Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nofi???
![]() ff ter extra toelichting.. ik zet het hier allemaal vrij beknopt neer natuurlijk voor een boek dat bijna 500 pagina's telt.. En bovendien extra zwart wit om reacties bij jullie los te maken ![]() Het klinkt allemaal heel bruut en belachelijk (wat ook zo is) maar je moet eigk proberen het psychologische er achter te zien. Je kan hoog en laag springen maar soms heb je nou eenmaal een tactiek nodig om bij iemand positief op te vallen en das niet bedoeld in de de achterbakse zin van het woord ![]() Aan de andere kant, je oefent zo een soort van macht uit wat me ab-so-luut niet gezond lijkt in een relatie!! ![]()
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
dat daar wetten voor zullen bestaan...zal niet best zijn...een ieder is verschillend....anarchie
![]() ![]() aardig, maar niet indrukwekend.... het leven is een ingeslagen weg niet een geschreven boek... je moet het leren en ervaren.... lijkt mij
||
![]() |
Citaat:
Woooow, zitten hier ook Tweakers ![]() minder onbekend terrein dan ik dacht ![]() (jah, eerste post hiero) Verder is dat boekkie handig als je wil weten wat je niet moet doen... en ook negatief advies is advies toch?
Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 22:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommige dingen zijn redelijk waar. Een aantal vind ik echter wat te wreed. Je kan niet zo doen tegen mensen omdat dat gewoon niet 'netjes' is. Bovendien wil je dat soms ook helemaal niet. Zeker niet wanneer je verliefd op hem/haar bent. het lijkt erop dat die Robert Greene van een situatie uitgaat, waarin je fysieke spanningen en acties redelijk gescheiden kunt houden van gevoelens en dat is in de praktijk best wel moeilijk. Als je iemand echt leuk vindt ga je natuurlijk niet hard to get spelen. Zeker het laatste punt, 'dreigen de affaire te beëindigen", kun je gewoon niet maken. M'n lief zou dat niet moeten proberen, want dan beëindig ik 'm wel. Je moet bovendien ook nog eens héél bewust met de situatie bezig zijn en naar mijn mening gaat flirten ook om reageren op elkaar en het is lijkt me heel moeilijk ad rem te reageren op de ander en tegelijkertijd dit uit te voeren (hoewel afstandelijkheid juist vrij gemakkelijk ad rem te brengen is).
Met het feit dat wreedheid je aantrekkelijker maakt ben ik het denk ik wel eens. Ik heb weleens dat m'n vriendin me niet wilde zoenen, omdat ik haar daarvoor een beetje geplaagd had. Als 't dan echt niet lukt krijg je wel meer zin zeg maar ![]() Dit hele verhaal lukt je denk ik alleen, wanneer iemand volledig naar je pijpen danst. Ik zou het hem dus evengoed opbiechten hoor, MeCute. Ik denk niet dat dit van toepassing is op je situatie en dat is maar goed ook, want aan doetjes hebben we natuurlijk niks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 22:08. |
![]() |
|
Ik ga t ook nog ff een beetje onderbouwen...
![]() Ik heb het ook vorige week weer eens geprobeerd met recht door zee zijn, en hoewel die situatie nog ns 18x ingewikkelder is dan die van jou mogelijk kan zijn lijkt het erop dat dat zijn vruchten kan gaan afwerpen. Hoewel het misschien/waarschijnlijk ook gewerkt zou hebben als ik nix gezegd had.
|
ik denk dat de player het zo misschien zal gebruiken om iemand te versieren, ik denk dat het nog altijd een kwestie van aantrekkingskracht is. Tuurlijk kan die op allerlei manieren gestimuleerd worden, maar dan is het voor mij niet meer echt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() mwah, bitch ook niet echt. gewoon een onzeker kreng ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Onzekere krengen zijn over het algemeen niet bitch... Juist niet. Dat proberen ze alleen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De bijbel, interpretatie van controversiële verzen LB06 | 43 | 07-08-2007 16:17 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Franse revolutie? H@nk | 22 | 17-11-2006 13:01 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland accepteert VS transporten Gatara | 157 | 27-02-2003 09:02 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |