|
|
Bekijk resultaten poll: zit het er bij jou gratis bij? | |||
Natuurlijk! het is gewoon leuk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
164 | 65.86% |
Alleen als ik in een goede bui ben |
59 | 23.69% |
Hoogstens als je heel lief bent,mn horoscoop goed is en ik helemaal in mn nopjes ben,wil k het wel overwegen |
18 | 7.23% |
he bah,echt nooit dus |
8 | 3.21% |
Aantal stemmers: 249. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik hoef het ook niet zo nodig te ontvangen en daardoor geef ik het ook niet zo snel. Ik vind het niet ontzettend opwindend als iemand het bij mij doet en ik vind het dus ook niet erg boeiend om het bij een ander te doen. Ik neuk liever gewoon heel erg lang op allerlei verschillende manieren.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Offtopic: ik vind het echt een teh foute benaming, 'pakket'. Bestel nu, sex. En als u nu besteld krijgt u de eerste maand gratis orale sex bij dit pakket
![]() ja, ik geef vaak oraal zonder er iets voor terug te verwachten. Ik geniet als zij geniet zeg maar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hangt ervan af of ik in een goede bui ben, ik vind het leuk om te doen, maar meestal is me vriendje mij voor en dan ben ik al te geil om nog de tijd te nemen om hem te pijpen en zeg ik meestal dat ik hem al wil omdat hij me helemaal gek maakt.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind het er niet per definitie bij horen, maar het is wel erg lekker. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Een Ons heb ik geen ervaring mee, dan zou het zeer aan de situatie liggen. (de jongen en de frisheid)
Maar in een relatie vind ik het super! Maar 'sasjelief' ookal zegt, begint mijn vriend meestal en dan wil ik hem gelijk in me zegmaar, zonder eerst hem nog te pijpen. Maar ik probeer hem nu steeds vaker voor te zijn. Het is bij ons trouwens meestal voorspel, maar ik ga ook vaak tot het einde door.
|
Beffen doet mijn vriend eigenlijk meestal wel omdat ik daar lekker klaar van kan komen. Veel sneller dan van vingeren. Door neuken alleen met de hand erbij en dan vallen er al zoveel standjes af. Dus hij doet het meestal voor de seks.
Ik doe het niet zo heel vaak bij hem. Als ik klaar ben gekomen, dan wil hij er eigenlijk meteen in ![]() |
![]() |
|
|