Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Wat die raadgevingen van ze betreft, nu luister ik er even niet echt naar maar zodra ik niets doe gaan ze tegen me aan zitten praten en argumenten verzinnen waarom ik dit of dat moet doen. Citaat:
Citaat:
Bedankt voor je reply, wie weet heb ik er iets aan. ![]()
|
ik denk dat je het beste (iig tijdens je werk)
proberen je gevoelens uit te zteten, je volledig concentreren op je werk en niks anders in je hoofd toelaten. het werkt bij mij wel meestal, omdat je dan gewoon even nergens aan dnekt. ik vind t ook kut dat ik nu vakantie heb, ik voel me een beetje alleen nu het kut gaat tussen mij en men vriend en ik t tegen niemand kan zeggen enzow, ik begrijp wel hoe je je voelt. het liefst zou ik de hele dag in bed liggen en men verstand op nul zetten.. ik heb geen ervaring met borderline of zo iets, maar ik hoop dat je sterker kan zijn dan de stemmen in je hoofd.. ik wou dat ik je kon helpen of troosten.. sterkte iig
||
Citaat:
![]() Het gaat nu wel even beter, ik heb dinsdag een flinke crash gehad in mijn hoofd maar nu ben ik weer "normaal" ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het allemaal even niet meer hihi ! lisamona09 | 2 | 20-10-2011 14:40 | |
Psychologie |
weet het niet meer M.arijeee | 5 | 09-10-2007 09:10 | |
Psychologie |
Ik weet het even niet meer!!!! mira_love | 13 | 01-07-2005 15:25 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... LeeJ-D | 12 | 16-01-2004 07:39 | |
Psychologie |
Niets meer willen... terug bij af? Proud | 34 | 30-05-2003 22:19 |