Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ga helemaal dood. heb pas 2 bronnen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik blijf het zeggen - http://www.imdb.com/. Daar kun je zoeken op keywords, dus als je iets intypt als 'hallucinations' dan krijg je een hele reeks films die dat als keyword hebben. Indien gewenst kun je dan nog verder specifieren met andere keywords die bij het rijtje films passen, die staan dan ergens links.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
||
Citaat:
En waarom vind jij M.D. te dubieus dan? Nog eentje van Lynch trouwens: Ereaserhead en verder nog the naked lunch ![]()
||
Citaat:
Field of Dreams kan er ook nog bij. LotR:RotK kan ook nog. Waarom moet het trouwens van rond die tijd zijn?
Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 17:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien worden de visioenen - of ze nu droom of hallucinatie zijn - erg gaaf in beeld gebracht, en is de film sowieso ubergaaf, dus ik zou het zeker als voorbeeld pakken. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 01:12. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
uit deze reacties kreeg ik de indruk dat jullie allemaal te beroerd zijn om te werken voor je diploma. de kwaliteit van het onderwijs in de BA media en cultuur is bedroevend laag, dus als je al zo omgaat met een (introductie)vak als AcVa dan wens ik jullie veel sterkte toe voor het moment waarop je een echt paper/scriptie moet schrijven. ps. niet persoonlijk, maar er lopen zoveel eerstejaars (en tweedejaars) rond op deze opleiding met een foute instelling en dat vermoeit me soms behoorlijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() ook het bushuis heeft veel boeken die van nut zijn voor onze studie. en natuurlijk de artikelenzoeker van picarta.nl en als je het echt niet meer weet scholar.google.nl je hoeft je niet aangevallen te voelen, maar als jij als student niet in staat bent om via internet (www.uva.nl *duh*), danwel via een medewerker (Henny, de portier van het universiteittheater) te achterhalen waar de bibliotheek zit (na 1,5 blok!) dan ben je imho een beetje lui. je zult best moeite hebben gedaan, maar als student van de UvA heb je toegang tot alle boeken en alle artikelen uit alle biblitheken van nederland. een uur rondzoeken op www.uba.uva.nl en je leert heel veel over de mogelijkheden - en alle lokaties van onze faculteit, incl de bieb in de kelder van het theater. een beetje meer moeite doen dus, voordat je zo'n grote mond hebt tegen iemand die je gewoon het antwoord gaf op je vraag. zoals ik zei, het is niet persoonlijk.
Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 11:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Succes morgen. Adang ken ik niet, maar, zoals ik al zei, ik heb niemand zien zakken op AcVa. Als je laat zien dat je moeite hebt gedaan dan moet dat genoeg zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en je moet je zorgen maken over die lage kwaliteit. als ieder jaar tentamens worden opgewaardeerd, omdat 80% niet de moeite nam om te leren en dus een onvoldoende had, dan stellen de diploma's die jij straks krijgt geen drol meer voor. door de lage onderwijskwaliteit kan iedereen een BA media en cultuur krijgen (bij wijze van spreken). 60% daarvan hangt aan elkaar van 5,6'jes. wil je dat een (internationale) werkgever of vervolgopleiding jou serieus neemt, dan is een diploma niet genoeg (dat krijgt iedereen namelijk) - je zult iets moeten doen voor een 8 op je cijferlijst wil je dat je diploma nog iets waard is.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Controversaai II #1366 Tink* | 500 | 27-04-2011 16:32 | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? Verwijderd | 500 | 09-10-2007 10:29 | |
Films, TV & Radio |
The simpsons movie Apomes | 160 | 12-09-2007 14:27 | |
Films, TV & Radio |
Batman Begins (2005) Silent Enigma | 91 | 09-07-2005 00:54 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |