Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 18:13
no-angel
no-angel is offline
Lijkt vast raar, maar ik vraag me echt af waar een
jongen nou op let!?! Niet alleen het figuur maar ook kleur haar (wat denk je over roodharigen?) en bijvoorbeeld over haar kleren ofzo? Wat vind een jongen nou echt FOUT bij een meid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2002, 18:19
Whuzz
Whuzz is offline
Wat ik echt FOUT vind:
- arrogante meiden
- humorloze types

Waar ik erg op let:
- de combinatie ogen-haar. Vraag me niet waarom, maar bruin haar + blauwe ogen, en ik ben verkocht...
- figuur. Niet te slank, dus geen modellen-figuur, een beetje stevig mag best (maar dus ook weer niet dik...)

En het belangrijkst:
Of het 'klikt'. Bij al mijn vriendinnen wist ik een paar uur nadat ik ze ontmoet al dat ik ze écht leuk vond. Je hoort het bijna klikken zegmaar
Oud 30-07-2002, 18:24
Koen
Koen is offline
Ik vind dit niet echt op Sex passen. Meer iets voor L&R.
-> L&R.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:31
sabbel
sabbel is offline
-> L&R.

staat ie toch ook?!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:32
Verwijderd
kwa uiterlijk alleen op de ogen eigenlijk. Daar haal ik nl. veel uit. Hoe iemand is enzo.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:33
sabbel
sabbel is offline
Citaat:
sabbel schreef:
-> L&R.

staat ie toch ook?!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:36
no-angel
no-angel is offline
ik snap ook niet waarom het erbij staat, maar dat maakt verder niets uit! Maar hoe denken jullie nou over rood haar?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:36
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
sabbel schreef:
-> L&R.

staat ie toch ook?!
Nu wel ja....

En ontopic:

Op ieder potje past een deksel...
Oud 30-07-2002, 18:37
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
sabbel schreef:
-> L&R.

staat ie toch ook?!
Nu wel ja

Ik vind rood haar trouwens wel leuk... allen, beetje overbodig dit... een ander zal het waarschijnljik weer afschuwelijk vinden.
Oud 30-07-2002, 18:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
sabbel schreef:
-> L&R.

staat ie toch ook?!
zucht k denk dat ie gewoon verplaatst is...

wat k me altijd afvraag is of het nou echt belangrijk is voor een jongen dat zijn vriendin grote borsten heeft... sommige zeggen van wel, maar k vraag t me af...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:47
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
wat k me altijd afvraag is of het nou echt belangrijk is voor een jongen dat zijn vriendin grote borsten heeft... sommige zeggen van wel, maar k vraag t me af...
Nee...
Oud 30-07-2002, 18:54
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

Er zijn er genoeg die een beetje grote borsten leuk vinden, maar voor de meesten daarvan geldt toch dat het eerder een leuke bijkomstigheid is, dan een 'must'.
Oud 30-07-2002, 19:00
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
no-angel schreef:
ik snap ook niet waarom het erbij staat, maar dat maakt verder niets uit! Maar hoe denken jullie nou over rood haar?
wat is er mis met rood haar rood haar is MOOI!
Oud 30-07-2002, 19:03
no-angel
no-angel is offline
Ik ken een meisje met rood haar, en haar haren zijn echt wel mooi! Maar volgens haar kicken jongens af op rood haar en sproeten.....wat jij?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:42
Verwijderd
Dikke tieten

Er is niks te zeggen over wat 'de' jongen leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:50
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dikke tieten

Maar wel over wat de gemiddelde jongen leuk vindt. Je hebt van die types, daar valt de gemiddelde jongen als een blok voor. Je hebt ook types waar de gemiddelde jongen absoluut op afknapt.
Per jongen heb je dan afwijkingen hierin, wat z'n persoonlijkheid vormt.

Persoonlijk vind ik lang haar mooi, kort is echt een afknapper.
Het liefst bruin of rood/bruin. Stijl haar vind ik ook niet echt geweldig, beetje wilder en gegolfd, ofzo, dat is leuk. Waar ik dus naar kijk --> haar.

Het figuur maakt verder niet zo heel veel uit, maar je gaat toch eerder kijken naar een welgevormd lichaam dan naar een plank.
Oud 30-07-2002, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Maar wel over wat de gemiddelde jongen leuk vindt.
Als we het hebben over wat de gemiddelde jongen leuk vindt, dan is het antwoord simpel: een gemiddeld meisje.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:06
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef:

Als we het hebben over wat de gemiddelde jongen leuk vindt, dan is het antwoord simpel: een gemiddeld meisje.
Ook qua uiterlijk? Volgens mij droomt de gemiddelde jongen van droomvrouwen.
Alleen kan hij die simpelweg nooit krijgen, en komt er altijd wel een meisje in zijn leven met een gemiddeld uiterlijk die hij toch leuk vindt, maar dan om haar karakter.
Oud 30-07-2002, 21:17
DutchTerror
DutchTerror is offline
mja ik heb ook wel een beetje roodachtig bruin haar

maar nooit probleme meej gehad

teminste zoals ik merk vinde het niks minder als gwn bruin bijv

maja als je nu ook oranje rood hebt word het wel minder
Oud 30-07-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:

at the very end bottom of the list
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:16
-Octavius-
-Octavius- is offline
wat ik nix vind..

- Geen Humor...
- Verkeerde Muziekstijl (in mijn ogen dan)
- Andere denkwijze (ik bedoel dan compleet anders MBT Links en rechts)
- Te "Dik"
- Ik val op dun..
- dat was het tog wel zon beetje..
Oud 30-07-2002, 22:37
mercutio
mercutio is offline
Wat vind ik nou het belangrijkste/waar kijk ik als eerste naar:
  • ogen
  • handen
Beide zaken kunnen zooo mooi zijn *zucht* Ogen waar je in verzuipt, handen die 'mooi' gevormd zijn (vraag me niet wat dat is)
Waar ik op afknap is:
  • Hoerige types, ze moet een beetje stijl hebben
  • qua uiterlijk niet extreem (bv. gothic, etc.)
  • mensen die meteen over heel persoonlijke problemen beginnen, ik bedoel, dat is allemaal prima, maar moet dat meteen ?
Groeten,
Merc

PS, ik moet iemand al wel een tijdje kennen wil ik verliefd worden...
Oud 30-07-2002, 22:46
Verwijderd
Citaat:
no-angel schreef:
Ik ken een meisje met rood haar, en haar haren zijn echt wel mooi! Maar volgens haar kicken jongens af op rood haar en sproeten.....wat jij?
Ik heb anders nog nooit commentaar gehad... tenminste niet dat een jongen afknapte omdat ik te bleek was of sproeten had of rood haar. Mijn moeder ook niet en die heeft echt veel sproeten, ik meer... euh... tamelijk gewoon ... *kijkt naar foto's* je ziet het niet op foto's iig.

Ik ken trouwens een jongen met donker haar en donkere ogen en heel veel sproeten, maar dat staat juist bijzonder mooi
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:

Ook qua uiterlijk? Volgens mij droomt de gemiddelde jongen van droomvrouwen.
Alleen kan hij die simpelweg nooit krijgen, en komt er altijd wel een meisje in zijn leven met een gemiddeld uiterlijk die hij toch leuk vindt, maar dan om haar karakter.
Mja, dan loop je toch weer aan dat we het over individuen moeten gaan hebben. Ik heb persoonlijk liever een 'normaal' meisje, geen halfgodin die door alle jongens nagegaapt wordt...daar word ik hartstikke onzeker van. Bovendien ben ik gewoon op zoek naar een maatje, niet naar een utopisch wezen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 07:41
mercutio
mercutio is offline
Citaat:
nare man schreef:

Mja, dan loop je toch weer aan dat we het over individuen moeten gaan hebben. Ik heb persoonlijk liever een 'normaal' meisje, geen halfgodin die door alle jongens nagegaapt wordt...daar word ik hartstikke onzeker van. Bovendien ben ik gewoon op zoek naar een maatje, niet naar een utopisch wezen.
/me kan dit helemaal beamen!!!

Merc
Oud 31-07-2002, 13:41
angel_girl
angel_girl is offline
komt mooi uit...ik heb bruine haren en blauwe ogen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 13:51
AtHell
AtHell is offline
dr is voor iedere jongen vast wel een sterio type meisje met bepaalde kenmerken aan te wijzen bv. voor mij: bruin haar, bruine ogen etc etc maar ja 't kan altijd gebeuren dat je iemand tegen komt die daar totaal niet aan voeldoet maar toch partner materiaal is.
Oud 31-07-2002, 13:59
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je wijsheid blijft me verbazen, ik wilde dit namelijk ook gaan zeggen Een groep mensen middelen, pff, verzin iets beters.
Oud 31-07-2002, 14:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Smaken verschillen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
OK, even een voorbeeld dan:

Mijn vriend houdt van donker haar en zwarte kleren. En hoe zag ik eruit toen hij stapelgek op me werd? Blond haar, wit met roze truitje en een spijkerbroek. En hij droeg sportschoenen, iets waar ik vreselijk op afknap.
Dus iemand begint niet altijd een relatie met het type waar hij normaal gesproken, qua uiterlijk, op valt.

Ik heb eigenlijk nog nooit een relatie gehad met iemand die aan al mijn eisen voldeed, dat is ook vrijwel onmogelijk. Het heeft al vaak genoeg geklikt tussen mij en een jongen die er niet uitzag als een god, maar mij wel erg aansprak, gewoon omdat hij een bepaalde uitstraling had, of iets heel moois aan zijn uiterlijk/innerlijk.

Kijk, natuurlijk zou ik nooit iets beginnen met iemand die ik echt weerzinwekkend lelijk vind; je moet er tenslotte toch tegenaan kijken. Maar ik heb heus wel jongens gehad die eigenlijk totaal niet knap waren, maar in mijn ogen wel iets bijzonders hadden, grappig, onbeschaamd, vrolijk, wijs of lief. Maar andere mensen vonden dan dat ik een lelijke vent had, en dat zeiden ze dan ook tegen me. Nou, jammer dan. Liever een wat minder knappe jongen die dol op je is, dan een 'knapperd' die buiten zijn uiterlijk om niets te bieden heeft. Hoewel iedereen zijn geliefde wel mooi zal vinden, omdat je veel verder kijkt dan dat.

Er moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn waardoor je iemand van een andere kant gaat bekijken. Mensen die qua innerlijk én uiterlijk perfect voor je zijn, vind je niet zo snel. Perfecte mensen bestaan tenslotte niet.

Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:24
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef:

Yep, maar daar gaat deze topic niet over. Het gaat over van wat voor soort vrouw de gemiddelde man de hots krijgt; waar die dan zoal op let. Dus over schoonheid en wat opwindend is. En dat is dus niet voor een doodgewoon meisje met een doodgewoon uiterlijk, die trouwens wel gewoon een fabelachtig karakter kan hebben.
Oud 02-08-2002, 11:50
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

wat is er mis met rood haar rood haar is MOOI!
helemaal mee eens...*kijkt naar eigen haartiez * en dan dat borsten gedoe ik vind niet dat je op iemand moet vallen alleen omdat zij grote borsten heeft ofsow...ik maakt zelf eigenlijk helemaal nix uit als het bij haar past...je ziet ook wel is kleine meisjes met super grote borsten edat vind ik dus weer niet mooi...maargoed...
Oud 02-08-2002, 18:43
alpha
alpha is offline
Is een bril voor jongens ook een `niet-op-vallen`-persoon? Ik bedoel, is een bril zowiezo haast altijd lelijk?

Ik weet het, het komt er vreemd uit maar je weet wat ik bedoel.
Oud 02-08-2002, 19:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind iemand zonder bril er vaak beter uitzien. maar er zijn mensen bij wie het niet verkeerd staat en waar je dus makkelijk doorheen kan kijken.

maar als iemand van zichzelf al zo'n muisje is dat niet echt opvalt en er ook niet bepaald leuk uitziet ofzo... dan maakt een bril dat vaak af.

maar goed, dat is ook een eeuwen oude oordeel.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 09:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
alpha schreef:
Is een bril voor jongens ook een `niet-op-vallen`-persoon? Ik bedoel, is een bril zowiezo haast altijd lelijk?
Ik vind een bril absoluut niet mooi. Heb er zelf eentje om tv te kijken enzo, maar word er niet gelukkiger van. Hoewel er ook een paar mensen zijn bij wie het grappig staat, voornamelijk vrouwen en wat oudere mensen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 11:19
R
R is offline
Combinatie van haar&ogen idem, En ik ben ook helemaal verkocht als een meisje bruin haar heeft, en blauwe ogen !

Enuh uhm.. lippen, vraag me niet waarom, maar daar val ik op
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:12
Anarya
Anarya is offline
Wat het grote borsten-idee betreft, en vriend van mij zei laatst iets grappigs:

"Een vriendin met grote borsten is net zoiets als een 5-snarige basgitaar, in het begin kijkt iedereen er vol bewondering naar, maar na een tijdje vind je er niks meer aan"

Oud 05-08-2002, 18:54
king112
king112 is offline
fout
is dat boze kijken wat somige wijfen altijd doen
goed
zo een lief lachje
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Anarya schreef:
Wat het grote borsten-idee betreft, en vriend van mij zei laatst iets grappigs:

"Een vriendin met grote borsten is net zoiets als een 5-snarige basgitaar, in het begin kijkt iedereen er vol bewondering naar, maar na een tijdje vind je er niks meer aan"

Maar het klopt wel.
Ten eerste vallen alle mannen over haar heen (erg irritant) en ten tweede kan ze niet sporten, of het moet dansen of skaten zijn.
(En stel je voor als ze zwanger zou worden...dan gaat haar rug er helemaal aan...okee het is toekomstmuziek, maar toch.)
Over het algemeen echter kon ik het ZEER waarderen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Dus over schoonheid en wat opwindend is.
Schoonheid =/= opwindend

Gaat niet per sé samen...sommige meisjes zijn niet bepaald schoonheden, maar toch kan er iets heel geils vanuitgaan
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 01:24
Eaglewing
Eaglewing is offline
Dat is bij iedereen verschillend!

Trefwoorden bij mij: Lief, sociaal, betrouwbaar & uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:02
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:

voor mij niet, ik val op klein niet te klein, maar van die hollandse boerinnen bloemkolen,gatver. en waar ik op let is mooie verhoudingen, en diep blauwe of groene ogen, donker haar.
dit zegt allemaal nix over dat ik niet op meiden val die hier niet aan voldoen, dit is enkel mn voorkeur.
ik let overigens amper op kleding, als een meid mooi is is ze dat bij wijze van spreke ook als ze vodden draagt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:46
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik vind niet iets speciaals leuk, ik kijk meer wat voor meisjes er zoal rondhuppelen () en dan bepaal ik van eej, dat van die is wel leuk
Oud 06-08-2002, 15:30
Orion16
Orion16 is offline
Franse meisjes

Donker haar, heeeel mooie bruine ogen, en een lief gezicht, en ze zijn nog lief ook.

Jammer dat ze meestal roken.., da's voor mij een afknapper, net zoals sletterigheid (dat in de eerste plaats!!!!!!!!!) en arrogantie.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:57
Built to last
Built to last is offline
tietuh en kontuh
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:16
Tom
Tom is offline
"fout":
- dik (no offence tegen wat dikkere meisjes, maar ik vind t niet mooi)
- roken
- veel alcohol drinken
- gothic/alternatief etc.

mja val wel op normale brave/leuke meiden ofzo qua uiterlijk: blond, gewoon mooi figuurtje en ehm gewoon leuk en niet hoerig eruitzien..
Oud 06-08-2002, 21:44
Poehee
Poehee is offline
Bij mij moet je het gewoon hebben er is niet een bepaald type da ik altijd heb... altijd iets anders maar ze hebben allemaal mooie ogen... das tog wel belangrijk... de poorten van je ziel (da heb ik me een keer uit laten leggen in de kroeg )

Robje
Oud 06-08-2002, 21:47
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
Tom schreef:
"fout":
- dik (no offence tegen wat dikkere meisjes, maar ik vind t niet mooi)
- gothic/alternatief etc.
Helemaal mee eens.... maareh roken doe ik ook dus da maakt me geen fuck uit.. ennuh veel alcohol drinken, als ze in mijn tempo meedrinkt en als ik haar dan niet naar huis hoef te dragen vind ik da wel oke hoor.... heeft altijd wel een leuk bij-effect

Robje
Oud 06-08-2002, 21:48
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
alpha schreef:

Ik weet het, het komt er vreemd uit maar je weet wat ik bedoel.
Jepz, neem dan lensen!

Robje
Oud 08-08-2002, 18:14
SlapelooZ
SlapelooZ is offline
't karakter van de persoon is belangrijker dan t uiterlijk.. (!)
maarjah t telt wel mee ik let meestal op de ogen, en handen (juck! lange vingernagels? doe normaal )
kben dan ook zo'n tiepe dat pas verliefd word nadat ik iemand een tijdje ken.. diepgang is belangrijk, en soms zijn t van die kleine opmerkinkjes die t doen ;p
ksnap niet wat er mis is met alternatieve meisjes trouwens ;p over t algemeen intelligent en vaak heel lief en knuffelbaar
of zeg ik nu iets superfouts ;p

dag!
Reageren

Regels voor berichten