Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens bevreemdt het mij nogal dat dit in de VS kennelijk kan. Over het algemeen staat men daar met god, de bijbel en met hel en verdoemenis klaar zodra je op wat voor manier dan ook de 'sanctity of life' aan wilt tasten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van dit specifieke geval weet ik niet alle medische details, dus ik laat maar in het midden of het goed of slecht is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, ik kan me in deze zaak voor stellen dat de ouders over gaan tot deze procedure. Eerst lijkt het ongeoorloofd, maar aangezien het kind er niks van merkt en er een beter leven door zal krijgen is het een goede stap, die de ouders mogen zetten. Ik zal deze zaak overigens zeker aanvoeren als in een debat over abortus weer een gemakzuchteling roept dat abortus evil is en de ouders maar 'hun verantwoordelijkheid moeten nemen'. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kind blootstellen aan risico's zonder reden is over het algemeen iets waarvoor je uit de ouderlijke macht ontzet kan worden. Maar ja, offtopic. Het achterhoedegevecht over het zogenaamde nut van besnijdenis kan vast ergens op W&F.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en moeten alle ouders die hun kinderen chirurgisch ingrepen zonder medische reden laten ondergaan slechte ouders zijn? wat dan als een kind gevaarlijkt agressief gepest wordt om zijn flaporen? mag dat gecoriigeerd worden? en andere cosmetische/plastische chirurgie, zoals het corrigeren van een hazenlip? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|