Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoevaak:
vaak genoeg Hoeveel: zo rond de 25-30 waarde: erg waardevol, belangrijker dan seks. Hoewel quantiteit per avond me op zich weinig uitmaakt. wanneer voor het eerst: op mijn 9e door een 13 jarig meisje... ENG dat ik het vond. Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 12:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Euhm, heb met 2 jongens gezoend, de eerste keer (en meteen de laatste met die jongen) was echt superfput, wou dat ik dat nooit gedaan had..
Tweede keer was met mijn vriend,en echt veel beter! Omdat ik dus een vriend heb, zoen ik best vaak (duh).. Gisterenavond kreeg ik mijn laatste zoen, toen hij wegging nadat we mn verjaardag hadden gevierd.. |
![]() |
|
Ik heb met 8 jongens gezoend, zover ik me kan herinneren.
2 vakantievriendje 2 (zonder enige relatie oid) 4 vriendjes 1e keer dat ik zoende was in groep 8 met een jongen waar ik ongeveer 3 maanden mee heb gehad. 2 vakantievriendjes. Op 1 was ik verliefd (ze waren broers). Met degene waar ik verliefd op was heb ik 2 jaar later weer gezoend, daarna nooit meer gezien. 1 jongens op een feest gezoend, niets meer mee gehad, nu zijn we gewoon vriendin. 1 jongen van het forum ontmoet en meerdere ontmoetingen mee gezoend. Nu zie ik hem neit meer, is verder ook nooit iets geworden oid, was ook de bedoeling niet. de overige 3 waren relaties die van 3 maanden tot een jaar geduurd hebben.
|
Ik hechtte er veel minder waarde aan toen ik wat jonger was.heb denk ik met ongeveer 10 jongens gezoent.
Mijn eerste zoen kreeg ik toen ik 12 was, van een jongen die toen 15 was denk ik, in het zwembad.Heel eng maar nog veel viezer...''Was dat t nou? Getsie!'' Nu ik ouder ben, hecht ik veel meer waarde aan een zoen en zoen alleen nog maar met een jongen die ik leuk vind ![]() Mijn laatste zoen kreeg ik gisteren van mijn vriend, hij kwam onverwachts langs ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
volgens mij waren het precies 25 jongens
![]() ![]() waarvan 2 langer geduurd hebben. Een aantal waarmee ik vaker dan 1x gezoend heb, maar wat uiteindelijk toch niks geworden is.. En de rest... was met name in 'hockeysferen' ik hecht over het algemeen redelijk veel waarde aan zoenen, althans als het met iemand is waar ik veel om geef... Voor een avondje met iemand zoenen, kan af en toe best vind ik... zolang er maar geen gewoonte van gemaakt wordt of bewijs van spreken meer dan 10 op één avond... ![]()
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 14:37. |
![]() |
||
Citaat:
De tweede is mijn huidige en zeer lieve vriend. Ik hecht best wel veel waarde aan zoenen, vind het nogal intiem en ik doe het dus niet zomaar met iedereen.
|
Verwijderd
|
Hoevaak?
euh... dat hou ik niet bij ofzo ![]() Hoeveel? 9 waarde: Wel redelijk waardevol... Ik zoen niet met de eerste de beste, maar ik heb een tijd gehad dat ik zo erg liefdesverdriet had, dat ik dacht dat het wel over zou gaan als ik met iemand anders zou gaan zoenen, waarvan ik dacht dat ik hem leuk vond, omdat hij mij ook leuk vond ![]() ![]() Wanneer voor het eerst? op mn 13de met een 17 jarige jongen op vakantie ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 15:13. |
![]() |
|
Ik heb met vier jongens gezoend, waarvan ik met drie wat had.
Alleen met de eerste jongen had ik niets, was ook echt fout! Hij kon totaal niet zoenen, maar jah... Hij was de eerste jongen die interesse in mijn toonde en daarom vond ik hem ook een beetje leuk. Achteraf gezien vind ik hem verschrikkelijk! Haha, heb dus niet veel goede herinneringen aan die eerste zoen. Wel aan de laatste... ![]()
|
![]() |
Ik heb met geloof ik 7 jongens gezoend waarvan 2 vriendjes.
En hecht er behoorlijk wat waarde aan. Vroeger niet echt (was niet echt een meisje dat ieder weekend met een ander zoende en met meerdere op een avond maar had af en toen gewoon een x gezoend met iemand) Maar nu ik ook een vriend heb enzo hecht ik behoorlijk watwaarde aan een zoen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en aan wie ik ze gaf? ehm 2 ex-vriendjes, 1 exvriendin, 1 meisje die eigenlijk nix betekende (kwas zat, zij ook), en vorige week donderdag ook nog een meisje, waarvan ik niet weet of t meer wordt dat dit ![]() ![]() wie was mn eerste? mn eerste "echte" vriendje ![]() hecht je er veel waarde aan? ja best wel, afgezien van die ene keer waren de andere keren allemaal met voorbed8e rade, en heb nergens spijt van gehad ![]()
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 20:04. |
![]() |
|
Eerste gewone zoen? Hmm, die van mij was *schaam schaam* van de zoon van kennissen van m'n ouders. Nu ist echt zo'n rotjong geworden, onwijs verwend en verwaand ook.
Ik hecht wel waarde aan een zoen, en zoen zeker niet met 10 mensen op één avond (2 is wel het maximum ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb op mn 12 voor het eerst met iemand gezoend die toen gewoon een vriend van me was.
In totaal heb ik met iets van 10 jongens gezoend en toen kreeg ik mn eerste vriend en dat heeft 9 maanden geduurd. Na hem heb ik nog niemand gezoend maar het is pas 2 weken uit. Ik hecht nu wel veaan een el meer waarde zoen omdat ik nu weet hoe het voelt met iemand waar je om geeft. Ik zal nu ook niet meer met iemand zoenen waarvan ik weet dat ik hem verder nooit meer zal zien. Ennu hoevaak, zou ik echt niet weten. Denk dat niemand dat bijhoudt.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wel ![]() al is dat ook niet zo moeilijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet hoevaak ik al gezoend heb, maar in ieder geval al heel vaak. Mijn eerste zoen was van mijn huidige vriendje, op 24 mei dit jaar. Mijn laatste zoen kreeg ik vanmiddag nog, voordat hij wegging naar huis.
Ik hecht veel waarde aan zoenen. Ik heb voor mijn huidige vrindje nog niemand gezoend. Veel mensen vinden dat het laat is als je zegt dat je op je 15e pas je eerste zoen hebt gehad. Ik vind dat het gewoon eigenlijk helemaal niks uitmaakt, maar dat je meot zoenen met iemand van wie je echt houd en niet iemand zomaar van straat meot plukken. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Daarbij komt ook nog eens, dat dit pas mijn eerste serieuze vriendje is. Daarvoor heb ik er nog 1 gehad, maar toen was ik 10. Dan denk je eigenlijk nog neit zo echt aan zoenen. (Tenminste, ik dan niet). Oke, dat was het zo'n beetje. Groetjes ~*Sies*~
|
Hoevaak hebben de mensen op dit forum gezoend? 0
![]() Wanneer kreeg je je eerste zoen? Niet, dat komt vast wel volgens bepaalde iemanden ![]() Hecht je veel waarde aan zoenen, of zoen jij met 10 mensen op een avond? Zoenen lijkt me sowiezo geen donder aan dus ik snap niet waarom ik het zou willen doen |
![]() |
|
hmm....iets van 9 ofzo
waarvan drie jongens waar ik daadwerkelijk verliefd op ben geweest en en twee die "vaker dan een keer" waren, tsja, de rest was een avond... maar ik vind zoenen wel belangrijk, het is redelijk intiem (met uitzondering van dronken zijn, hoe stom dit ook klinkt) maar goed boeie ![]()
|
Mijn eerste zoen kreeg ik op mijn 15e en ik vond het fantastisch, ook omdat ik toen helemaal verliefd was op de jongen in kwestie
![]() Ik heb denk ik met zo'n 30 mensen gezoend, sommige met liefde, sommige met spijt, maargoed, nu heb ik een vriendje en het zit gewoon allemaal supergoed tussen ons, dus ik hoop dat hij de laatste is waar ik mee zal zoenen. En ja ik vind zoenen best belangrijk.. niet in de zin van een criterium om iemand leuk te vinden, maar als iemand echt slecht zoent, is dat toch wel een beetje een afknapper...
|
Verwijderd
|
Ik heb vaak gezoend maar het waren maar 2 mensen. Ik kreeg mijn eerste zoen 7 juni 2002. Het eerste wat ik dacht was : "oh god! Hier gaat ie dan!"
![]() Ik hecht wel wat waarde aan zoenen. Als ik een jongen leuk vind zal ik wel met 'm zoenen. Leuk= aardig koppie en hij heeft wat te melden. Dus niet een geile gozer uit de disco. |
![]() |
|
11 jongens geloof ik.
1e: in groep 7 ![]() was in een tentje in zijn kamer. hij wou zoenen en ik durfde niet. dus zou hij 1 vinger natmaken. moest ik een vinger uitzoeken en als ik de natte pakte zouden we gaan zoenen. nou, hij had natuurlijk al zn vingers onder de kraan gedouwd. ![]() verder hecht ik best wel waarde aan n zoen, maar kan ik ook best zoenen voor 1 keer. maar dan wel alleen als ik die jongen toch wel een beetje zie zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn eerste zoen, toen was ik 16 jaar en 2 weken, en net geen twee weken samen met mijn ex-vriend, we zijn 14 maanden en 6 dagen samen geweest. Mijn laatste zoen was gisterochtend met mijn vriend, we zijn nu 9 maanden en 24 dagen samen. Met meer mensen heb ik niet gezoend. Ik vind in principe dat je iemand alleen maar leuk hoeft te vinden om met diegene te zoenen, maar ik zoen alleen maar als ik verliefd ben, want dat komt gewoon steeds zo uit
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Die contacten kun je ook maken zonder te zoenen 3. Kan ook als je niet gelijk de eerste avond zoent. Maarrem.. hoevaak ik gezoend heb weet ik ook niet, maar in ieder geval met 4 verschillende jongens. Twee serieuze vriendjes, één 'scharrel' (as in: nooit echt iets mee gehad maar wel mee gezoend en behoorlijk gek op geweest) en één vakantievriendje. Inderdaad, 4 jongens is niet veel voor een 18-jarige meid, maar ik ben ook zo iemand die nogal veel waarde hecht aan een zoen. M'n eerste zoen was met m'n ex-vriendje, waarmee ik daarna nog 2 jaar samen ben geweest. M'n laatste zoen met m'n vakantievriendje; toen we afscheid namen.
|
![]() |
hoeveel:
uhm..25 ofzo? hecht je r waarde aan: ja eigenlijk wel...maar in vervelende periodes en als ik heel erg liefdesverdriet had dan hechtte ik er niet veel waarde aan..dat vind ik eigenlijk wel jammer van mezelf..ik heb dus wel met meerdere jongens op een avond gezoend maar ben er ab-so-luut niet trots op! wanneer was je eerste zoen: toen ik 10 en ik dacht :hee wat doet die nou? Ik was erg geschokt ![]() hoevaak: weet ik niet maar de laatste keer was twee weken geleden |
![]() |
|
Mijn eerste zoen was toen ik 14 was.
Ik heb met 4 jongens gezoent. 2 ex-vriendjes, mijn huidige vriend, en een jongen die ik afgelopen vakantie heb leren kennen. Ik was op het moment dat ik met ze zoende ook echt gek op ze. Die jongen van de vakantie kan ik nog steeds niet vergeten. En met mijn vriend ben ik nu ruim 2 jaar samen. Ik hecht wel degelijk waarde aan zoenen. Ik zou niet zomaar iemand zoenen als ik niets voor die persoon voel. Ik vind zelfs dat 4 jongens zoenen, al best veel is. Mijn laatste zoen... was afgelopen zondag voordat hij me naar huis bracht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |