Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is het altijd hartstikke leuk om mensen eens in een net pak/supermooie jurk te zien, terwijl ze normaal alleen maar gemakkelijke kleding dragen ![]() En om de topic-vraag te beantwoorden: nee, een pak/jurk staat niet altijd per definitie beter/mooier, maar heel vaak wel ![]() Ligt ook een beetje aan de smaak van de beoordeler in kwestie natuurlijk. Wat betreft het 'versieren' in pak. Misschien wel, klerenmaken de man (of vrouw), dus je hebt soms meer zelfvertrouwen als je goed gekleed bent, maar daarentegen is iedereen netjes gekleed, dus dat voordeel wordt enigzins uitgevlakt
|
Ik moet zeggen dat ik op me werk wel vaker toespelingen krijg..
![]() Ik werk in de horeca en dan ben ik ook netjes gekleed in een zwarte pantalon, witte bloes, vlinderstrikje, zwarte schoenen en sokken... ![]() Al ben ik een paar jaar terug niet naar een gala geweest en nu nog steeds niet... De klas trok me toen totaal niet... |
![]() |
|
![]() |
Ik vond sommige jongens op het gala vorig jaar van school er toch wel errug goed uitzien in een pak
![]() ![]() ![]() en versieren enzo hangt niet alleen af van hoe die persoon er opeens uitziet edit: dat mooimaken van ons, dat doen we écht niet alleen om bij jongens in de smaak te vallen. bij zo'n gala doet iedereen zn best om er extra mooi uit te zien omdat het zo speciaal en anders dan anders is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou zelf niet van pakken. Ik vind een goed uitgezochte combinatie jas-broek veel leuker staan, maar dat mag dan weer niet op een gala. Wat ik zo jammer vind is dat het allemaal zo uniform is. Uniformiteit is iets wat ik maar onder een beperkt aantal omstandigheden gerechtvaardigd vind.
Als ik naar een officiële gelegenheid moet ga ik meestal in gewone broek, overhemd en schoenen die ik ook gewoon naar college draag, alleen dan met een bijpassend jasje en een das voor. Ik zou ook zo nog wel naar een gala gaan, schijt. En versieren: op een gala hoor je niet te versieren. Je hebt vantevoren een date geregeld, en die hoor je na afloop van het gala te neuken (galamosje). Tenminste dat schijnt corporaal te zijn ![]() Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 11:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mannen in pak vind ik onweerstaanbaar.. maar moet 't wel een mooie man zijn en juist gekleed, niet 1 of andere combinatie die nergens op slaat, dan is het alleen maar een afknapper ![]()
|
Persoonlijk vind ik dat een pak echt heel cool kan staan, het is maar net hoe je het draagt.. Sommige jongens lijken inderdaad heel houterig bijvoorbeeld, maar ik denk dat dat ook vooral komt omdat je niet weet wat voor houding je jezelf moet geven..
Maar goed, over het algemeen vind ik een pak best leuk staan (gewoon voor een keertje, niet dag in, dag uit dus....) Je kunt er best iets vlots van maken, dat het er hip, maar toch ook weer een beetje netjes uit ziet.. Laat bijvoorbeeld een stropdas of een strikje weg, een knoopje open, beetje nonchalant.. sexy, maar toch ook weer een pak.. Ik ben overigens niet makkelijker te versieren als je ineens in pak verschijnt ![]() Maar goed, bij zo'n gala is het toch ook maar voor die ene keer enzo.. Dus dan wil je er toch iets leuks van maken.. ![]() IK heb trouwens vandaag ook mn galajurk gekocht, niet mega spectaculair ofzo, maar gewoon een mooie zwarte jurk en een leuk kanten blousje erover heen, om het wat kleur te geven.. ![]() Kan ik het daarna ook nog eens een keertje aan en niet alleen dat avondje, is anders ook zo jammer..
|
Verwijderd
|
Ik vind het heel erg liggen aan de persoon of het pak hem staat.. Verder vind ik een pak niet iets noodzakelijks voor op een gala, nette broek, nette schoenen en een mooi overhemd voldoet ook lijkt mij..
Enneuh.. voor mij gaat het bij een jongen nog altijd om uitstraling, en neit wat hij aanheeft ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hmm mannen in pak vind ik over het algemeen niet verkeerd.
meestal geeft het een goed verzorgde uitstraling, zeker als je een pak hebt dat goed bij elkaar past. en natuurlijk kotm het daarna op je innerlijk neer, maar dat is altijd zo. je kan er super geweldig mooi uit zien, maar als jij eigenlijk een klootzak bent, schiet je er heel weinig mee op. maar als ik je zo hoor(lees) dan ben jij geen klootzak. kleed je goed aan, pas je pak van te voren koop eventueel een nieuw overhemd! en go for it! trouwens niet iedereen is gecharmeerd van het versieren. maar ja dat blijf je altijd houden. veel suc-6 en plezier
|
![]() |
Nou ik heb zelf elk jaar een gala, en die pakken zijn wel erug interressant hoor, voor mij dan!
Maar het gaat er ook om om wat erin zit, soms heb je echt van die planken in pak en dat ziet er echt NIET uit! Maar een beetje lichaam, en uiteraard een leuke babbel, dan heb je mij al zo om... haha Dussuh succes op dat gala!!! ![]() |
![]() |
|
Het is wel leuk zo'n gala, iedereen heel netjes.
Het nadeel vind ik bij het versieren/versiert worden door jongens, dat bij normale kleding kun je behoorlijk veel aflezen van hoe de persoon is door alleen naar de kleding te kijken (en dan bedoel ik niet met een boekje erbij, maar gewoon op je gevoel) en dat kan je dus niet bij een gala.... Maar verder heel leuk hoor. |
![]() |
|
Ik vind mannen/jongens in een mooi pak echt ontzettend mooi! Een jongen in een goed zittend pak trekt bij mij al heel snel de aandacht... Nou moet ie wel een beetje aan mijn eisen voldoen (ik moet hem natuurlijk wel leuk vinden) voordat ik zoiets heb van 'nouhou, die is best wel fijn!' Maar een pak, oooh, ik wil later ook een zakenman die iedere dag in pak loopt...mmmm...
|
![]() |
Jaja okee, dus eigenlijk geldt ook hier weer zo als met alles: iedereen is anders en ik kan er dus weer geen peil op trekken. Vet balen.
Maar ja, ik blijf erbij: mannen zien er suf uit, vrouwen kunnen er echt heel mooi uit zien. Jammer dat vrouwen er niet altijd zo bijlopen. Shit, kan je toch beter vrouw zijn: die zien mannen in pak iedere dag als die naar hun kantoorbaan gaan... Ach ja er is altijd wel iets om je druk over te maken... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind een pak echt wel
![]() Maar over het algemeen: Suits ![]()
|
Verwijderd
|
Gala's zijn gaaf
Helemaal dol op; twee keer per jaar ![]() OH well, het ligt er helemaal aan wie het pak draagt, bij sommige jongens als ze een mooi pak aan hebben en in de goede kleur kan het erg mooi staan ![]() Net zoals bij meisjes een bepaald model jurk mooi zit is ook zo bij jongens. ( en natuurlijk wel goede schoenen.. ) ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou dat wel eens willen meemaken zo'n Gala!
Niet zodat ik mezelf volledig kan optutten, maar zo'n gast in een pak! Dat is toch wel 'bonne bonne'??!! Ik zou het niet erg vinden indien er eens een fuif/feest in de buurt zou zijn, waar zo'n kledij verplicht zou zijn!! Weet je, op die moment is iedereen zo een beetje gelijk! Iedereen ziet er zowat hetzelfde uit(de gasten dan toch)in dat pak! Op een fuif, zouden velen al afknappen omdat hij de juiste broek/schoenen/hemd niet aanheeft... omdat het niet zijn stijl is! Met een pak, denk ik is er minder kans toe! Mij mag er ne gast steeds komen halen in een smoking zenne! En dan zou ik proberen mijn Slowmotion entree te doen!(of dat gaat lukken ... hahaha... WISHFUL THINKING!!!)
||
Citaat:
Sommige feestjes kijken ze niet zozeer naar de dresscode... Dat staat meestal ook op de uitnodiging. Indien het vereist is kom je zonder avondkleding (dus met pak ook niet) niet naar binnen...
|
![]() |
De dingen die een jongen altijd heeft (uitstraling (lekker vaag), leuk bekkie, humor, scherpheid, vriendelijkheid en geïnteresseerdheid?) zijn voor mij wel het belangrijkst...
Maar kan niet ontkennen dat ik een jongen in pak wel erg leuk vind ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmz. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|