Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb career college gedaan! Dat is een orientatieopleiding die een half jaar duurt. Je krijgt dan loopbaanbegeleiding maar je volgt ook vakken van opleidingen van fontys. (Wat niet wil zeggen dat je daarna iets bij de fontys moet gaan doen)
Op zich heeft het mij wel geholpen, alleen stop ik na een jaar met mn studie en ga ik nu een andere studie doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik deed eerst facility management waar ik na 2 jr mee stopte, toen probeerde ik psychologie en ik doe nu hbo-rechten waar ik me compleet thuis voel. bij mij heeft het dus even geduurd, maar ik doe nu wel iets waar ik compleet achter sta. besef wel dat geen enkele studie perfect is en dat je dus ook wel vakken tegen kunt komen die je totaal onbelangrijk vind. dat is niet gelijk een reden om met de studie te kappen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit komt doordat voor veel leerlingen een EM of CM profiel niet genoeg uitdaging geeft en deze leerlingen toch graag nog iets van de resterende 3 jaar willen maken. Maargoed, dat wilde ik even kwijt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op universiteiten zit er voor mijn gevoel gelukkig weinig verschil in. Ook al verschillen daar de meningen ook ontzettend over. |
![]() |
||
Ik heb op het allerlaatste moment een studie gekozen. Ik ging nooit veel naar open dagen omdat ik daar het nut niet van in zag. Ik denk dat je meer hebt aan meeloopdagen omdat je dan ook meer contact hebt met de studenten. Het enige nadeel is, is dat je dan al wel ongeveer moet weten wat je wilt.
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En tja, beta is beter, althans naar mijn mening. Als ik zie wat voor uren wij maken(vaak van 9 uur 's ochtends tot 5 of 6 uur 's avonds) en dat vergelijk met het aantal uren dat de gemiddelde psychologie-, rechten- of alfastudent moet verschijnen, dan kan ik gewoon moeilijk geloven dat beta, alfa en gamma gelijkwaardig zijn. Dan vind ik het ook moeilijk te begrijpen hoe het komt dat er toch zoveel onvoldoendes kunnen vallen bij Psychologie-tentamens. (Ja had een keertje een cursus in de faculteit, toen had ik ook de resultatenlijsten doorgelezen). Maar ik ben dan zelf ook beta, dus natuurlijk ben ik hartstikke bevooroordeeld. Dus neem mij a.u.b. niet al te serieus. |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij hangt het ook inderdaad af van waar je staat. als ik die ng´ers en nt´ers altijd hoorde zeuren over ckv, zag presteren bij geschiedenis of bij frans of duits - tsja, dat vond ík dan weer dom. en het allerdomste zijn nog wel de mensen die profielen doen waar ze niet thuis horen, voor de mogelijkheden of iets dergelijks heet dat dan. tsja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het zelf alleen zo jammer dat er zo weinig meisjes zijn die echt de harde wetenschappelijke kant kiezen. Maar we dwalen off-topic, geloof ik. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Practische opdracht, liften Cherrel | 4 | 01-12-2005 15:33 | |
Liefde & Relatie |
**Een vráág** Frankrijk | 39 | 18-03-2005 21:09 | |
Studeren |
Geneeskunde Maastricht Tom Poes | 49 | 12-12-2004 15:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
leuke wiskunde opdracht! denk allemaal ff mee! duracelkonijntje | 2 | 22-04-2001 18:09 |