Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zal duidelijker zijn voortaan.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Voor mijn gevoel doel je hier met 'jij' niet op diegene die in coma ligt. Het komt over als een benadering naar een naaste. Ik vind het niet mooi staan en fijn lezen hoe de regels zijn afgebroken. Opzich klopt het wel, maar zo heb je hele korte en lange zinnen door elkaar staan. Citaat:
Het beeld dat je wilt scheppen vind ik mooi, met de steriele dood. Wat bedoel je met de 'zwarte zusters'? Citaat:
Citaat:
Verder vind ik laat me slapen heel mooi, maar ook dat wordt vaak gebruikt in gedichten. Hier is 'me' de schrijver? Ik moest het gedicht een aantal malen lezen om duidelijkheid te krijgen over wie het in welk stukje ging. Dat maakt het een beetje verwarrend. Ik vind het gedicht niet slecht, maar ook niet echt goed. Ik hoop dat je iets aan mijn commentaar hebt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
"Je deed net of je me niet kende" zei je, al in mijn kont knijpend.[verhaaltje] giftig kevertje | 15 | 23-05-2004 10:15 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de deur moet op een kiertje 1. metzondernix | 5 | 11-10-2002 16:40 | |
Seksualiteit |
kont knijpen snowboardgirl | 2 | 04-02-2002 13:18 |