Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2006, 16:14
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
sinds 2 weken nu een macbook pro, maar ik wil hier nog steeds een decent muis hebben. Nu wilde ik eerste gewoon de logitech mx518 halen, maar bedacht me dat het misschien makelijker is om een wireless muis te nemen.
Aangezien ik ingebouwde bluetooth heb leek me dat ook wel makkelijk, hoef je tenminste een dock.cradle mee te slepen. Nu heb ik beetje zitten rondkijken maar kom er niet echt achter wat nou beetje goede bluetooth muis is.

mx900 is bluetooth maar heeft wel een cradle, kan ik die gewoon weg laten en de muis syncen met me macbook?

iemand ervaring met bluetooth/wireless muizen? aanrader?
denk hierbij aan dat ik macbook overal mee naar toe sleep (alsin school, trein, oefenruimtes etc) en ik de hele dag met dat ding werk dus muis moet wel beetje lekker in de handliggen...

edit:
ohja en mac osx compatible ofc.

Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 16:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2006, 17:16
Verwijderd
Mijn ervaring is dat draadloos altijd kut is, en als je rondvraagt zie je dat meer mensen die ervaring hebben. Heb zelf de MX518 en dat is een prima ding, beetje oud spul, maar hij voldoet nog steeds geweldig.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 20:15
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-12-2006 @ 18:16 :
Mijn ervaring is dat draadloos altijd kut is, en als je rondvraagt zie je dat meer mensen die ervaring hebben. Heb zelf de MX518 en dat is een prima ding, beetje oud spul, maar hij voldoet nog steeds geweldig.
ik heb een mx1000 van logitech, niet echt handig voor bij een notebook, maar deze muis bewijst duidelijk dat draadloos niet altijd kut is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 21:27
Koning
Koning is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 03-12-2006 @ 21:15 :
ik heb een mx1000 van logitech, niet echt handig voor bij een notebook, maar deze muis bewijst duidelijk dat draadloos niet altijd kut is.
Deze heb ik meerdere malen mogen proberen en mouse-lag is wel degelijk aanwezig bij deze muis.

Draad = Win
Oud 03-12-2006, 22:00
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 03-12-2006 @ 21:15 :
Ik heb zelf een MX518 en als ik zit te gamen bij m'n vriend (die 'n MX1000 heeft) merk ik duidelijk wel verschil. Zijn muis heeft wel degelijk last van 'lag'. Ook vind ik de MX1000 een flink stuk zwaarder dan de MX518 en daardoor ook minder prettig. Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Dus ik ben nog steeds groot voorstander van draadjes en zou dan ook zeker voor de MX518 gaan.
Oud 03-12-2006, 22:23
Barry K
Barry K is offline
Ik heb zelf een G5, heerlijke muis!
Oud 04-12-2006, 09:19
Verwijderd
Wired! <3

Ik heb de MX 510 en hij is leuk, licht, (rood! ) en prettig bij m'n notebook. Heb ook ervaring met de MX 1000, maar die vind ik zwaar en je merkt duidelijk dat prutheid van draadloos. Who knows, misschien isset anders bij bluetooth, maar ik zou het er niet op wagen. MX510
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 09:27
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Koning schreef op 03-12-2006 @ 22:27 :
Deze heb ik meerdere malen mogen proberen en mouse-lag is wel degelijk aanwezig bij deze muis.
Ja, een draadloze muis is niet fijn bij "snelle" games. Gelukkig speel ik die zelden en ben ik dus geheel draadloos gegaan. Prima ervaringen mee, maar nogmaals, niet om te gamen
Oud 04-12-2006, 10:26
Nietzman
Nietzman is offline
De MX900 doet het iig prima op de Mac, maar ook hij heeft last van iets aan lag. Als dat een no-go is heb je er dus niet zoveel aan. Ben er zelf inmiddels wel aan gewend en mij maakt 't niet zoveel meer uit.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 12:45
J-roenn
J-roenn is offline
ik heb serieus met de mx1000 geen last van merkbare lag, puur alleen als de muis een minuutje niet bewogen heeft dat ie ff moet "opstarten". voor de rest game ik ook niet echt veel, en t gewicht van die muis vind ik juist prettig, die lichte muisjes voelen zo goedkoop aan ( die OEM logitech dingen iig )
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 14:46
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
heb besloten toch maar voor mx518 te gaan dan vervangt'ie mijn mx510 bij m'n dekstop en gaat me mx510 naar me macbook
Oud 04-12-2006, 17:42
dext0r
dext0r is offline
alsof je gaat gamen op een mac...
Oud 04-12-2006, 20:26
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
misschien beetje bij de tijd blijven en je erin verdiepen en dan zie je dat er steeds meer games komen voor mac, maar ik wil gewoon lekker in de hand liggende muis
Oud 04-12-2006, 21:24
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 04-12-2006 @ 21:26 :
misschien beetje bij de tijd blijven en je erin verdiepen en dan zie je dat er steeds meer games komen voor mac, maar ik wil gewoon lekker in de hand liggende muis
Als je een lekker in de hand liggende muis wilt, zou ik gewoon naar een paar winkels gaan en wat muizen uit proberen (bij Mediamarkt hebben ze bijv. een aantal muizen staan). Dat in combinatie met ervaringen van anderen wat betreft lag (aangezien je meestal niet de kans hebt om die uit te proberen, behalve bij vrienden oid) en dergelijke zou ik dan m'n beslissing laten bepalen .
Oud 04-12-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 04-12-2006 @ 18:42 :
alsof je gaat gamen op een mac...
Waarom zou je dat niet doen, Call of Duty draait prima hoor
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 22:06
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
patience ook
Reageren