![]() |
|
![]() |
www.apple.com
ik heb echt een schijthekel aan mensen die telefoons helemaal de bom vinden maar als je dit ding aanschaft heb je alle recht om te patsen tot je ons weegt.
|
![]() |
||
Citaat:
je kan er van uit gaan dat dat ook de europrijs zal zijn ALS het dit jaar nog hier uitkomt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En of je het nou wil of niet, dit ding gaat de wereld veroveren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wel duur, maar design en een goed OS. Shit owned. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat een gedoe om een telefoon zeg, extra functies op een telefoon zijn toch altijd handig? wie wil er bijvoorbeeld nog een telefoon zonder camera of mp3 speler? ik in ieder geval niet, en daarnaast draait de iPhone op OSX en heeft ie dus een enorm geheugen(voor een telefoon). ik zie het best zitten ![]() vraag me af of iedereen ook zo negatief en HypE tRenD etc zou doen als het om een sony telefoon ging ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
8gb flash zit er tegenwoordig ook al in de SE's en de Nokia Music versies. Tegen de tijd dat de Iphone uit komt zal het wel "redelijk normaal" zijn. De voicemail is inderdaad handig. Maar je kan ook gewoon je oude voicemails deleten. Niet zo'n geweldige innovatie in mijn ogen. En wat het sms betreft, dat is me niet echt duidelijk. Volgens mij is het gewoon hetzelfde als T9 maar dan wat uitgebreider? en met een compleet QWERTY toetsenbord maar dat is ook niet nieuw. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral het stukje met de schermen en foto's is iets erg inovatiefs. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die denk ik. Echt, dat is verdomd brute shit. [edit] En fok, ik ben weer eens te laat. Volgende keer zal ik eerst het complete topic doorlezen voor ik onzin ga posten. [/edit] Laatst gewijzigd op 11-01-2007 om 11:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
4 Gb natuurlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
iPhone + bijbaantje.. nachtegaaal | 100 | 18-11-2009 23:28 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Films, TV & Radio |
Dear Policeman, I am God (Sniper van Amerika) TAFKAB | 9 | 12-10-2002 12:26 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |