Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en misschien heeft die alleen een ntsc 1 aansluiting (tv is wel een philips) Bovendien heb ik een laptop ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als merk videokaart heb ik: Ati Mobility Radeon 9600 Ik heb trouwens een paradigit, maar denk niet dat dat veel uitmaakt. |
![]() |
||
Citaat:
Bij PAL zijn de kleuren meer kloppend dan bij NTSC (haha) dus dat is ook niet echt helemaal hetzelfde ![]()
||
![]() |
Citaat:
Haha erg motiverend ![]() Nou ja, jammer dan.. ik vraag het na het weekend anders wel ff aan een filmfreak studiegenoot van mij. Die weet het vast wel ![]() Hmm.. een EL-er ben ik niet. Dus met condensators en weerstanden gaan knoeien lijkt me niet een heel tof idee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier, kijk maar eens:
http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_ati.php Je BIOS is te vinden daar waar je computer opstart. Meestal zie je een zwart scherm met witte letters als je je pc aanzet, en iets als: PRESS DEL (of F2) to enter SETUP. Maar als je niet weet wat je doet, dan kun je er beter uit blijven, aangezien je de instellingen van het moederbord ermee kunt wijzigen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(ik had exact hetzelfde probleem, op deze manier opgelost). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |