Advertentie | |
|
![]() |
|
Da's t geen ik ook dacht... Het was echt wel spijtig voor hem dat die 4 weken niet zijn doorgegaan, want het zou echt bangelijk geweest zijn en hij zou bezig geweest zijn (stel je voor: leren vliegen met een marcetti boven Portugal
![]() ![]() Maar wij hadden ons al voorgenomen om elkaar te schrijven (ik hem dan vooral) en hij zou één maal per week bellen... En idd, als hij dan terugkomt, is het echt eens zo leuk he... Spreek af met vriendinnen? Ga iets leuk doen... T moet ni perse binnen zijn he... En als het wel goed weer is, leg je in de zon en zorg ervoor dat je bruiner bent dan hem als ie terug komt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat zou zekers super zijn zeg leren vliegen boven Portugal! Leren vliegen lijkt me sowieso iets heel bijzonders en egt heel gaaf als je dat kunt! Zo zie je maar weer het heeft zn voordelen dat het niet doorging maar ook zijn nadelen! Maar ik ga veel met vriendinnen doen enzo en ik ga ook een weekje met vriendinnen weg dus ik overleef het ook wel hoor! Maar bruiner worden dan hij wordt wel moeilijk hoor denk ik, want hij gaat eerst in Nederland en daarna idd in de zon haha en ik blijf gewoon in Nederland en word minder snel bruin dan hij maar t valt te proberen natuurlijk!
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat doen jullie in de pauze? Jelle97 | 29 | 20-04-2010 20:42 | |
Seksualiteit |
Jongens, wat doen jullie dan? Bobanna | 7 | 13-05-2005 06:39 | |
Flora & Fauna |
Wat doen jullie met de verjaardag van je huisdier(en)? Verwijderd | 22 | 31-08-2003 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat doen jullie?? Some | 15 | 23-07-2003 19:58 | |
Liefde & Relatie |
wat doen jullie met valentijnsdag? xxSweetLoverxx | 12 | 05-02-2003 16:33 | |
Seksualiteit |
wat doen jullie i love jeffrey | 4 | 09-02-2002 13:32 |