Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 19:28
Q
Q is offline
Iemand de nieuwe cd van Coal Chamber (Dark Days) al gehoord? Die schopt echt kont!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 19:34
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Coal chamber heeft echt hele slechte drums en is bovendien niet echt origineel.
Oud 07-07-2002, 19:40
Q
Q is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Coal chamber heeft echt hele slechte drums en is bovendien niet echt origineel.
Gewoon zeggen dat je hem niet gehoord hebt is ook goed
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 19:56
]{ing
]{ing is offline
ja wat een kutcd

cc was ooit leuk.. maar hier vind ik dus echt niets aan

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 19:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Q schreef:
Gewoon zeggen dat je hem niet gehoord hebt is ook goed
Dat heb ik ook niet, maar de andere cd's waren ook al zo en er is geen nieuwe drummer.
Oud 07-07-2002, 19:59
Q
Q is offline
Chamber Music was ook gewoon k*t maar deze is echt vet!
Meer als Loco en big truck enz.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:35
kandyrat
kandyrat is offline
'k Heb alleen dat liedje Dark Days ervan gehoord, die was wel okee.
Oud 07-07-2002, 20:39
fruitmand
fruitmand is offline
t'nummer glow op de nieuwe is wel
verder zijn er wel een paar andere nummers die wel ok zijn, heb paar nummers gedowned, maar vind het niet waard om hem te kopen ofzo
Oud 07-07-2002, 21:56
mixtape
mixtape is offline
Staan idd wel coole nummers op. Ik ga 'm niet kopen, maar kut vind ik 'm absoluut niet. En ik vind de drums wel ok
Oud 07-07-2002, 22:44
Verwijderd
Kvin 'em vet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 23:39
Vork
Vork is offline
best aardige cd, maar hij gaat me te snel vervelen
der had misschien wat meer loco-pit in gemogen
Oud 08-07-2002, 00:10
Vice
Vice is offline
ik vind hem niet geweldig , hun vorige cd was veel beter (vind ik dan)
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 08:24
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ja wat een kutcd

cc was ooit leuk.. maar hier vind ik dus echt niets aan

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 12:43
Carn
Carn is offline
nix mis met de drums hoor, niet dat ik kan zeggen dat het geniaal gespeeld is maar het is strak en dient de muziek.
Oud 08-07-2002, 12:47
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
birthmark schreef:

incl. de spelfout?
welke spelfout?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 12:50
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
]{ing schreef:
welke spelfout?

whaha

en nu ~(S-|-)2v!lL~ overhalen om zijn post ook te wijzigen
Oud 08-07-2002, 13:03
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
kheb de promo-cd ervan, en het is best een lekker schijfje. Niet heel erg bijster origineel ofzo maar toch. Het nummer Friend roeleert (en dus niet Fiend). En wat Jot Nieuwelaar over die drums zegt, ach ja: De drumpartijen zijn misschien niet heel echt interessant, maar om dat nou meteen als slecht te bestempelen?
Functioneel is dan miscchien een beter woord.
Oud 08-07-2002, 16:14
Carn
Carn is offline
precies

en drummer kan best aardig drummen hoor, eerste plaat is wat dat betreft wel het interessanste
Oud 08-07-2002, 18:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
kheb de promo-cd ervan, en het is best een lekker schijfje. Niet heel erg bijster origineel ofzo maar toch. Het nummer Friend roeleert (en dus niet Fiend). En wat Jot Nieuwelaar over die drums zegt, ach ja: De drumpartijen zijn misschien niet heel echt interessant, maar om dat nou meteen als slecht te bestempelen?
Functioneel is dan miscchien een beter woord.
Ik vind ze saai. Ik luister CC ook niet meer vanwege de drums. Ik hou ervan om wat op tafel te tikken tijdens het luisteren en ik kwam erachter dat ik bij CC steeds hetzelfde zat te drummen, zeer inspiratieloos vind ik dat.
Oud 08-07-2002, 18:17
Q
Q is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Ik vind ze saai. Ik luister CC ook niet meer vanwege de drums. Ik hou ervan om wat op tafel te tikken tijdens het luisteren en ik kwam erachter dat ik bij CC steeds hetzelfde zat te drummen, zeer inspiratieloos vind ik dat.
Ik ben zelf drummer... dr zitten echt wel moeilijke stukjes in (breaks enz) voor de rest past er bij deze lowtuned muziek geen snelle blastbeat of wat je ook wilt verwachten. Plus dat ik al dat gemep op die toms erg irri vind vaak (behalve bij Slayer) en deze drummer gebruikt dat heel weinig. K vind ut een slecht argument dat wanneer je vaak hetzelfde tikt op een tafel de drummer gelijk slecht is. Dan moet je wat kritischer luisteren als je hem wilt afkraken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 18:19
Verwijderd
Ik houdt niet van Coal Chamber.. nooit gedaan en ik denk nie dat ik dat ooit zal doen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 18:22
vakje27
vakje27 is offline
Er zitten bij CC oha leuke truucjes met bekkentjes ed in de nummers hoor
Maar van de nieuwe heb ik nog maar 1 nummer echt gehoord, en die klonk erg lekker. Ik moet alleen nog eens de tijd nemen om de rest te gaan downloaden.
Zijn er nog aanraders?
Oud 08-07-2002, 18:36
Q
Q is offline
Citaat:
vakje27 schreef:
Er zitten bij CC oha leuke truucjes met bekkentjes ed in de nummers hoor
Maar van de nieuwe heb ik nog maar 1 nummer echt gehoord, en die klonk erg lekker. Ik moet alleen nog eens de tijd nemen om de rest te gaan downloaden.
Zijn er nog aanraders?
Fiend is cool en Alienate me heeft wel grappige drumtrucjes. Beckoned vind ik persoonlijk iets minder.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 18:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Q schreef:
Ik ben zelf drummer... dr zitten echt wel moeilijke stukjes in (breaks enz) voor de rest past er bij deze lowtuned muziek geen snelle blastbeat of wat je ook wilt verwachten. Plus dat ik al dat gemep op die toms erg irri vind vaak (behalve bij Slayer) en deze drummer gebruikt dat heel weinig. K vind ut een slecht argument dat wanneer je vaak hetzelfde tikt op een tafel de drummer gelijk slecht is. Dan moet je wat kritischer luisteren als je hem wilt afkraken.
Nou ik vind juist dat er wel wat feller drumwerk in had mogen zitten. Trucjes zijn er wel ja, maar dat heeft iedere drummer wel.
Oud 08-07-2002, 18:49
Q
Q is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Nou ik vind juist dat er wel wat feller drumwerk in had mogen zitten. Trucjes zijn er wel ja, maar dat heeft iedere drummer wel.
Zoals ik zei, t hoort niet bij het type muziek. T gaat meer om de erg lage gitaar en bas plus die zanger is cool. Tja, je moet er van houden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2002, 18:58
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Q schreef:
Zoals ik zei, t hoort niet bij het type muziek. T gaat meer om de erg lage gitaar en bas plus die zanger is cool. Tja, je moet er van houden
juist en ik hou er niet meer van.
Oud 08-07-2002, 19:06
Verwijderd
wat voor muziek isset, wasset voor deze cd, en waar lijkt et op?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:58
Gemina
Gemina is offline
Neuh, vindt et saai.... teminste wat ik er van ken. zal het dus ook niet gaan luisteren

Gedag.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 20:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
wat voor muziek isset, wasset voor deze cd, en waar lijkt et op?
Het is nu-metal met een gothic randje. Ja waar lijkt het op... In ieder geval moet je de wat meer underground nu-metal in duiken om vergelijkbare bands te vinden. Die vind ik dan meestal wel beter.
Oud 08-07-2002, 22:56
Carn
Carn is offline
mwah, zeg dat niet te snel, coal chamber heeft nog samen met korn een -club tour- gehad in los angeles, wat dat betreft draaien ze al lang mee

over het drumwerk, U2 is ook niet moeilijk, maar het is lekker in dienst van het liedje. ga dream theater ofzo luisteren als je van overplaying houd
Oud 09-07-2002, 06:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Carn schreef:
mwah, zeg dat niet te snel, coal chamber heeft nog samen met korn een -club tour- gehad in los angeles, wat dat betreft draaien ze al lang mee

over het drumwerk, U2 is ook niet moeilijk, maar het is lekker in dienst van het liedje. ga dream theater ofzo luisteren als je van overplaying houd
morbid angel lijkt me beter Ja ik hou enorm van overplaying. Tenminste als het veel drumwerk betekent en niet overspel plegen
Oud 09-07-2002, 10:36
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

morbid angel lijkt me beter Ja ik hou enorm van overplaying. Tenminste als het veel drumwerk betekent en niet overspel plegen
morbid angel? da's alleen maar eindeloos dubbele-bass en blast-werk... daar heb je ook niks aan. Doe dan meshuggah of dilllinger escape plan... dan heb je echt geen saaie tafeltik-sessie...
Oud 09-07-2002, 10:37
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
of niet te vergeten de drummer van Mastodon; die slaat letterlijk echt elke gaatje dicht..
Oud 09-07-2002, 12:19
Baxx
Baxx is offline
ik vind die cd gewoon gruwelijk en iedereen heeft zijn eige mening dus niet elkaar gaan afkraken als het nog gaat gebeuren
Oud 09-07-2002, 17:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

morbid angel? da's alleen maar eindeloos dubbele-bass en blast-werk... daar heb je ook niks aan. Doe dan meshuggah of dilllinger escape plan... dan heb je echt geen saaie tafeltik-sessie...
Ja maar ik hou enorm van double bass. De muziek van mashuggah en DEP is dan ook heel erg experimenteel en vaag. Zo speelt niet alleen de drummer, maar ook de rest van de band. Vet is dat wel!
Oud 09-07-2002, 17:10
Carn
Carn is offline
wat dat betreft zijn DEP en Meshuggah een paar van de weinige bands die ook nog echt iets experimenteels kunnen, meeste metal is gewoon zo snel mogelijk doorbeuken, hoef je geen geniaal muzikant voor te zijn.
Oud 09-07-2002, 17:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Carn schreef:
wat dat betreft zijn DEP en Meshuggah een paar van de weinige bands die ook nog echt iets experimenteels kunnen, meeste metal is gewoon zo snel mogelijk doorbeuken, hoef je geen geniaal muzikant voor te zijn.
oneens. Ligt eraan naar welke metal je kijkt en dan nog worden de riffs zo snel achter elkaar gespeeld dat je het als gewone muzikant niet bij kunt houden.
Oud 09-07-2002, 17:43
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Carn schreef:
ik vind dit ook een beetje alles over een kam scheren, een band als Cryptopsy kan zowel hard en teringsnel beuken als allerlei technische trucjes uithalen. Of band als Nile die misschien wel vrij veel in de 5e versnelling zit, maar toch de nodige vernieuwing en afwisseling inbouwt dmv Egyptische sferen. En Morbid Angel is misschien niet superafwisselend qua drum-werk, maar de gitaarriffs zijn al jaren one-of-a-kind... En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Reageren

Regels voor berichten