Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Er zit net een nieuwe cartridge in.
![]() Ik vreesde al dat het iets met de printkoppen was, maar daar is niet zoveel aan te doen, of wel? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 14:31. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
de cartridges die normaal in canons gaan zijn sowieso ook al zeer goedkoop, dus hieruit blijkt maar weer dat goedkoop duurkoop is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De nieuwere officjets zijn slim.. die geven zelfs aan als je non-HP's der in doet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarbij komt dat canon zelf ook maar 7-9 euro voor een cardridge vraagt, dus dat valt ook alleszins mee. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan dan ook iedereen op basis van wat ik met het merk heb meegemaakt afraden ooit iets van HP te kopen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
De HP computer van mijn pa is werkelijk waar kampioen compatibiliteitsgebrek. Het is echt nog nooit gebeurd dat het zomaar lukte het ding te laten werken met meuk die niet rechtstreeks van HP was. Vandaar dat ik behoorlijk negatief ben over HP. Citaat:
|
Op http://www.123inkt.nl/ verkopen ze reinigingscartridges voor Canon-printers, dat is misschien het proberen waard
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |