Advertentie | |
|
![]() |
|
2 en waarvan de 2de nu nog steeds me lief is
![]() ![]() Tsja en normaal dat is betrekkelijk.. het ligt ook aan de snelheid waarop jeje ontwikkelt ![]()
|
![]() |
Heb een aantal scharrels gehad en 2 serieuze relaties. Waarvan d'r net 1 uit is..
![]() Hebben jullie trouwens eerst een paar scharrels gehad en daarna een serieuze relatie of andersom?Bij mij was het eerst een redelijk serieuze relatie. Vriendin van me vind dat je eerst maar een paar scharrels moet hebben |
![]() |
|
1 gehad en nu een tweede
Jouw tweede vraag vind ik nergens op slaan, want je moet zelf gewoon doen wat jij nodig vindt en wat op je pad komt. Het is echt belachelijk als je vindt dat je op je 17de bijvoorbeeld 3 vriendjes gehad moet hebben...
|
![]() |
In totaal 9 vriendjes denk ik; waarvan er 7 gewone scharrels waren, 1 al iets serieuzer vriendje (voor hem al meer dan voor mij) En voor de moment een lange relatie en serieus gemeende met een hele lieve jongen
|
![]() |
2 Hele serieuze relaties. Die ene heeft 2 jaar geduurd en de andere duurt nu al 11 maanden en 2 dagen! (Met mijn huidige vriend dus!)
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
in de tweede klas 3 weken met een klasgenoot geweest
![]() afgelopen vakantie 2 weken met een 4 jaar oudere jongen (ook niks ![]() en nu ga ik 4 maandjes en 3 daagjes met mn huidige vriend ![]() ![]() en tussendoor 8 jongens ![]()
|
2 vriendinnetjes waar ik een paar weken mee heb gehad (niet tegelijkertijd hoor
![]() ![]() maar normaal? ik weet dat ik niet normaal ben, of ik normale getallen achter m'n naam heb? don't know
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uh... is het ook een scharrel als je vaker met hem zoent en zo, maar verder niks hebt? -_o |
![]() |
|
Ik heb nu voor het eerst een serieuze relatie (wat klin kt dat heftig
![]() Tis nu ongeveer 4,5 maand. Hiervoor 2 vakantievriendjes, waarmee ik het heb proberen vol te houden, wat dus niet ging. En op de basischool in de laatste 2 groepen een vriendje, waarmee ik met de 2de voor het eerst zoende in groep 8. En ik ben 1 keer met een jongen gegaan waar ik niks voor voelde, maar daar was dus geen reet aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sinds ik echt op de leeftijd ben dat je 'iets met iemand hebt' zeg maar, dus niet op basisschool-niveau (overigens niks mis mee maar dan heb ik er wel Heel. Erg. Veel. gehad namelijk...
![]() Daarvoor heb ik er nog een stuk of twintig gehad, maar dat telt niet... ![]() |
![]() |
|
ik ben net 15, heb 1 korte verkering gehad, 3 iets langere (2/3 maandjes, niet superserieus) aantal 1nightstands ed, zo'n 10, en nu heb ik 7 maanden een hele lieve vriend, is heel serieus
[edit]niet al te grote woordjes gebruiken[/edit]
Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 19:34. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 16 jaar en heb ongeveer 3 (niet zo echt hele serieuze) vriendjes gehad.
Heb nu al 3 maanden met mijn vriendje, is wel serieuzer dan de vorige 3. X
|
![]() |
1 serieuze op dit moment. nouja nu al bijna een jaar. en daarvoor 1 onserieus, dat was toen ik in de 1e zat, en je eigenlijk verkering had om een vriendje te hebben, dat was het belangrijkste, 't was ook nog een afschuwelijk joch...... we durfden ook nog nauwelijks wat tegen mekaar te zeggen. zooooo dom, is nu wel heel anders: Gelukkig
|
![]() |
|
![]() |
Met mn vriend is het nu wel al redelijk serieus, heb voor de rest nog 1 serieuze en 2 minder serieuze "relaties" gehad. Denk dat voor iemand rond de 17 van o tot 4 wel redelijk normaal is, toch??
|
![]() |
1vakantievriendje, daarna n vriendje uit mn klas, en toen een zoon van kenissen van ons...en ik heb 1 keer gezoend met een jongen die ik heeeel erg leuk vond, maar hij wou nix voor langer
![]() En ik heb 1 bijna relatie gehad met een jongen, door omstandigheden kon het niet, veel verdriet etc van gehad, moeiluk uit te leggen.. mjah that's it ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Bewust van de hoeveelheid suikerklontjes in producten xx-Joyce-xx | 19 | 29-07-2011 15:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hoeveel procent wijzigt de gevraagde hoeveelheid wj6 | 2 | 23-09-2007 18:34 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
bepaling hoeveelheid kaliumdichromaat remy476 | 5 | 03-11-2005 15:41 | |
Software & Hardware |
[Imaging] Hoeveel centimeters? Someboy | 9 | 12-02-2005 01:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
wat is: hoeveel mijl is een km en hoeveel ụg:?gram halilo | 6 | 10-06-2004 18:28 | |
Eindexamens 2003 |
Hoeveel examenkandidaten per afdeling? Blisss | 12 | 21-05-2003 11:04 |