Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zij heeft het ook niet bepaald getroffen en is waarschijnlijk te snel in een nieuwe relatie gestapt, iets wat jij niet gedaan hebt. En je komt er uiteindelijk wel overheen, maar dat zal tijd kosten. Hoveel is moeilijk te zeggen, maar probeer toch zo veel mogelijk afleiding te zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar toch was ze niet perfect. Ze heeft het wel laten gebeuren, en heeft notabene binnen no time nu al een andere gast waar ze zelfs mee samenwoont?! ps. bij mij nu 1 dag over ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Degene waarmee je bijna 3 jaar lang alles gedeeld heb volledig verliezen, zowel als vriendin als maatje, dat doet pijn. Hoe dan ook: toch denk ik nog altijd met vreugde terug aan te tijd (tot de tijd dat we plannen van samenwonen kregen)... En de gewoonten: samen opstaan, iemand om je hart bij te luchten, iemand die je troost en je aan het lachen maakt, vrijen, intimiteit... al met al is het een groot gemis. Ik voel me als ik mezelf hoor praten net zo'n wanhopig figuur dat niet alleen kan zijn ![]() Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 21:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-08-2006 om 09:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe ff mee. Mijn naam is benfatto, en ik had tot voor kort wat met A.*snif* jullie: "welkom benfatto" ![]() moet zeggen dat ik het slecht trek en blij ben wanneer ik kan werken, alhoewel ik op werk zelf weer wordt afgeleid door frustrerende gedachten. maargoed, voor een deel ook een andere situatie wat betreft de aard van de situatie. maar: "Ik voel me als ik mezelf hoor praten net zo'n wanhopig figuur dat niet alleen kan zijn " heel herkenbaar. mijn grootste frustratie is wel dat ik last heb van het feit dat het uit is, niet zo zeer van dat het uit is. Echt zo van: dikke schijt, de wereld vergaat toch niet, maar ondertussen voelt het echt kut en verlamt het mij. Daar wordt ik pas pissig van. mja, ik heb niet echt het recept. Denk dat ik zelf maar een scharrel ga versieren, flink wat lol mee maken en veel alleen ga zijn (plan om twee dagen te gaan kamperen zonder ook maar enig contact te hebben met de buitenwereld.) |
![]() |
|
Afzondering werkt voor mij ook, totdat ik weer een roman lees oid... dan rollen de tranen weer over m'n wangen en heb ik het gevoel dat ik weer terug bij af ben...
En mezelf van dat soort dingen afhouden lukt niet, hoe stom het ook klintk Leuk opgemaakte post overigens en ook aan jou veel sterkte toegewenst |
![]() |
|
![]() |
Jeetje wat een rot situatie. En wat een rot manier om te horen te krijgen dat zij een nieuwe vriend heeft. *knuf*
Ik kom over het algemeen redelijk gemakkelijk over relaties heen, door de mensen die ik om me heen heb. Leuke dingen doen, dingen ondernemen, praten, lekker uitgaan en voor je het weet staat er weer een nieuwkomer voor je neus. Zorg gewoon dat je wat afleiding hebt, dat helpt vaak nog het beste. Misschien kan je haar gewoon eens bellen, in de hoop dat haar vriend er op dat moment niet naast zit? Dan kun je in iedergeval je vragen kwijt. Overigens denk ik (hoe lullig het misschien ook klinkt) dat je niets mist aan een persoon die zich op een dergelijke manier door haar ouders laat beďnvloeden. En haar nieuwe vriend toe staat jou te sms-en om je op deze wijze te laten weten dat zij een nieuwe relatie heeft... Sterkte in iedergeval!
|
![]() |
Ik heb mijn eerdere posts verwijderd.
Als mensen hun quotes willen aanpassen, graag ![]() Het is niet dat ik er niet achtersta, maar ik zou van hem ook niet graag zoiets koelbloedigs lezen. Ik denk er zo rationeel over. Dat maakt me bang. Misschien omdat ik er stiekem nog vertrouwen in heb dat het goedkomt. Ben bang dat de klap nog komt.. en dat ik hier dus dan heel anders over denk ![]()
Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 23:18. |
![]() |
||
Citaat:
Wees blij dat je die domme muts kwijt bent zeg!
||
![]() |
Citaat:
![]() dat liegt ze vast vergeten doe je iemand niet zomaar niet als je 3 jaar lief en leed en het bed hebt gedeeld
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was geweest was ik heel kwaad geworden om een dergelijke reactie, kinderachtig gedoe.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Het is vreselijk om je grote liefde te laten gaan... Het heeft bij mij een krap jaartje geduurd, maar telkens als ik hem weer zie begint het weer te kriebelen. Ondanks dat leer je het te accepteren.
Ik wens je heel veel sterkte en geef je de wijze woorden van mijn oma mee: De jouwe is allang geboren! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik bedoel dit niet kwetsend want weet maar al te goed hoeveel pijn liefdesverdriet kan doen, maar: Hebben haar ouders ook die nieuwe vriend voor haar uitgezocht? Ik denk dat het zolang je haar rol in het verhaal niet onderkent, het moeilijker is er vrede mee te krijgen.
Sterkte in ieder geval ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik moet zeggen dat ik van jullie leer: ik ga vanavond naar een maatje toe... eindelijk eens uit huis; misschien helpt het. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
You can't start a fire sitting 'round crying over a broken heart. Dus ja, je moet naar buiten en niet thuis zitten. It's no good.
Los daarvan. Wat een vangst zeg. Ze respecteert haar nieuwe vriend nu al zo dat ze contact met jou verbreekt alsof ze met haar vinger knipt. Die gast heeft een extreem controlerend karakter of zij heeft een naar karakter. Wat je niet moet doen is je toemalige schoonouders de schuld geven van deze tragedie. Je zegt dat het maar voor 10% aan haar ligt, maar ik denk juist dat het maar voor 10% aan die familie ligt. Jij bent degene die ervoor heeft gezorgt dat ze je niet meer geweldig vind, en dat is niet iets wat je die familie kan aanrekenen tenzij ze een ziekelijke indoctrinatiecampagne hebben opgezet. Dit is echter niet het geval want je bent drie jaar haar vriend geweest. Denk even na over je logica. Drie jaar lang hebben hun pogingen om jou tegen te werken geen effect en zijn jullie gelukkig samen.. nu ineens is ze er wel vatbaar voor de argumenten van haar familie en ben je geschiedenis. Dat geloof je toch zelf niet. Je moet misschien gewoon accepteren dat je op de lange termijn haar interesse niet hoog hebt kunnen houden. En ze woont nu met die gast in dat huis en ze koken samen in de door jou gemaakte keuken..dat zijn echt hitlermethodes...wat ik niet snap..waarom ben je niet naar dat huis gegaan om in te breken en die keuken eruit te slopen...Ik zou echt door het lint gaan als ik zag dat ze daarna gewoon in het door mij opgeknapte huis gingen wonen. |
![]() |
|
Waarom ik dat niet gedaan heb? Omdat ik haar geen verdriet wil doen / overlast wil veroorzaken...
En natuurlijk, ook zal het aan mij gelegen hebben, daar ben ik van overtuigd en durf het ook toe te geven maar als haar ouders niet zoveel invloed op haar hadden gehad dan waren we nu nog steeds samen en gelukkig geweest... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Psychologie |
Ik kan thuis absoluut niets kwijt Keyser Saus | 24 | 23-06-2003 14:34 |