Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat hij zich schuldig voelt ofzo, en dat hij daarom vraagt hoe het gaat etc. De gouden tip blijft natuurlijk: contact verbreken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die jongen wil waarschijnlijk gewoon nog van het vrijgezellenbestaan genieten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Er ooit bij stil gestaan dat een actie zoals die van jou ook geheel averechts kan werken?
Citaat:
Ik heb ook met al mijn ex-en nog contact, maar ik heb slechts met 1 jongen een echte vriendschap op weten te bouwen. En als ik heel eerlijk ben moet ik er niet aan denken dat hele traject van vallen en opstaan nog eens te doorlopen, want het is voor beide partijen akelig frustrerend geweest. Uiteraard zal dit ook anders kunnen, maar ik heb het (ook in mijn omgeving) erg weinig goed zien gaan. Voor mij persoonlijk geldt dan ook: Relatie uit = exit. Maar wellicht verschillen onze definities wat betreft het begrip 'vriendschap' wel ontzettend, dat is goed mogelijk. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maak hem duidelijk dat het alles of niets is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk kan zijn jaloerse gedrag ervoor zorgen dat hij concludeert 'Ik ben jaloers, dus misschien wil ik haar niet kwijt' maar als hij eerst allerlei uitdagingen, opmerkingen en impulsen nodig heeft zoals een 'Ik ben alweer opzoek naar een ander' van haar kant, zegt dat misschien al wel genoeg over zijn gevoelens? Komt nog eens bij dat iemands keuze voor 'vrijheid' zou respecteren, uiteraard is waarderen een ander verhaal. Als ik alles goed heb gedaan, ontdekt hij vanzelf wel dat hij toch liever met mij samen door het leven gaat. Als ik daar eerst jaloezie voor moet veroorzaken, heb ik misschien toch zelf wat verkeerd gedaan.
||
Citaat:
En als je wilt dat hij niet meer tegen je praat zeg je dat toch gewoon tegen hem? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Tijdelijk uit elkaar.... Verwijderd | 34 | 03-11-2004 16:15 | |
Films, TV & Radio |
Gevechten tussen mensen uit verschillende films. Eye of Sauron | 140 | 26-12-2003 22:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |