Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Over het algemeen kun je afgeschreven bedragen die via een automatische incasso afgeschreven zijn wel laten storneren. Soms doen banken hier wat moeilijk over, maar beetje doorvragen moet meestal wel helpen. Kijk anders hier eens:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kas...number=2926278 http://www.currence.nl/site/site/web...b%20versie.pdf |
![]() |
||
Citaat:
2) dat hangt van de manier waarop het modem gekocht is af. als je het modem huurt, dan staan dat soort dingen in je overeenkosmt, maar in principe moet de verhuurder dan voor een goed modem zorgen. als je het gekocht hebt, is het je eigen verantwoordelijkheid, maar zul je garantie hebben, zoals bij alle gekochte elektronica. 3) een eenmalige incasso mag en kun je laten storneren. ik weet niet wie je verteld dat dat niet kan; maar dat is domweg niet waar. (bij de postbank heb ik meerdere malen een incasso - van het NTI, waar ik al tijden geen cursus meer bij volg... - af laten schrijven. Per e-mail, nota bene, en dat was altijd binnen drie dagen wel geregeld. zonder moeilijke vragen of zo. en dat ging om best wel heel erg leuke bedragen.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kan ik een incasso vanaf mijn Girorekening laten terugboeken?
Wanneer er een incasso van uw Girorekening is afgeschreven, dan kunt u Postbank binnen 30 dagen na afschrijving verzoeken dit bedrag terug te boeken (dit geldt overigens niet voor: eenmalige incassomachtigingen, incassi voor loterijen en incassi voor het opwaarderen van beltegoed via Mobiel Opwaarderen). http://www.postbank.nl/ing/pp/page/f...461085,00.html |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|