Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
met het gedichtje rozen verwelken schepen vergaan maar mijn liefde blijft altijd bestaan. kun je echt niet aankomen.
||
Citaat:
ik ruik je parfum nog op mijn kraag ik voel je nagels nog op mijn rug ik mis je nu toch wel een beetje hopelijk mis jij mij ook een beetje terug ![]() ![]() * wel eerst zorgen voor een gevecht
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed spel. ontopic: tja, dat zou ik ook wel willen weten. |
![]() |
||
Citaat:
Alhoewel ik Reus wasmiddel, en zwitsal bodylotion lekkerder vind ruiken dan van die mannelijk parfums.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bijvoorbeeld muziekstijl, drankjes (wat je graag drinkt en wat je deed toen je er teveel van dronk), vrienden (en wat ze nu weer hebben gedaan), hoe laat je thuis moet zijn van je ouders (en wat ze ervan vinden als je later thuiskomt). Het gesprek gaat dan vanzelf wel een kant op.
||
![]() |
Citaat:
Nouja bij haar in de klas zit je. Dan heb je redelijk geluk in feite omdat je haar vaak ziet(ga ervanuit dat spijbelen nog steeds geen modern keuze vak is). Toch is het makkelijk om het iets tacktischer te gaan spelen, immers je zit in je klas en op je bek gaan is geen optie. Dus laat dat in eerste instantie aan haar over. Kortom maak haar zo gek dat ze jouw wilt. Kortom veel uitdagen dus, maar niet zelf happen. Om haar mee uit te vragen is wat lastiger. Ik zal ook zeker niet haar letterlijk mee uitvragen. Ik zou meer zorgen dat je het wat verkapter aanpakt. Je kan bijvoorbeeld een wat vriendschappelijker band met haar aangaan, kortom mee optrekken opschool en dan vanzelf na schooltijd wat gaan drinken ergens in de stad, bijvoorbeeld (denk niet dat ze bezwaar heeft om even als "vrienden" wat te gaan drinken). Zo kun je denk ik wel eens een afspraakje uitbouwen tot een avondje bios en dan flirten alsof er geen morgen meer is. ---------------------------------------------------------------------------- nog een laaste tip: Als een man zichzelf een sul vindt wat moet die vrouw wel niet vinden. Denk dat je eens wat positiever naar jezelf moet gaan kijken. Voetballers kunnen bijvoorbeeld niet voetballen bij geboorte ,zelfs die met tallent niet, door training komen ze er wel.(citeer eenvoetballer nu, maar welke) kortom als je een auto verkoopt?? vertel je de klant alle slechte dingen of de dingen die de auto juist zo goed maken?? in dit geval verkoop je jezelf aan haar(figuurlijk, ik wil geen prositutie promoten hier). Je hebt de keuze of je de goede dingen wilt acentueren of de dingen die je niet kan. Keuze ligt aan jouw, grashopper
Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 22:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|