Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg het haar, laat haar tenminste íets weten. Het is nooit leuk om uit de lucht te vallen. Praat erover. Probeer het samen op te lossen. Maar doe het samen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is helemaal niet erg als er allemaal herinneringen naar boven komen die jou (en haar) bepaalde gevoelens geven, lijkt me. En wat Annika ook zegt: geen enkel moment is hier 'goed' voor.. Je wilt uiteindelijk het beste voor jezelf en het beste voor je vriendin, en andersom.. alles meewegen zorgt voor het beste eindoordeel. En ja, ik kan me voorstellen dat niet alle herinneringen even fijn en mooi zijn, maar die herinneringen wegstoppen kan (nog) later alleen maar voor problemen zorgen, zowel als je er voor kiest een punt achter jullie relatie te zetten als wanneer je er samen keihard voor gaat knokken.. Ik snap dat je veel tijd en aandacht in je tentamens wilt steken, maar geen mens kan 24/7 studeren ![]() Probeer verder niet bang te zijn voor wat er gaat gebeuren/kan gebeuren.. en realiseer je dat je (en zij ook) je altijd nog ongelukkiger gaat voelen aan het einde van de rit, als je doorgaat met deze relatie en het over een paar maanden of paar jaar toch niet blijkt te werken.. Gewoon je hart volgen, optimistisch blijven (je studeert en zo te horen gaat t goed - je zit in je examenjaar).. Zet 'em op en veel sterkte ermee! Danny
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |