Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
waaaah, herkenbaar!!!
Dat heb ik dus precies een week geleden gedaan.. KHeb me dr heel klote onder gevoeld in het begin, meer lopen janken en dingen dan hij toen, maar ik weet dat het de juiste beslissing is. Liefde overwint nu eenmaal niet alles.. En ja, het voelde niet meer goed, het was voor mij niet goed meer.. ik werd er ongelukkiger van, en dan zit het fout natuurlijk. Maar ik hield wel echt van die jongen. Nu was het jammer dat het voor hem wel nog echt goed zat, maar hij begrijpt het allemaal gelukkig wel.. Maar ik kan je zeggen dat ik me nu al, een week later, een stuk beter voel. Ik zie het als een nieuw begin, aangezien ook veel andere dingen veranderen. Maar een nieuwe start dus, en die doe ik alleen, dat is wat ik wil.. Ik denk dat je nog wel een moment zult krijgen dat je je afvraagt waarom het nu uit moest en spijt hebt, heb ik ook gehad.. maar herinner je dan het gevoel toen je het uitmaakte, en beeld je in dat het weer aan zou zijn, ik voelde dan daarbij dat dat niet goed zou zijn. Nja.. als je dr verder over wil praten enzow mikkie_gimza@hotmail.com sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
ja wij hadden beide besloten, staan er beide achter dus. en ja nieuwe start zo denk ik er ook over. Ff alles vergeten en lekker alleen maar leuke dingen doen en me nergens zorgen om maken. ![]() Laat mijn hartje maar even rusten
|
![]() |
hmm khad eerst ook altijd zo'n gevoel, t is ook steeds bijna uitgegaan omdat t niet liep enzo, 1 keer is t wel echt uitgeweest...
maar nu gaat alles toch een stuk beter, en af en toe een ruzietje vinnik wel relaxt, want dan word t niet zo saai en dan is alles daarna juist extra goed... maar we zijn nu dus gelukkig nog bij elkaar.. kben echt superblij met hem.. khoop echt niet dat jij er spijt van gaat krijgen, en zowel dat t dan weer goedkomt, want t is echt heel shit voor je, ik dacht in t begin toen t uitwas tussen ons ook van ach boeie, ik voel me nu weer goed, maar op den duur, (een maandje later) wist ik gewoon dak niet zonder hem kan, en dak altijd hem leuk zou vinden... dus toen is t ook weer goedgekomen.. khoop t ook voor jullie, en dat t niet goed loopt moet je niet aan denken, alles gewoon btje combineren werkt wel.. naja khoop voor je dat t gauw weer goedkomt... of dat je haar vergeet, ligt er maar net aan wat er gaat gebeuren |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Seksualiteit |
GIGA-shit met "vriendin" Internet Police | 56 | 11-12-2007 19:26 | |