Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
^ vond deze iets rustiger voor de ogen om te lezen ![]()
Laatst gewijzigd op 13-11-2006 om 23:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee dus
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nu vindt er niets sexueels meer plaats.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
hehe ik heb geen zin om die hele website door te neuzen maar ik weet 100% zeker dat mijn mannelijke vrienden écht alleen maar vrienden zijn en zich totaal niet tot me aangetrokken voelen. wat die theorie ook beweert en wat 'men' hier allemaal wel niet gelooft, ikzelf weet zeker dat het gewoon pure vriendschap is, en dat het perfect werkt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat vind ik ook hoor, wat zij zegt. Maar nee, volgens de laddertheorie moet een man dan of homo zijn óf al een vriendin hebben die hoger op de ladder staat. Ik vind dit gewoon echt niet kloppen. Sowieso, een vriendschap werkt toch niet echt als je elkaar super aantrekkelijk vindt? En dan bedoel ik echt zo aantrekkelijk dat je wel eens met elkaar in het bed zou willen duiken. Een vriendschap is gewoon heel iets anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk alleen dat er dan wel vaak een reden is waardoor het niet iets amoureus is geworden. (jij/ hij heeft al een relatie etc) |
![]() |
||
Citaat:
Het is dus onzin dat het 100% vriendschappelijk is, tenzij er om een of andere regen gewoon geen interesse is (lelijk, homo, etc.). Ik ben op dit moment erg goed bevriend met een meisje uit m'n team, maar in haar ben ik gewoon niet geinteresseerd omdat ze onder mijn neuklat ligt zegmaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vrouwen...
||
Citaat:
![]() En dat is vrij makkelijk te voorkomen trouwens, wees een vent, je bent op een seksuele manier geinteresseerd in iemand, dat mag je best subtiel laten merken. Oh, en als je de 2e date nog niet gaat zoenen; vergeet 't maar. Je moet niet te veel tijd aan ze verspillen. |
![]() |
|
De mannen die ik echt aardig en leuk vind, daar zou ik in principe ook mee naar bed kunnen, alleen ik doe het niet.
Er zijn geen echt leuke aardige kerels waar ik niet mee naar bed zou willen als de omstandigheden daar naar waren. Als ik er niet mee naar bed wil, dan is dat omdat ze niet leuk en aardig genoeg zijn. Nou, en daar wil ik ook geen vriendschap mee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|