Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vraag die aan je restaurantmanager, ik geloof dat het standaard 10cent boven het minimumloon zit, je zult bij mcdonalds iigeval nooit onder het minimumloon betaald krijgen hoor voor meer vragen omtrent mcdonalds kun je me ook pm en ,mocht je meer willen weten. gr.Tino
||
Citaat:
maar goed .. bedankt voor de reacties! (ik was mijn vraag al een klein btj vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het kan per vestiging verschillen, dit komt omdat het gros van de McD's in NL franchise is. oftewel zelfstandige eigenaren die zelf een beleid kunnen bepalen,tot op zekere hoogte.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Ontwikkelingssamenwerking perfectme | 316 | 25-02-2007 17:35 | |
Het communisme topic Joostje | 441 | 22-05-2004 09:20 | |
1 Mei dag van de arbeid MissCzechMeOut | 290 | 07-06-2003 18:17 | |
Dé reacties op het Regeerakkoord... en wat vinden wij er van? Anne | 114 | 02-06-2003 07:06 | |
Kapitalistische oorlog tegen bevolking begonnen niceman1984 | 1 | 24-05-2003 12:56 |