Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 11:50
Bobanna
Bobanna is offline
He mannen. Ik ben voor een project van school bezig met een onderzoek naar het orgasme van een vrouw. Maar wat natuurlijk ook belangrijk is, is hoe een man een orgasme van een vrouw ervaart. Wat doen jullie bijvoorbeeld als het niet lukt? En hoe voelen jullie je als je meisje dan zegt dat ze het zelf wel af maakt, of dat het niet meer hoeft? Ik kan zelf wel wat verzinnen, maar ik wil het graag van jullie horen.

groetjes, Anna
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 11:53
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
siggie roken en maffen
Oud 12-05-2005, 12:01
juno
juno is offline
De jongens waar ik wat mee heb gehad, vonden mijn orgasme eigenlijk nog leuker dan het hunne. Het was de beloning voor al hun inzet, en dat snap ik wel, want zo voel ik me ook als een jongen bij mij klaarkomt.

Als het ze niet meteen lukte, en ik het even moest overnemen, konden ze daar niet mee zitten, maar genoten ze van het uitzicht.

Heel heel soms lukt het helemaal niet, als ze te gevoelig is ofzo, en dat vindt geen enkele jongen leuk. Dat beschouwen ze wel als een mislukking, en de vrijpartij mist zo een climax. Eigenlijk rusten ze niet voor ze een meisje klaar hebben gekregen.

Prima instelling, toch?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 12:25
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ik heb mn vriendje laatst gevraagd of hij zich wou aftrekken terwijl ik keek, dat was zo opwindend dat ik het daarna ook bij mezelf deed... En toen heeft ie toch wel heel geinteresseerd zitten kijken, hij vond et leuk schijnbaar..

Maar volgens mij is het voor een meisje veel moeilijker om klaar te komen dan voor een jongen.. Mn vriendje vind het iig wel belangrijk als ik ook klaar kom (dat is meestal ook zo, gebeurt het in bed niet dan gebeurt het de volgende ochtend in de douche samen met hem wel)
Oud 12-05-2005, 12:35
drezzz
drezzz is offline
Toen ik nog op school zat hadden we 2 lessen sexuele voorlichting verdeeld over 5 jaar.

Hier komen er elke dag 3 topics van mensen die "voor school" met een onderzoek bezig zijn.

Citaat:
En hoe voelen jullie je als je meisje dan zegt dat ze het zelf wel af maakt, of dat het niet meer hoeft?
Dan kan ik gaan slapen.
Oud 12-05-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 12-05-2005 @ 13:01 :
De jongens waar ik wat mee heb gehad, vonden mijn orgasme eigenlijk nog leuker dan het hunne.
Mee eens..
Ik vind het ook geweldig als een meisje klaarkomt door moi.. het geeft me ook veel meer voldoening, en ik zou (nja, bijna) liever hebben dat zij klaarkomt dan ik zelf(als ik moest kiezen)..
Tis toch een beetje de kroon op je werk..
Ik doe er dan ook alles aan om haar te laten komen, heb gelukkig nog nooit gehad dat een meisje zei van 'stop maar, ik doe het zelf wel', maar dat lijkt me wel flink kut als dat zou gebeuren..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:12
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 12-05-2005 @ 13:59 :
Ik doe er dan ook alles aan om haar te laten komen, heb gelukkig nog nooit gehad dat een meisje zei van 'stop maar, ik doe het zelf wel', maar dat lijkt me wel flink kut als dat zou gebeuren..
Ik wel Maar da was ook pas na de derde keer, dus ik was blij dat ik even kon pauzeren
Oud 13-05-2005, 06:39
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
juno schreef op 12-05-2005 @ 13:01 :
De jongens waar ik wat mee heb gehad, vonden mijn orgasme eigenlijk nog leuker dan het hunne. Het was de beloning voor al hun inzet, en dat snap ik wel, want zo voel ik me ook als een jongen bij mij klaarkomt.

Als het ze niet meteen lukte, en ik het even moest overnemen, konden ze daar niet mee zitten, maar genoten ze van het uitzicht.

Heel heel soms lukt het helemaal niet, als ze te gevoelig is ofzo, en dat vindt geen enkele jongen leuk. Dat beschouwen ze wel als een mislukking, en de vrijpartij mist zo een climax. Eigenlijk rusten ze niet voor ze een meisje klaar hebben gekregen.

Prima instelling, toch?
Noteer dit ongeveer maar als mijn mening in het algemeen. D'r is niets leukers dan een meisje uit d'r dak te zien gaan.

Regels voor berichten