Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2006, 10:48
Graph
Graph is offline
Hallo,

ik heb op google gezocht naar het minimumloon per januari 2007 maar het enige wat ik kan vinden is per dag en dat geld voor mij niet.
Ik moet het namelijk per uur weten omdat ik elke seconde die ik werk betaald krijg en dus niet per dag (werk bij de mac donald's)

moet ik dit bedrag dan delen door 8? omdat je normaal gesproken a=8 uur werkt ..?
en omdat ik in februari 18 wordt wil ik dit ook wel graag weten ..
ik snap er helemaal nix van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2006, 11:39
Danny
Danny is offline
Een standaard werkdag is inderdaad 8 uur, delen door acht en je hebt het minimum uurloon
Oud 16-12-2006, 15:41
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Graph schreef op 16-12-2006 @ 11:48 :
Hallo,

ik heb op google gezocht naar het minimumloon per januari 2007 maar het enige wat ik kan vinden is per dag en dat geld voor mij niet.
Ik moet het namelijk per uur weten omdat ik elke seconde die ik werk betaald krijg en dus niet per dag (werk bij de mac donald's)

moet ik dit bedrag dan delen door 8? omdat je normaal gesproken a=8 uur werkt ..?
en omdat ik in februari 18 wordt wil ik dit ook wel graag weten ..
ik snap er helemaal nix van
er is bij de McD sinds 1september een nieuw overzicht van alle lonen voor alle lagen van medewerkers.

vraag die aan je restaurantmanager, ik geloof dat het standaard 10cent boven het minimumloon zit, je zult bij mcdonalds iigeval nooit onder het minimumloon betaald krijgen hoor

voor meer vragen omtrent mcdonalds kun je me ook pm en ,mocht je meer willen weten.

gr.Tino
Oud 10-01-2007, 17:06
Graph
Graph is offline
Citaat:
Tiño schreef op 16-12-2006 @ 16:41 :
er is bij de McD sinds 1september een nieuw overzicht van alle lonen voor alle lagen van medewerkers.

vraag die aan je restaurantmanager, ik geloof dat het standaard 10cent boven het minimumloon zit, je zult bij mcdonalds iigeval nooit onder het minimumloon betaald krijgen hoor

voor meer vragen omtrent mcdonalds kun je me ook pm en ,mocht je meer willen weten.

gr.Tino
werk jij ook bij de mac ..? ik zit niét 'standaard' 10cent boven het minimumloon hoor! (in waalwijk wel maar nu werk ik in tilburg en daar hebben ze dat niet)
maar goed .. bedankt voor de reacties!
(ik was mijn vraag al een klein btj vergeten )
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 18:15
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Graph schreef op 10-01-2007 @ 18:06 :
werk jij ook bij de mac ..? ik zit niét 'standaard' 10cent boven het minimumloon hoor! (in waalwijk wel maar nu werk ik in tilburg en daar hebben ze dat niet)
maar goed .. bedankt voor de reacties!
(ik was mijn vraag al een klein btj vergeten )
ja daar werk ik dus ook.

Het kan per vestiging verschillen, dit komt omdat het gros van de McD's in NL franchise is. oftewel zelfstandige eigenaren die zelf een beleid kunnen bepalen,tot op zekere hoogte.
Reageren

Regels voor berichten