan vrouwen toegeschreven wordt. Graag zelfs. En een man mag aandacht besteden aan zijn uiterlijk, wat ook als vrouwelijk gezien wordt. Maar echt vrouwelijk hoeft van mij niet.
Volgens mij zijn alle eigenschappen die je hier noemt heel goed mogelijk in combinatie met elkaar. Ik hou van bier en voetbal maar besteed toch best wat aandacht aan mijn uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:13
Changshan
Changshan is offline
Ik vind van mezelf dat ik iets nichterigs over me heb. In die zin ben ik wel vrouwelijk en geloof dat ik daardoor alleen maar meer aansluiting heb bij het andere geslacht.
Oud 16-11-2006, 22:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ertur schreef op 16-11-2006 @ 23:05 :
Volgens mij zijn alle eigenschappen die je hier noemt heel goed mogelijk in combinatie met elkaar. Ik hou van bier en voetbal maar besteed toch best wat aandacht aan mijn uiterlijk
Ja, met dat bier en voetbal had ik het natuurlijk over het stereotype stinkvarken.
Oud 16-11-2006, 22:34
Verwijderd
Ligt eraan hoe. Bijna meisjesachtig mooi vind ik prima, als hij maar wel een echt mannelijk lichaam eronder heeft. Maar hij moet geen meidentrekjes hebben. Kijk, hij mag best veel met z'n vrienden bellen of van winkelen houden, maar... hm, ik weet niet wat het precies is, maar hij moet gewoon niet verwijfd zijn. Jongens moeten wel sterk zijn en alleen huilen als het echt erg is en een klein beetje jaloers/bezitterig doen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-11-2006 @ 23:15 :
het stereotype stinkvarken.

Ja idd. Ik hou helemaal niet van dat ge-emo, gepriegel aan haar wenkbrauwen kleding en andere wijvendingen, maar dat is idd wel het andere uiterste

En liever een lelijke man dan een babyface cutypie.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 23:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-11-2006 @ 23:36 :

Ja idd. Ik hou helemaal niet van dat ge-emo, gepriegel aan haar wenkbrauwen kleding en andere wijvendingen, maar dat is idd wel het andere uiterste

I totally agree.

Gepluk aan wenkbrauwen, gezeur over kleine dingen, geouwehoer over wat hij vandaag weer aan moet, uitspraken als 'ik heb niets meer in mijn kast hangen', geklaag over zijn haar dat niet goed zit of jongens die verdorrie nog langer douchen/shoppen/make-uppen dan aan mijzelf besteed is. Ik bedank graag!

Een beetje moderne mannen daarintegen, met enig vrouwelijk inlevingsvermogen, goede lichaamsverzorging, communicatief sterke kanten en wat zorgzame trekjes.. Waarom niet?

Voorwaarde blijft uiteraard wel dat hij in staat is vrouw- en kind te beschermen, hoe dan ook voor goed nageslacht weet te zorgen en dus sterke genen doorgeeft. Aii... Aan wuivend-zwaaiende kindekes bij geboorte, en mannen die tijdens de bevalling flauwvallen hebben we natuurlijk niets. Zolang het dus maar mannelijk tussen haakjes blijft, dan is het goed.
Oud 16-11-2006, 23:39
Verwijderd
Oh maar hij hoeft zich ook niet elke dag te scheren hoor. Maar als ik door zn haar woel wil ik geen panisch gejengel krijgen dat zn haar dan door de war zit
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 23:50
havana
havana is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 17-11-2006 @ 00:39 :
Oh maar hij hoeft zich ook niet elke dag te scheren hoor. Maar als ik door zn haar woel wil ik geen panisch gejengel krijgen dat zn haar dan door de war zit
echt je wilt niet weten hoe godsgruwelijk irritant het is als iemand je door je haar gaat lopen woelen als je daar net een kwartier mee bezig bent geweest en je eindelijk durft te vertonen
Oud 16-11-2006, 23:54
Verwijderd
Citaat:
havana schreef op 17-11-2006 @ 00:50 :
echt je wilt niet weten hoe godsgruwelijk irritant het is als iemand je door je haar gaat lopen woelen als je daar net een kwartier mee bezig bent geweest en je eindelijk durft te vertonen
Het feit dat je er een kwartier mee bezig bent, of uberhaupt gel oid gebruikt, is mij al teveel
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 04:09
Mephisto
Mephisto is offline
Persoonlijk vind ik al die jochies die miepen over vrouwlijke dingen maar mietjes, alhoewel ik dan niet van voetbal houd en een gezonde portie hygiëne er op na houdt en wat mn katje betreft wel zorgzaam kan zijn (naast een 'beroepstic' dat als iemand iets overkomt ik dan meteen er naast sta om de boel te bekijken/verhelpen )
Oud 17-11-2006, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 17-11-2006 @ 05:09 :
Persoonlijk vind ik al die jochies die miepen over vrouwlijke dingen maar mietjes, alhoewel ik dan niet van voetbal houd en een gezonde portie hygiëne er op na houdt en wat mn katje betreft wel zorgzaam kan zijn (naast een 'beroepstic' dat als iemand iets overkomt ik dan meteen er naast sta om de boel te bekijken/verhelpen )
Was jij niet diegene met die kamer waarin dode muizen werden gevonden en kakkerlakken liepen?

Ontopic, define vrouwelijk. Ik heb best wat onmannelijke trekjes, maar verder ben ik wel een bierdrinkende, rokende, snackvretende chagerijnige cynist.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 17-11-2006 @ 00:39 :
Haha, toen die van mij nog gel gebruikte, keek ie soms wel wat bedenkelijk, maar jengelen heeft ie nooit gedaan Nu heeft ie gelukkig haar waar niks inhoeft, stuk gemakkelijker. Voelt ook beter
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 09:15
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vaal schreef op 17-11-2006 @ 08:34 :
Was jij niet diegene met die kamer waarin dode muizen werden gevonden en kakkerlakken liepen?
dat is mn omgeving, en die kakkerlakken heb ik niet veel mee van doen gehad, die waren er al toen ik hier kwam wonen
Oud 17-11-2006, 10:39
juno
juno is offline
Ik heb geen zin in een holbewoner, maar ook niet in een nicht.

Alles wat daartussenin zit is okee.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 12:26
arPos
arPos is offline
he bah
Oud 17-11-2006, 12:34
Scatterheart
Scatterheart is offline
Bij voorkeur niet.
Oud 17-11-2006, 15:29
Eagle_13
Eagle_13 is offline
Ik ben toch ook zeker wel "in touch with my feminin side" zoals het dan vaak gezegd wordt, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen over dit feit. Mijn vriendin, vorige relaties en vriendinnen klagen alleen als ik te lang onder de douche sta.
Oud 17-11-2006, 16:49
Nona
Nona is offline
Citaat:
Eagle_13 schreef op 17-11-2006 @ 16:29 :
Ik ben toch ook zeker wel "in touch with my feminin side" zoals het dan vaak gezegd wordt, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen over dit feit. Mijn vriendin, vorige relaties en vriendinnen klagen alleen als ik te lang onder de douche sta.
Er zijn ook extreme gevallen he?
Oud 17-11-2006, 16:51
Valentine
Valentine is offline
Ik val niet zomaar op mannen, als ik iets vrouwelijks wil ga ik wel op de vrouwen over. Ik hou van stoere mannen...
Oud 17-11-2006, 17:42
Magican
Magican is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-11-2006 @ 21:48 :
En nu de definitie van een 'vrouwelijke man'?
Shemale
Oud 17-11-2006, 18:11
AngelLena
AngelLena is offline
Ligt eraan. Als het meer wijf is dan vent nee dank u, maar iets vrouwelijks hebben is niet verkeerd. Dat liever dan zo'n vent die de hele dag voor de tv hangt te zappen of zit te gamen en vergeet dat er ook nog iets als een douche bestaat ed.
Oud 17-11-2006, 20:09
honnybun
honnybun is offline
Och kan wel leuk zijn .. samen shoppen enzo
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 16:15
Muchacha
Muchacha is offline
Mja, wat is een vrouwelijke man he. Als ze echt verwijfd zijn, zijn ze in de meeste gevallen ook echt wel homo. En als ze gewoon niet macho zijn maar wat softer, dan kan ik wel op vallen. Zolang ze nog maar iets mannelijk hebben, zoals een geile ventenblik
Oud 18-11-2006, 16:35
Verwijderd
Ik hou vooral niet van ijdeltuiterij. Ook niet bij vrouwen. Erger dan een vrouwelijke man is een man die voortdurend loopt te gillen dat hij zo vreselijk mannelijk is en dat iedereen die dit of dat doet of laat geen echte vent is.

En erger dan een man die gewoon niet wil dat je niet aan z'n haar zit, is een man die er een kwartier mee bezig is en anders niet naar buiten durft .
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 16:55
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-11-2006 @ 17:35 :
is een man die voortdurend loopt te gillen dat hij zo vreselijk mannelijk is en dat iedereen die dit of dat doet of laat geen echte vent is.
Macho macho man!
Oud 18-11-2006, 23:30
Meadow
Meadow is offline
Mja, ik val op meisjesachtige jongens. Ronde kaaklijn, lange wimpers, mooi gezicht. Niet hard, maar rond, niet te dun, niet te gespierd, maar een beetje mollig-achtig, een beetje rond en zacht. Ik ga helemaal voor jongens met (goed aangebrachte!!!) make-up ook bijv. Ver der wl fijn als hij erg groot is. Ik val nogal op lange jongens (huidige vriend is 2 meter, mijn ex is 1.94). Hij mag ook best om zijn uiterlijk geven, zolang hij geen breezerslet is. Maar dat is geen must ofzo.

Overall: ik van op vrouwelijke mannen.

(En mijn vriend in een van mijn (rekbare ) rokken, of in zijn eigen kilt vind ik echt ongelofelijk mooi en soms geil... Op naar mannen in rokken! Wij vrouwen dragen toch ook mannetjesbroeken (ik wel althans)?).
Oud 19-11-2006, 01:11
Vice
Vice is offline
Ik ben dol op travo's.
Oud 19-11-2006, 09:52
Yolcu
Yolcu is offline
Ik val op mannelijke mannen, beetje macho maar wel met een softer side. Maar dan wel het soort dat zich gewoon dagelijks wast en zn tanden poetst en het soort dat zich niet oppompt met fitness of verkondigt dat hij oh zo mannelijk is.

Maar nee, toch wel meer richting macho dan richting vrouwelijk. Ik moet absoluut geen man die in de weer is met gezichtscremes of in zn vrije tijd het liefst gaat shoppen.

En waarom staat dit topic op seks?
Oud 19-11-2006, 10:28
Kohinoor
Kohinoor is offline
Citaat:
Vice schreef op 19-11-2006 @ 02:11 :
Ik ben dol op travo's.
accu's?
meervoud van trava is trava's
Oud 19-11-2006, 15:24
Changshan
Changshan is offline
Voor al die vrouwen die zeggen dat ze wel op vrouwen waren overgestapt als ze iets vrouwelijks wilden: een vrouwelijke man is nog altijd heel erg anders dan een gewone vrouw hae.
Oud 19-11-2006, 22:49
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Kohinoor schreef op 19-11-2006 @ 11:28 :
accu's?
meervoud van trava is trava's
dat is een trafo
Oud 21-11-2006, 15:56
hermanf
hermanf is offline
I wish I was queer so I could get chicks.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 00:07
Verwijderd
ik vind ze gay
/fail
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 00:58
Kohinoor
Kohinoor is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 19-11-2006 @ 23:49 :
dat is een trafo
ach bijna, dan nog blijft het meerfout van trava -> trava's
Oud 27-11-2006, 01:27
Boebsie
Boebsie is offline
Typisch van die walchelijke "lief maar niet te lief" antwoorden van de vrouwtjes hier .
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 19-11-2006 @ 23:49 :
dat is een trafo
Buiten dat het niks met een accu te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:54
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
ik heb volgens de meeste dames in mijn klas toch redelijk wat vrouwlijke trekken maar bestempelen mij als 'de droomjongen als je wat minder hyperactief was'
Oud 28-11-2006, 15:34
Supreme Dutch
Als man zijnde: Gay
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 28-11-2006 @ 16:34 :
Als man zijnde: Gay
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.php

"als... zijnde" is een contaminatie.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 28-11-2006 @ 16:43 :
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.php

"als... zijnde" is een contaminatie.
Gezien het feit dat Supreme Dutch nogal een nicht is, is het een prima formulering hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 16:10
Supreme Dutch
Citaat:
hppa schreef op 28-11-2006 @ 16:56 :
Gezien het feit dat Supreme Dutch nogal een nicht is, is het een prima formulering hoor.
Tegen die 36.000(KANSLOOS!) posts van jou kan ik natuurlijk niet op..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten