Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 18:38
Frankrijk
Frankrijk is offline
Tralala.

Laatst gewijzigd op 11-11-2015 om 16:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2005, 18:40
WickedDevil
WickedDevil is offline
die is dr niet..
Oud 14-03-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Frankrijk schreef op 14-03-2005 @ 19:38 :
Ik loop al geruime tijd achter een meisje uit men klas maar ik wil meer, ik zie haar echt ontzettend graag maar in liefde ben ik een echte snul dus zou ik hier aan meer ervaren kerels/meiden wat raad willen vragen: Hoe moet je een meid versieren zonder dat je kans maakt dat ze na een liefdesverklaring je volkomen negeert
Praat eens een keertje met dr, vraag dr MSN (via MSN gaat het allemaal nét iets makkelijker) heb meer contact en je zult zien
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 18:47
GoldenSample
GoldenSample is offline
is voor ierereen anders... ga opschool gewoon zeggen van hoi hoe gaat het bla bla bla (toon intresse ) een gesprek beginnen komt het vanzelf wel

-edit- zie dat je msn nog niet heb
Oud 14-03-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
GoldenSample schreef op 14-03-2005 @ 19:47 :
is voor ierereen anders
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 19:32
terror koekjes
terror koekjes is offline
Stop een briefje met een romantisch zelfgeschreven gedicht in haar schooltas. Succes gegarandeerd.
Oud 14-03-2005, 19:50
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 14-03-2005 @ 20:32 :
Stop een briefje met een romantisch zelfgeschreven gedicht in haar schooltas. Succes gegarandeerd.
maar hoe schrijf je zo'n gedichtje.
met het gedichtje

rozen verwelken
schepen vergaan
maar mijn liefde blijft altijd bestaan.

kun je echt niet aankomen.
Oud 14-03-2005, 20:12
ecrivaine
ecrivaine is offline
beter helemaal geen gedichtje.
zoek eerst maar beetje gewoon contact, gedichtje kan altijd nog wel...
Oud 14-03-2005, 20:12
bracelance
bracelance is offline
versieren is iets persoonlijks en is niet aan te leren
Oud 14-03-2005, 20:16
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 14-03-2005 @ 20:50 :
maar hoe schrijf je zo'n gedichtje.
met het gedichtje

rozen verwelken
schepen vergaan
maar mijn liefde blijft altijd bestaan.

kun je echt niet aankomen.
hiermee wel

ik ruik je parfum nog op mijn kraag
ik voel je nagels nog op mijn rug
ik mis je nu toch wel een beetje
hopelijk mis jij mij ook een beetje terug

* wel eerst zorgen voor een gevecht
Oud 14-03-2005, 20:22
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 14-03-2005 @ 19:40 :
die is dr niet..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 20:33
yapo
yapo is offline
Spreek haar aan, babbel wat met haar, lach met haar, en je zult zien: van het één komt het ander. En haal geen domme akties uit door haar ineens de liefde te verklaren ofzo, maar zorg gewoon voor een gezellige sfeer tussen jullie twee. Eventueel kan je via via polsen wat ze van jou vind en als het goed zit dan kan je wel een keertje een gedichtje voor haar maken ofzo.
suc6
Oud 14-03-2005, 20:37
analese
analese is offline
Heb je al contact met dr of helemaal niet?
Ik zou eerst even dr proberen achter te komen wat ze van je vind
want als je nooit met dr omgaat denk ik niet dat ze het zo leuk zal vinden als je opeens met een liefdesverklaring komt
Oud 14-03-2005, 20:52
Neone
Neone is offline
tip: niet denken dat het je niet lukt, gewoon zelfvertrouwen hebben. niet twijfelen, dan gaat het zeker fout...

(niet denken maar doen) en MOCHT het zijn dat ze je TOCH afwijst maakt niet uit wat je doet (dat kan altijd gebeuren) gewoon denken ze weet niet wat ze mist
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:07
Verwijderd
Ghehe, dat is het grote geheim dat maar weinig mannen kennen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:27
JJ13
JJ13 is offline
ga gewoon eens met haar praten, al begin je met iets over school, dat is ten minste een begin. dan kan je gewoon verder praten over andere dingen.
Oud 14-03-2005, 21:40
Multilot
Multilot is offline
oogcontact doet wonderen
Oud 14-03-2005, 21:55
waves
waves is offline
oogcontact, lief lachen... praat ook wat met haar. vraag haar msn. dat is altijd n goed begin .
Oud 14-03-2005, 23:21
Maroon
Maroon is offline
Hoe oud ben je?

Maak contact, zorg dat je wat vrolijk bent en humor hebt. Zorg voor een beetje lichamelijk contact, bijvoorbeeld door haar arm soms even aan te raken met je hand terwijl je met haar praat. Maak soms willekeurig oogcontact met haar en glimlach dan, en blijf net wat langer kijken.

Vraag haar eens uit, niet naar de bios, dat is te cliche, maar bijvoorbeeld na school om even de stad in te gaan. Of ga met haar uit. Tip voor als je uitgaat, doe een lekker luchtje op (koop een écht luchtje, niet Axe ofzo) en spuit een beetje bij je oor. Als je uitgaat en er is veel lawaai komt ze dicht bij je oor om wat te zeggen en dan ruikt ze je luchtje en meisjes vinden het lekker als je lekker ruikt.

Wat ook werkt als je overdag met haar loopt en je voelt dat het klikt; probeer kort even hand in hand te lopen, als ze er echt heel gek op reageert dan weet je genoeg en loop je niet echt een blunder. Als ze het toestaat dan wil ze ook wel meer dus als je dan even stopt met lopen, haar lief aankijkt en haar vervolgens zoent ... .

Relaties met klasgenotes zijn niet altijd even verstandig trouwens maar okay, iedereen moet leren, en soms werkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:01
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
ervaringen moet je zelf opdoen, je moet je iig niet gaan voordoen als iemand die heel volwassen/ervaren is, blijf gewoon jezelf, voor de rest zal het meisje zelf ook niet zoveel van jouw verschillen...

dus spreek haar gewoon of zoek een beetje tacktisch contact, mocht het werken dan ben je blij, mocht het niet werken, dan zou het zowiezo niet werken, maar dan weet ej iig waar je aantoe bent

als je helemaal niks doet, gebeurd er ook niks, en in ergste geval krijgt ze met een of andere lompe gast en moet je dat aanzien of je hoort later als je van school af bent dat ej ook leuk vond...

dus ...

JUST DO IT..
spijt krijg je voornamelijk van de dingen die je niet doet is mijn ervaring..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:04
dragonstorm
dragonstorm is offline
dr vader en moeder neerknuppelen word meestal niet genegeerd....

maar ik denk dat je jezelf voor de gek houd wanneer je denkt dat je risicoloos zoiets kunt beginnen probeer het maar gewoon, als t werkt is t echt de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:10
Escapism
Escapism is offline
veel meisjes vallen juist op 'snulletjes'
Oud 15-03-2005, 11:27
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
hehe escapism, hoe kom je daar bij?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:05
Verwijderd
normaal doen en communicatief open blijven. Zorgen dat je niet dichtklapt als ze je kant op kijkt en met haar spelen. Ze raakt vanzelf wel geïnteresseerd, visje gevangen. Is ze na 2 maanden woord/oogspelletjes, gesprekken etcetc nog niet 'dichterbij' gekomen kun je dr afschrijven. NEXT.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:45
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 11:01 :

spijt krijg je voornamelijk van de dingen die je niet doet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 14:07
Methuselah
Methuselah is offline
Één vraag, en geen antwoord.
Oud 15-03-2005, 15:28
Jolt
Jolt is offline
Ga nooit een bloemetjes langsbrengen, ergste wat je kan doen, ik spreek uit ervaring.... Helaas.
Oud 15-03-2005, 15:32
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Carow schreef op 14-03-2005 @ 19:40 :
Praat eens een keertje met dr, vraag dr MSN (via MSN gaat het allemaal nét iets makkelijker) heb meer contact en je zult zien
Je avatar...American McGee's Alice?
Goed spel.

ontopic: tja, dat zou ik ook wel willen weten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:09
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
oogcontact en dan een onschuldig praatje beginnen! dat is al gelijk een goede stap! succes!
Oud 15-03-2005, 18:09
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
Maroon schreef op 15-03-2005 @ 00:21 :
Tip voor als je uitgaat, doe een lekker luchtje op (koop een écht luchtje, niet Axe ofzo) en spuit een beetje bij je oor. Als je uitgaat en er is veel lawaai komt ze dicht bij je oor om wat te zeggen en dan ruikt ze je luchtje en meisjes vinden het lekker als je lekker ruikt.
Zeker!
Alhoewel ik Reus wasmiddel, en zwitsal bodylotion lekkerder vind ruiken dan van die mannelijk parfums.
Oud 15-03-2005, 18:50
-(L)-
Kan je haar msn adres niet via via krijgen (als je het haar zelf niet durft te vragen)?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:51
Verwijderd
jezelf zijn!
probeer eerst vriendschap ei
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:33
-(L)-
Citaat:
Frankrijk schreef op 15-03-2005 @ 19:51 :
ze zit nooit op msn.
O, oke (dan heb ik daar overheen gelezen als je dat al gezegd had ). Van de andere kant is 't 'maar goed ook', aangezien ja via msn soms een heel ander beeld van iemand kan krijgen. Maarja als je verlegen bent dan zou 't idd wel handig zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:30
Codaz
Codaz is offline
Tja, moeilijk. Maar ik denk dat je gewoon moet praten. Als je verlegen bent merkt zoon persoon dat wel en gaan ze je OF uitlachen of praten ze met je.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 13:03
yapo
yapo is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 17-03-2005 @ 13:53 :
Ze is zelf ook verlegen en voor haar doen zegt ze veel tegen me, alleen weet ik zelf nooit zo goed wat ik terug moet zeggen en om zelf over een onderwerp te beginnen.
Dan vraag je haar wat ze bijv. afgelopen weekend heeft gedaan en vertel je haar wat jij hebt gedaan, dan zal je vanzelf dingen vinden die jullie gemeen hebben.

Bijvoorbeeld muziekstijl,
drankjes (wat je graag drinkt en wat je deed toen je er teveel van dronk),
vrienden (en wat ze nu weer hebben gedaan),
hoe laat je thuis moet zijn van je ouders (en wat ze ervan vinden als je later thuiskomt).

Het gesprek gaat dan vanzelf wel een kant op.
Oud 17-03-2005, 13:06
Verwijderd
of je kijkt om je heen en begint een gesprek over iets dat je ziet... niet iets van 'hee wat vind jij van <naam van knappe klagenoot>', dat wekt een verkeerde indruk, of 'goh, wat vind jij van puntenslijpers' (tenzij ze daar de humor wel van inziet )... maar als je het aardrijkskundelokaal ziet kun je over aardrijkskunde beginnen, bijvoorbeeld, of misschien doet aardrijkskunde je wel denken aan een oom die veel reist en dan vertel je een anekdote die je oom je vertelde, dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 22:51
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 14-03-2005 @ 19:38 :
Ik loop al geruime tijd achter een meisje uit men klas maar ik wil meer, ik zie haar echt ontzettend graag maar in liefde ben ik een echte snul dus zou ik hier aan meer ervaren kerels/meiden wat raad willen vragen: Hoe moet je een meid versieren zonder dat je kans maakt dat ze na een liefdesverklaring je volkomen negeert
Okee komt een lap tekst aan. Het is vooral meestal niet handig om haar meteen op haar knieen te vragen of ze wat voor je vielt enzo.

Nouja bij haar in de klas zit je. Dan heb je redelijk geluk in feite omdat je haar vaak ziet(ga ervanuit dat spijbelen nog steeds geen modern keuze vak is). Toch is het makkelijk om het iets tacktischer te gaan spelen, immers je zit in je klas en op je bek gaan is geen optie. Dus laat dat in eerste instantie aan haar over. Kortom maak haar zo gek dat ze jouw wilt. Kortom veel uitdagen dus, maar niet zelf happen.

Om haar mee uit te vragen is wat lastiger. Ik zal ook zeker niet haar letterlijk mee uitvragen. Ik zou meer zorgen dat je het wat verkapter aanpakt. Je kan bijvoorbeeld een wat vriendschappelijker band met haar aangaan, kortom mee optrekken opschool en dan vanzelf na schooltijd wat gaan drinken ergens in de stad, bijvoorbeeld (denk niet dat ze bezwaar heeft om even als "vrienden" wat te gaan drinken). Zo kun je denk ik wel eens een afspraakje uitbouwen tot een avondje bios en dan flirten alsof er geen morgen meer is.
----------------------------------------------------------------------------
nog een laaste tip: Als een man zichzelf een sul vindt wat moet die vrouw wel niet vinden. Denk dat je eens wat positiever naar jezelf moet gaan kijken. Voetballers kunnen bijvoorbeeld niet voetballen bij geboorte ,zelfs die met tallent niet, door training komen ze er wel.(citeer eenvoetballer nu, maar welke)

kortom als je een auto verkoopt?? vertel je de klant alle slechte dingen of de dingen die de auto juist zo goed maken??

in dit geval verkoop je jezelf aan haar(figuurlijk, ik wil geen prositutie promoten hier). Je hebt de keuze of je de goede dingen wilt acentueren of de dingen die je niet kan. Keuze ligt aan jouw, grashopper

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 22:54.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 16:01
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 18-03-2005 @ 16:57 :
Moet ik dan positieve eigenschappen van mij aan haar vertellen?Komt dat niet opdringerig over?
Nee, maar je moet er voor zorgen dat ze je positieve eigenschappen ziet. Zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:32
yapo
yapo is offline
Wees jezelf en klets met haar alsof het een vriend is. Vraag naar haar hobby's en vertel over de jouwe, etc. Praten, praten, praten.
Oud 18-03-2005, 21:09
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
dem schreef op 15-03-2005 @ 12:27 :
hehe escapism, hoe kom je daar bij?
ik wilde gewoon vene het woord snulletje gebruiken.
Reageren

Regels voor berichten