Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
'Hij hoeft niets.' zuchtte ik en liet me weer vallen op een stoel.
Ik lag in mijn bed en staarde naar het plafond, denkend aan de vorige avond bij Ellen thuis. Het was heel gezellig om met haar moeder te kletsen. Helaas was Ellen, zoals haar moeder me vertelde tenminste, heel moe geworden en naar boven gegaan. Toen ik rond elven weer weg wilde gaan, bleek mijn auto kapot te zijn. Stefani had geen rijbewijs en aangezien haar man met migraine op bed lag, kon ik niet weg. Stefani was ontzettend aardig voor me geweest en had me een slaapplek aangeboden. 'Op Ellens kamer staat wel een slaapbank', zei ze. Ik stelde nog voor om op een bank te gaan slapen, maar ze wilde niet luisteren en stuurde me naar boven. Toen ik bij Ellen binnen kwam met Stefani, maakte Stefani de slaapbank helemaal op en gaf haar dochter nog een kus op het voorhoofd. 'Slaap lekker en tot morgen!' Riep ze achterom en liep de kamer uit. Het was vrij donker in de kamer van Ellen, maar niet zo kil en eenzaam als in mijn eigen kamer. Het was geen echte meidenkamer, maar een rustige kamer met mooie lichtblauwe muren. Ik ging liggen op de slaapbank en vroeg Ellen: 'Vind je het niet erg dat ik hier slaap?' Het bleef stil en toen ik begon te denken dat Ellen al sliep hoorde ik haar deken ritselen. Vlak daarna voelde ik mijn eigen deken langzaam omhoog en van me af gaan... Ik voelde de slaapbank naar beneden gaan op de plek waar Ellen ging zitten. Haar lichaamswarmte streelde mijn lichaam en ik fluisterde haar naam. Ik zag haar mond open gaan alsof ze iets wilde zeggen, maar daarna weer sluiten alsof ze zich bedacht. Ze zuchtte zachtjes. Ik streelde haar mooie bruine lokken uit haar gezicht en keek naar haar de contouren van haar lichaam. Hier zat ze dan, naast me in mijn bed, en de stilte om ons heen maakte alles nog veel intenser. Ik hees mezelf omhoog tot ik op gelijke hoogte met haar gezicht was en streelde zachtjes haar wang. Haar hoofd bewoog mee en duwde tegen mijn hand en dat was genoeg voor mij. Ik boog mijn hoofd naar het hare en pakte voorzichtig haar kin vast. Toen onze lippen elkaar raakten pakte ze mijn andere hand vast en kneep er zachtjes in. Op dat moment wist ik dat we hetzelfde gevoel deelden en dat ik niets hoefde te zeggen. We bleven nog even zitten en toen stond ze op. Ik legde mijn hoofd weer op mijn kussen en staarde naar het plafond, wetend dat dit nog maar het begin was. Zo bleef ik een tijdje liggen staren tot ik het hele gevoel voor tijd kwijt was. Het enige wat ik nog voelde was een intens verlangen naar Ellen, en ik stond op. Ik liep naar haar bed, tilde de deken op en ging naast haar liggen. Ik zorgde dat haar hoofd op mijn borst rustte en bestudeerde haar gezicht. Ik zag haar ogen even open gaan om zich daarna snel weer te sluiten, alsof ze net deed of ze sliep. Ik kuste zacht haar voorhoofd en begon haar buik te strelen. Haar huid voelde zo mooi, zo levendig. Alsof elke keer dat ik haar buik aanraakte er opnieuw een tinteling door haar heen ging die haar huid extra zacht maakte. Ik ging iets omhoog en raakte de onderkant van haar ontluikende borst aan. Ik voelde een schokje door haar heen gaan en trok snel mijn hand weg, maar tot mijn verbazing pakte ze mijn hand vast en legde hem terug. ‘Niet stoppen…’ fluisterde ze. Haar stem klonk haast smekend en ik legde mijn hand terug. Zo lagen we tegen elkaar aangedrukt, maar ik wist dat dit fout was. Opeens drong het tot me door dat dit niet kon, dat dit niet mocht en ik stopte. ‘Dit mag niet, dit kunnen we niet doen.’ zei ik haar met een trillende stem. ‘Het kan, niemand hoeft het te weten!’ Haar stem was angstig en trilde net zo hevig als de mijne, maar ik wist dat we moesten stoppen en ik probeerde op te staan. Ze pakte mijn hand vast en kuste me nog één keer op mijn mond. Ik voelde iets nats over mijn lip glijden, een traan. Toen ik weer in mijn eigen bed lag vroeg ik me af waarom ze had gehuild. Ik voelde aan mijn wang en merkte dat ik zelf ook huilde…
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'verboden' gevoelens moon | 45 | 10-07-2005 01:46 | |
Liefde & Relatie |
De Verboden Vrucht stout! | 35 | 17-03-2004 20:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Protest tegen pedofilie door vnl extreem-rechts verboden Gatara | 134 | 29-10-2003 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De verboden aanraking... Gothic | 8 | 07-08-2002 13:45 | |
Psychologie |
[stelling] Iedereen barst bijna letterlijk van de 'verboden' verlangens! Verwijderd | 8 | 16-06-2002 15:10 |