Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wat k me altijd afvraag is of het nou echt belangrijk is voor een jongen dat zijn vriendin grote borsten heeft... sommige zeggen van wel, maar k vraag t me af... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Per jongen heb je dan afwijkingen hierin, wat z'n persoonlijkheid vormt. Persoonlijk vind ik lang haar mooi, kort is echt een afknapper. Het liefst bruin of rood/bruin. Stijl haar vind ik ook niet echt geweldig, beetje wilder en gegolfd, ofzo, dat is leuk. Waar ik dus naar kijk --> haar. Het figuur maakt verder niet zo heel veel uit, maar je gaat toch eerder kijken naar een welgevormd lichaam dan naar een plank.
||
Citaat:
Alleen kan hij die simpelweg nooit krijgen, en komt er altijd wel een meisje in zijn leven met een gemiddeld uiterlijk die hij toch leuk vindt, maar dan om haar karakter.
|
![]() |
Wat vind ik nou het belangrijkste/waar kijk ik als eerste naar:
Waar ik op afknap is:
Merc PS, ik moet iemand al wel een tijdje kennen wil ik verliefd worden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken trouwens een jongen met donker haar en donkere ogen en heel veel sproeten, maar dat staat juist bijzonder mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Merc
|
![]() |
|
dr is voor iedere jongen vast wel een sterio type meisje met bepaalde kenmerken aan te wijzen bv. voor mij: bruin haar, bruine ogen etc etc maar ja 't kan altijd gebeuren dat je iemand tegen komt die daar totaal niet aan voeldoet maar toch partner materiaal is.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
OK, even een voorbeeld dan:
Mijn vriend houdt van donker haar en zwarte kleren. En hoe zag ik eruit toen hij stapelgek op me werd? Blond haar, wit met roze truitje en een spijkerbroek. En hij droeg sportschoenen, iets waar ik vreselijk op afknap. Dus iemand begint niet altijd een relatie met het type waar hij normaal gesproken, qua uiterlijk, op valt. Ik heb eigenlijk nog nooit een relatie gehad met iemand die aan al mijn eisen voldeed, dat is ook vrijwel onmogelijk. Het heeft al vaak genoeg geklikt tussen mij en een jongen die er niet uitzag als een god, maar mij wel erg aansprak, gewoon omdat hij een bepaalde uitstraling had, of iets heel moois aan zijn uiterlijk/innerlijk. Kijk, natuurlijk zou ik nooit iets beginnen met iemand die ik echt weerzinwekkend lelijk vind; je moet er tenslotte toch tegenaan kijken. Maar ik heb heus wel jongens gehad die eigenlijk totaal niet knap waren, maar in mijn ogen wel iets bijzonders hadden, grappig, onbeschaamd, vrolijk, wijs of lief. Maar andere mensen vonden dan dat ik een lelijke vent had, en dat zeiden ze dan ook tegen me. Nou, jammer dan. Liever een wat minder knappe jongen die dol op je is, dan een 'knapperd' die buiten zijn uiterlijk om niets te bieden heeft. Hoewel iedereen zijn geliefde wel mooi zal vinden, omdat je veel verder kijkt dan dat. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn waardoor je iemand van een andere kant gaat bekijken. Mensen die qua innerlijk én uiterlijk perfect voor je zijn, vind je niet zo snel. Perfecte mensen bestaan tenslotte niet. Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 16:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
k vind iemand zonder bril er vaak beter uitzien. maar er zijn mensen bij wie het niet verkeerd staat en waar je dus makkelijk doorheen kan kijken.
maar als iemand van zichzelf al zo'n muisje is dat niet echt opvalt en er ook niet bepaald leuk uitziet ofzo... dan maakt een bril dat vaak af. maar goed, dat is ook een eeuwen oude oordeel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat het grote borsten-idee betreft, en vriend van mij zei laatst iets grappigs:
"Een vriendin met grote borsten is net zoiets als een 5-snarige basgitaar, in het begin kijkt iedereen er vol bewondering naar, maar na een tijdje vind je er niks meer aan" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ten eerste vallen alle mannen over haar heen (erg irritant) en ten tweede kan ze niet sporten, of het moet dansen of skaten zijn. (En stel je voor als ze zwanger zou worden...dan gaat haar rug er helemaal aan...okee het is toekomstmuziek, maar toch.) Over het algemeen echter kon ik het ZEER waarderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dit zegt allemaal nix over dat ik niet op meiden val die hier niet aan voldoen, dit is enkel mn voorkeur. ik let overigens amper op kleding, als een meid mooi is is ze dat bij wijze van spreke ook als ze vodden draagt ![]() |
![]() |
|
"fout":
- dik (no offence tegen wat dikkere meisjes, maar ik vind t niet mooi) - roken - veel alcohol drinken - gothic/alternatief etc. mja val wel op normale brave/leuke meiden ofzo ![]()
|
Bij mij moet je het gewoon hebben er is niet een bepaald type da ik altijd heb... altijd iets anders maar ze hebben allemaal mooie ogen... das tog wel belangrijk... de poorten van je ziel (da heb ik me een keer uit laten leggen in de kroeg
![]() Robje ![]()
||
Citaat:
![]() Robje ![]()
||
Citaat:
Robje ![]()
|
![]() |
't karakter van de persoon is belangrijker dan t uiterlijk.. (!)
maarjah t telt wel mee ![]() ![]() kben dan ook zo'n tiepe dat pas verliefd word nadat ik iemand een tijdje ken.. diepgang is belangrijk, en soms zijn t van die kleine opmerkinkjes die t doen ;p ksnap niet wat er mis is met alternatieve meisjes trouwens ;p over t algemeen intelligent en vaak heel lief en knuffelbaar ![]() of zeg ik nu iets superfouts ;p dag!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik weten of hij mij ook leuk vind ? tartaarsaus | 5 | 14-01-2009 16:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen? wiebenik | 19 | 05-04-2003 14:27 | |
Liefde & Relatie |
De 24 wetten van het verleiden...? MeCute1983 | 24 | 14-04-2002 19:57 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet Loesje | 6 | 24-03-2002 11:59 |