Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 16:07
Elsepels
Elsepels is offline
Mensen ff een vraagje wat doen jullie als je je vriend/vriendin deze vakantie een hele tijd moet missen? K ben egt bang dat ik me de tering ga vervelen en als ik bezig ben mis ik hem ook minder dus ff tips plzzz!Kus!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 16:27
-Meisje-
-Meisje- is offline
Bezig zijn dus! Je wilt hem toch niet missen tot je depri word? Zou ik wel zijn moest ik mijn vriend laaaang moeten missen. Tlangste da'k hem ni gezien heb is 2 weken. Ik schreef hem constant brieven en hij belde regelmatig en sms'te (hij was nog wel int land). Normaal was hij met de luchtmacht een maand naar Portugal en thank god is da ni doorgegaan, want khad em echt gemist hoor (en zo ver weg). Allez, thank god
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:12
Elsepels
Elsepels is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Bezig zijn dus! Je wilt hem toch niet missen tot je depri word? Zou ik wel zijn moest ik mijn vriend laaaang moeten missen. Tlangste da'k hem ni gezien heb is 2 weken. Ik schreef hem constant brieven en hij belde regelmatig en sms'te (hij was nog wel int land). Normaal was hij met de luchtmacht een maand naar Portugal en thank god is da ni doorgegaan, want khad em echt gemist hoor (en zo ver weg). Allez, thank god
Bezig zijn is idd wel het beste maarja met dit weer kan je zo weinig doen hè! Al is het nou lekker weer ga ik gewoon naar t strand enzo maar ja dat is het nog nie egt helaas Bellen en sms'en helpt je er ook doorheen idd haha! Maar beter voor je dat die 4 weken niet doorgingen dan zeg!! Alhoewel het bij mij ook wel zowat zo lang is maar ja ik overleef het wel weer ! Des te leuker het is als je hem weer ziet tog?!?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 09:48
-Meisje-
-Meisje- is offline
Da's t geen ik ook dacht... Het was echt wel spijtig voor hem dat die 4 weken niet zijn doorgegaan, want het zou echt bangelijk geweest zijn en hij zou bezig geweest zijn (stel je voor: leren vliegen met een marcetti boven Portugal )
Maar wij hadden ons al voorgenomen om elkaar te schrijven (ik hem dan vooral) en hij zou één maal per week bellen... En idd, als hij dan terugkomt, is het echt eens zo leuk he...
Spreek af met vriendinnen? Ga iets leuk doen... T moet ni perse binnen zijn he... En als het wel goed weer is, leg je in de zon en zorg ervoor dat je bruiner bent dan hem als ie terug komt (ik vermoed dat ie naar de zon trekt...)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:44
Elsepels
Elsepels is offline
Dat zou zekers super zijn zeg leren vliegen boven Portugal! Leren vliegen lijkt me sowieso iets heel bijzonders en egt heel gaaf als je dat kunt! Zo zie je maar weer het heeft zn voordelen dat het niet doorging maar ook zijn nadelen! Maar ik ga veel met vriendinnen doen enzo en ik ga ook een weekje met vriendinnen weg dus ik overleef het ook wel hoor! Maar bruiner worden dan hij wordt wel moeilijk hoor denk ik, want hij gaat eerst in Nederland en daarna idd in de zon haha en ik blijf gewoon in Nederland en word minder snel bruin dan hij maar t valt te proberen natuurlijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten