Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2007, 10:56
Mara
Mara is offline
Sinds december zijn mijn klasgenootjes zich al druk aan 't maken over het gala. Wat voor jurk moeten ze aan, met wie gaan ze en ook heel belangrijk: hoe ga je erheen?

Momenteel bereikt het helemaal een hoogtepunt. Plannen worden gemaakt, dates zijn al geregeld en jurken worden uitgezocht. In mijn ogen overdreven, het gala is pas over máánden.

Hoe gaat dat bij jullie, zijn jullie er al druk mee bezig? Hysterische klasgenootjes die gillen dat ze de mooiste jurk niet kunnen vinden, of ben je zelf ook al op zoek naar een outfit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2007, 11:20
jet
jet is offline
mijn gala is komende week al, dus tsja.. ik heb me er eigenlijk alleen nooit zo druk over gemaakt
de jurk heb ik wel voor kerst gezocht omdat je er dan meer hebt, maar dat was niet zo'n enorm probleem. en mn date had ik ook al een tijdje, maar dat kwam omdat iedereen toen ging regelen. en verder regelen de mannen bij ons alles, dus ik hoef me nergens mee te bemoeien
Oud 12-01-2007, 11:42
Balance
Balance is offline
Wij hadden het examengala altijd met kerst al.
En in die tijd hangen er ook volop jurken in de winkels, dus een maandje van te voren ga je je outfit veilig stellen.

Verder maakten wij ons nooit druk om vervoer. Iedereen kwam meestal op de fiets
En anders met een auto, maar al helemaal niet met een bijzonder voertuig.

En je ging nooit met iemand erheen; iedereen kwam alleen of met vrienden tegelijk aan. Maar wij deden niet aan verplichte dates oid.
Oud 12-01-2007, 11:52
Poepkind
Poepkind is offline
op school was het jaarlijkse gala in maart, en aangezien er dan geen jurken te verkrijgen zijn, zoek je die in dezember. verplichte dates enzo waren er niet.
Oud 14-01-2007, 01:55
Verwijderd
Ze verheugen zich er zó erg op dat ze nu al dingen aan het regelen zijn. Prima toch, jij gaat gewoon je eigen gang. Het is trouwens wel handig om rond kerst al eens in de winkels te kijken. Er zijn dan al allerlei galaoutfits te koop. (Op de middelbare school hadden wij trouwens gala in april.)
Ik heb mijn jurk destijds ruim vantevoren gekocht, zo weet je tenminste dat je rustig te tijd kunt nemen. Een jurk heb je namelijk niet zo een-twee-drie gevonden. En er moeten ook nog schoenen, een tasje en accesoires (en wie weet een andere BH of panty) bij. Voor de meeste is dit hun eerste gala, dus moeten ze echt alles nog kopen. Ik had achteraf wel spijt dat ik er niet over heb nagedacht om met een speciaal vervoermiddel te gaan. Mijn vader had ons gewoon met mijn (normale) auto gebracht, terwijl de rest wel bijzondere vervoersmiddelen hadden geregeld.

Nu heb ik elk jaar weer gala. Ik begin er ongeveer een maand van tevoren aan te denken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 02:47
Jones
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-01-2007 @ 11:56 :
Sinds december zijn mijn klasgenootjes zich al druk aan 't maken over het gala. Wat voor jurk moeten ze aan, met wie gaan ze en ook heel belangrijk: hoe ga je erheen?

Momenteel bereikt het helemaal een hoogtepunt. Plannen worden gemaakt, dates zijn al geregeld en jurken worden uitgezocht. In mijn ogen overdreven, het gala is pas over máánden.

Hoe gaat dat bij jullie, zijn jullie er al druk mee bezig? Hysterische klasgenootjes die gillen dat ze de mooiste jurk niet kunnen vinden, of ben je zelf ook al op zoek naar een outfit?
Is het weer gewoon in de rechter ergens rond de examenperiode?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 17:02
avrilfan
avrilfan is offline
Mijn gala is aan het eind van het schooljaar, na alles examens.
Ik heb mijn jurk al; zwart met rode jurk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 17:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bij mij op school is het gala pas aan het einde van het jaar. Maar nu besef ik me even dat er dan niet echt veel jurken te koop zijn en ik vind m'n huidige jurk stom. Oeps.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-01-2007 @ 18:12 :
Bij mij op school is het gala pas aan het einde van het jaar. Maar nu besef ik me even dat er dan niet echt veel jurken te koop zijn en ik vind m'n huidige jurk stom. Oeps.
Gewoon nu eventjes nog retesnel de zara ofzo in rennen. Ze hebben nu jurken met korting dus als je goed kijkt vind je vast nog wel wat
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 20:18
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Je kunt natuurlijk ook altijd kijken bij danswinkels! Ik weet toevallig een leuke winkel in Enschede, Lex Alberts (zit in t centrum, schuin tegenover die chinese toko naast de london ). Dat soort winkels hebben het hele jaar door hele gave jurken, en vaak niet eens duur ofzo! Liefs, Anne.
Oud 16-01-2007, 21:30
Verwijderd
jeetje, nee. Er is nog niet eens bekend of er wel een gala komt. Ik ben 1x naar een gala geweest en daar begon ik me pas een week van tevoren druk om te maken. Het is maar een feestje toch?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 13:32
belli
belli is offline
ik heb een jurk en een date. maar schoenen, sieraden, tas, ect. dat zoek ik de laatste week wel.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 15:13
Crimson
Crimson is offline
wij hebben een kerstgala, maar ik ga niet, want je mag geen date (intro) meenemen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 19:31
Jannekus
Jannekus is offline
Bij ons is het gala wel één van de grootste evenementen van het jaar. Het wordt vrij groots aangepakt en alles draait om 'de entree'. Supermooie vervoermiddelen (soms ook best orginele) en heel veel toeschouwers. Dus iedereen maakt zich er wel druk om. Ik heb nog geen jurk en date dus het valt mee bij mij.

Trouwens weet iemand nog een leuk en orgineel thema want ik zit dit jaar in de galacommissie.
Oud 17-01-2007, 21:45
Magican
Magican is offline
Bij ons is hét gala (we hebben er meerdere) aan het eind van het jaar en ik weet niet of ik ga, heb totáál geen zin.
Oud 18-01-2007, 12:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
Jones schreef op 14-01-2007 @ 03:47 :
Is het weer gewoon in de rechter ergens rond de examenperiode?
Waarschijnlijk wel, de gala-commissie is al druk aan 't vergaderen. Ze moeten eerst maar 's beslissen of ze al 't geld uit willen geven aan 't gala of dat er ook een deel naar LSD gaat
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 13:01
Jones
Citaat:
MeelFriek schreef op 18-01-2007 @ 13:48 :
Waarschijnlijk wel, de gala-commissie is al druk aan 't vergaderen. Ze moeten eerst maar 's beslissen of ze al 't geld uit willen geven aan 't gala of dat er ook een deel naar LSD gaat
Jeugdsentiment
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 23:19
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 16-01-2007 @ 20:44 :
Gewoon nu eventjes nog retesnel de zara ofzo in rennen.
exclusiviteit is daar ver te zoeken
Reageren

Regels voor berichten