Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil ook nog naar Beauty and the Beast, maar moet nog even kaartjes zien te fixen, in de buurt lukt zo te zien al niet, dat is wel jammer. Na 42nd street, Lion King en Mamma Mia ben ik het wel met je eens dat in sommige musicals de vertaling toch wel tekort schiet.. bij mamma mia moest ik ook wel even slikken, hoewel het me achteraf toch best wel mee viel hoor. 42nd vond ik dan weer goed bevallen. Maar dat 'kom er in' ipv 'kom erbij', dat klinkt inderdaad niet helemaal lekker nee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Rij 11 (= eerste rij van Stalles met looppad voor je zodat er niemand voor je zit), stoel 22 en 23 (= in het midden) ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoi,
ik ben na Beauty and the Beast geweest in Carre Amsterdam. Ik vond het echt supermooi! De kostuums vond ik geweldig. Rene van Kooten was zo goed in zijn rol als gaston, dat ik in het begin helemaal niet door had dat hij het speelde. Het was gewoon echt Gaston! Het verhaal is gewoon hetzelfde als de disneyfilm maar dan met meer liedjes. Helaas was Carlo Boshard er toen niet. Daarom ga ik nu nog een keer! Hopelijk is hij er dan wel. Ik vind hem echt heel goed. Ik heb hem gezien in de rol van DJ Monty bij Saturday Night Fever en ik heb Tony Neef gezien in diezelfde rol. Maar ik vond Carlo Boshard toch veel beter! De kostuums vond ik heel mooi! En ook het decor was mooi gemaakt. Ik vroeg me vantevoren af hoe ze dat allemaal zouden doen, als ze in 't bos lopen en in dat grote kasteel. Echt geweldig hoor! En kom erin dat nummer is echt zo mooi! Een van de hoogtepunten van de musical. Ik vond hem echt SUPER! En dat van die vertalingen, ik vind dat Martine Bijl het super gedaan heeft! Zoiets vertalen is echt niet makkelijk. |
![]() |
|
Ik ben ook naar Carré geweest. Had behalve Carlo Boszhard 0had nu Derek Blok, die goed was) alle hoofdrolspelers. en die waren geweldig
Het Decor was echt geweldig, alleen de transformatie viel me heel erg tegen. Alleen de vertalingen.... ik vind persoonlijk kom erin niet zo erg, vergelijken met 'meisje en het beest'. met de titel meisje, wordt belle gedregradeerd naar lieve onschuldige kleuter ipv volwassen vrouw met eigen mening. ![]()
|
Verwijderd
|
Vrijdag ben ik in de RAI geweest. Ik vond het erg leuk! Veel decorstukken waren er, dat viel me op! Chamtal Janzen zingt niet altijd even mooi en ik vond het jammer dat de liedjes zo raar vertaald waren. "Meisje en het Beest" Dat klinkt toch niet? Net als "kom erin, kom erin"!
En Joop van den Ende zat vlak voor ons. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben maanden terug naar een try-out geweest, maar ik vond het echt bagger.
Dat de liedjes al zo enorm verandert zijn qua tekst vond ik al niet bepaald geweldig, maar dat de namen dan ook nog eens moesten veranderen. Mevrouw Pot, Tickens, Jakopje, ik bedoel, dan haal je alle charme er zo ongeveer wel uit :-/ Ook vond ik zelfs een grootheid als Stanley Burleson keihard tegenvallen in deze musical. Z'n zangstem is zo mooi, maar met zulke lullige teksten kan je nog zo mooi zingen, dan komt het gewoon niet goed over. Deze musical is absoluut niet aan mij besteed, en ik vond het uiteindelijk ook een complete geldverspilling om er heen te gaan. Erg jammer.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik zou er wel naartoe willen Beauty and the Beast, maar misschien als ze naar het Circustheater komen, dat is bij mij om de hoek. De veranderingen in de vertalingen vind ik ook totaal niet leuk. Evenals bij the Lion King haalde het de kracht eruit die de oorspronkelijke vertaling eraan had gegeven. ![]() Ik zag het nummer " Kom erin" bij de musical awards en de manier waarop die Carlo Boszhard dat zong en met de bewegingen die hij erbij maakte... Ik vond het nummer meteen veel minder... |
![]() |
|
![]() |
ik ben nu 1 keer geweest naar de voorstelling, en nog een andere keer naar de AU. Binnenkort ga ik nog een keer, met een vriendin van me!
Ik vond de voorstelling echt heel erg mooi, en ik ben heel erg fan van Chantal Janzen, dus daarom gingen we de eerste keer. Helaas speelde ze toen niet.. Dus daarom gingen we nog een keer terug naar de AU, en ben ik met haar (en nog meer mensen van de cast; Mariska, Jorge, Carolina, Stanley en Ger) op de foto geweest. Echt geweldig! Ze zijn echt heel erg lief allemaal, vooral Chantal en Mariska! Mijn pen deed het niet meer, dus Jorge dook gelijk zijn tas in om een stift te zoeken haha ![]() ![]() De volgende keer hoop ik echt heel erg dat Chantal speelt!! |
![]() |
|
Ik ben ook geweest, in de RAI, ik vond het echt superleuk!
![]() Ik stond op de gastenlijst omdat ik iemand uit het orkest van Beauty and the Beast ken, en ze krijgen alleen kaartjes als het niet uitverkocht is, maar daarom zat ik ergens op de meest rechter achterste rij bijna achter een paal. Maar ach ![]() |
![]() |
|
Ik ben er ook naar toe geweest. Ik vond wel dat sommige liedjes niet mooi vertaald waren, maar dat kan ook komen omdat ik voor de rest de tekst niet herkende (en dat was bij de Lion King wel).
Bij ons was alleen Chantal er en dan ook nog Ben Cramer, wel jammer dat de rest er neit was, maar daar is niets aan te doen. Maar de decors waren inderdaad prachtig ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou, ik ben nu voor de tweede keer geweest, met Brigitte Heitzer als Belle en René van Kooten als Beest. Verder hadden we de understudy van Mevr. Pot en voor Babette, maar ondanks dat was het superleuk!! Ik wil nog een keer haha
![]() Na de voorstelling zijn we (vriendin van mij en ik) nog even met een aantal spelers op de foto geweest (lees; met René, Brigitte en Jörge) en ze waren weer superaardig!! Het was echt een superdag! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 2 weken geleden geweest en vond hem super!! Het was inderdaad een sprookje maar wat verwacht je anders van Beauty and the Beast. Maar er waren toch wel wat meer volwasse dingen aan toegevoegd, zoals de stukken met Gaston.
Jullie hebben mischien gelijk dat ''kom erbij'' mooier was geweest, maar als je het ziet, maakt het Lumiere (de kandelaar) alleen maar leuker. Carlo Boshart heb ik niet gezien, want ik ben zondag geweest. Chantal vond ik super!! Maar Nicole (zij speelt babette) en Tickens vond ik ook geweldig. Het was een mooi sprookjes achtig decor dat veel bewegde, sommige kostuums vond ik wat minder maar adere sprongen er weer boven uit. Kortom ga er naar toe ![]() groetjes..
|
Sorry voor de up, maar om nou een nieuw topic te openen
![]() Ik ga 27 december, en ik wil graag weten wie er dan allemaal spelen. Waar kan ik dat vinden? Het lijkt me echt een superleuke musical, ik heb er echt zin in ![]()
||
Citaat:
Wie er precies spelen kun je ter plekke zien...Wij hadden ook onaangekondigd Stanley als Beest. De aankondiging op de schermen had heel wat anders vermeld....
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Disney films Mark Almighty | 143 | 26-02-2006 19:44 | |
Films, TV & Radio |
Lobbyen voor Bambi Darth Lotteke | 90 | 19-01-2006 20:31 | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Muziek |
36 Crazyfists - A Snowcapped Romance Carn | 129 | 05-03-2004 11:52 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |